Jump to content

Boobs & Brawn Wrestling with Vanessa Quine


Recommended Posts

<p>BNBW Emergency</p><p> </p><p>

Clark Alexander subbing in for Riley McManus due to Riley working for fed he's booking.</p><p> </p><p>

15000-Mayor Street Arena(NE)</p><p> </p><p>

Pre-Show:</p><p> </p><p>

Houston Handley(Comedian: 80) over Sister Beth Mercy(comedy)(work the crowd). 6 min. 82.</p><p> </p><p>

BS Scott over JL Freebush. 6 min. 61.</p><p> </p><p>

Dawn over Alina America(sex). 6 min. 73.</p><p> </p><p>

Haley Buck over Ben Williams(comedy). 6 min. 40.</p><p> </p><p>

BJ O'Neil over J-Ro(sex). 5 min. 62.</p><p> </p><p>

Clark Alexander over Corey Lawler. 5 min. 82. pretty good chem.</p><p> </p><p>

Sweet Tabitha over William Monk. 5 min. 29. This may tank the whole show...</p><p> </p><p>

Alex Lesnar/Nelson Callum/Thimbleby Langton/Marshall Demers over Boone Erickson. 5 min. 84.</p><p> </p><p>

Main Show:</p><p> </p><p>

Michelle Brendon over Bradford Peverell(comedy). 10 min. 82. Bradford Peverell turns heel.</p><p> </p><p>

Steven Parker entertains/Dean Waldorf overs. 10 min. 92.</p><p> </p><p>

Jamie Quine, Sennet Thomas&Greg Black strip Dawn the Cheerleader. 10 min. 79. </p><p> </p><p>

Animal Harker, Nelson Callum&Sweet Tabitha strip J-Ro. 10 min. 95. </p><p> </p><p>

<strong>Thimbleby Langton and Primus Allen menace Dawn entertains. 10 min. 100.</strong></p><p> </p><p>

Scythe, Duke Hazzard, and Busta Capp strip BJ O'Neil. 10 min. 84. </p><p> </p><p>

Marshall Demers/Jim Lou Freebush entertain/Sennet Thomas overs off-screen. 10 min. 88. </p><p> </p><p>

Alex Lesnar/Suzanne Brazzle entertain BJ O'Neil overs. 10 min. 97. </p><p> </p><p>

Kenneth Sapir, Coco, and Naomichi strip Roxy Kitten fully nude. 10 min. 86.</p><p> </p><p>

<strong>Bradford Peverell, Busta Capp, and Naomichi strip Vanessa Quine. 10 min. 100.</strong> </p><p> </p><p>

Donnie J, Jamie Quine, and Robbie Retro strip J-Ro. 10 min. 89. </p><p> </p><p>

Cheech Kong, Sennet Thomas, and Clark Alexander strip J-Ro. 10 min. 98.</p><p> </p><p>

Haley Buck, Juana Huracan, and Kevin Huerta strip Alina America. 10 min. 84. </p><p> </p><p>

Robbie Retro over Cheech Kong(comedy)(all out). 10 min. 83.</p><p> </p><p>

Honey Golightly, Sister Beth Mercy, and Fro Sure strip Jen Neptune fully nude. 10 min. 70. </p><p> </p><p>

Fro Sure/Steven Parker over Chikafusa/Ryan Taylor(great chem). 5 min. 87.</p><p> </p><p>

Matt Hocking, Roxy Kitten, and Marshall Demers strip Dharma Gregg to full nudity. 10 min. 79.</p><p> </p><p>

Busta Capp(dom)/Dean Waldorf over Vanessa Quine/Joanna Silver. 6 min. 76. burnt-out crowd.</p><p> </p><p>

Jack Avatar judges Bikini Contest: (W) Farrah Hasketh (L) Sister Beth Mercy. 10 min. 59.</p><p> </p><p>

Kevin Huerta(Dominate)/El Mitico(LI) over Gabriel Gurgel/Bret Heartbreak. 6 min. 50.</p><p> </p><p>

Fro Sure, Primus Allen, and Riley McManus bring the E, Hailey Booke brings the XXX. 10 min. 91.</p><p> </p><p>

Donnie J(LI)/Suzanne Brazzle over Animal Harker/Greg Black. 5 min. 74.</p><p> </p><p>

Corey Lawler, Sennet Thomas, and Houston Handley strip Krissy Angelle. 10 min. 90.</p><p> </p><p>

Kathy Neptune/Jamie Quine over Scythe/Kenneth Sapir. 15 min. 95.</p><p> </p><p>

<strong>Robbie Retro, jack Avatar, and Kathy Neptune strip J-Ro. 10 min. 100. </strong></p><p> </p><p>

Coco/Jack Avatar over Naomichi(LI)/Juana Huracan. 15 min. 81.</p><p> </p><p>

Matt Hocking over Primus Allen(Heavyweight Title)(all out). 15 min. 86. William Monk turns face pretty well.</p><p> </p><p>

<strong>Steven Parker entertains/Dean Waldorf overs. 10 min. 100. </strong></p><p> </p><p>

Show Rating: 99.</p><p> </p><p>

BS Scott 68-71. BJ O'Neil 79-80. Boone Erickson 34-35. Bradford Peverell 89-82. Busta Capp 93-98. Cheech Kong 100-93. Coco 93-96. Duke Hazzard 83-84. Greg Black 83-84. Haley Buck 69-71. Jamie Quine 88-92. Jen Neptune 13-14. JL Freebush 70-65. Joanna Silver 65-67. J-RO 58-59. Juana Huracan 100-93. <strong>Kathy Neptune 96-100</strong>. Kenneth Sapir 92-85. <strong>Kevin Huerta 99-100</strong>. Matt Hocking 83-90. Michelle Brendon 79-86. Naomichi 100-93. Pee-Wee 53-54. Primus Allen 100-92. <strong>Robbie Retro 96-100</strong>. Roxy Kitten 31-32. Scythe 100-93. Steven Parker 95-96. Vanessa Quine 65-67.</p>

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 272
  • Created
  • Last Reply

<p>BNBW Emergency</p><p> </p><p>

15000-Mayor Street Arena(NE)</p><p> </p><p>

Pre-Show:</p><p> </p><p>

Bradford Peverell(Gangster(Comedy)-81) over Sister Beth Mercy(comedy)(work the crowd). 6 min. 74.</p><p> </p><p>

Robbie Retro over Jen Neptune(comedy)(work the crowd). 6 min. 82.</p><p> </p><p>

Dawn over Alina America(sex). 6 min. 66.</p><p> </p><p>

Corey Lawler over Animal Harker(comedy). 6 min. 80.</p><p> </p><p>

Cheech Kong over Sweet Tabitha(unsuited)(comedy). 5 min. 83.</p><p> </p><p>

Michelle Brendon over BJ O'Neil(sex). 5 min. 74.</p><p> </p><p>

Alex Lesnar/Clark Alexander/Dean Waldorf/Greg Black over Dharma Greg. 5 min. 87.</p><p> </p><p>

Coco/Nelson Callum/riley McManus/Suzanne Brazzle over BS Scott(KS). 5 min. 70. disposition issues.</p><p> </p><p>

Main Show:</p><p> </p><p>

<strong>Thimbleby Langton(can't handle pressure) over Matt Hocking to win BNBW Heavyweight Title</strong>(all out). 15 min. 86.</p><p> </p><p>

<strong>Steven Parker entertains/Dean Waldorf overs. 10 min. 100.</strong></p><p> </p><p>

Jamie Quine, Sennet Thomas&Greg Black strip Dawn the Cheerleader. 10 min. 79. </p><p> </p><p>

Animal Harker, Nelson Callum&Sweet Tabitha strip J-Ro. 10 min. 98. </p><p> </p><p>

<strong>Thimbleby Langton and Primus Allen menace Dawn entertains. 10 min. 100.</strong></p><p> </p><p>

Scythe, Duke Hazzard, and Busta Capp strip BJ O'Neil. 10 min. 83. </p><p> </p><p>

Marshall Demers/Jim Lou Freebush entertain/Sennet Thomas overs off-screen. 10 min. 98. </p><p> </p><p>

Alex Lesnar/Suzanne Brazzle entertain BJ O'Neil overs. 10 min. 80. </p><p> </p><p>

Kenneth Sapir, Coco, and Naomichi strip Roxy Kitten fully nude. 10 min. 88.</p><p> </p><p>

Bradford Peverell, Busta Capp, and Naomichi strip Vanessa Quine. 10 min. 97. </p><p> </p><p>

Donnie J, Jamie Quine, and Robbie Retro strip J-Ro. 10 min. 86. </p><p> </p><p>

Cheech Kong, Sennet Thomas, and Clark Alexander strip J-Ro. 10 min. 94.</p><p> </p><p>

Haley Buck, Juana Huracan, and Kevin Huerta strip Alina America. 10 min. 82. </p><p> </p><p>

Donnie J over Ryan Taylor(comedy). 5 min. 66.</p><p> </p><p>

Honey Golightly, Sister Beth Mercy, and Fro Sure strip Jen Neptune fully nude. 10 min. 78. </p><p> </p><p>

Chikafusa over Joanna Silver(Stepping Stone Title). 9 min. 58.</p><p> </p><p>

Matt Hocking, Roxy Kitten, and Marshall Demers strip Dharma Gregg to full nudity. 10 min. 76. Matt Hocking turns heel.</p><p> </p><p>

Jack Avatar/Kenneth Sapir over Kathy Neptune/J-Ro(LI). 15 min. 78.</p><p> </p><p>

Jack Avatar judges Bikini Contest: (W) Farrah Hasketh (L) Sister Beth Mercy. 10 min. 59.</p><p> </p><p>

Primus Allen/Busta Capp dominate William Monk(LI)/Vanessa Quine. 6 min. 66.</p><p> </p><p>

Fro Sure, Primus Allen, and Riley McManus bring the E, Hailey Booke brings the XXX. 10 min. 88.</p><p> </p><p>

Scythe/El Mitico dominate Gabriel Gurgel/Bret Heartbreak. 6 min. 55.</p><p> </p><p>

Corey Lawler, Sennet Thomas, and Houston Handley strip Krissy Angelle. 10 min. 84.</p><p> </p><p>

Juana Huracan/Naomichi dominate Ben Williams(LI)/Boone Erickson. 6 min. 60.</p><p> </p><p>

Robbie Retro, jack Avatar, and Kathy Neptune strip J-Ro. 10 min. 92. </p><p> </p><p>

Jamie Quine over Kevin Huerta. 15 min. 82.</p><p> </p><p>

<strong>Fro Sure/Steven Parker over Marshall Demers/Houston Handley to win BNBW Tag Titles</strong>. 15 min. 89. Marshall Demers turns face.</p><p> </p><p>

<strong>Steven Parker entertains/Dean Waldorf overs. 10 min. 100. </strong></p><p> </p><p>

<strong>Show Rating: 100.</strong></p><p> </p><p>

Animal Harker 93-94. Bret Heartbreak 35-36. <strong>Busta Capp 98-100</strong>. Cheech Kong 93-94. Chikafusa 67-70. Corey Lawler 94-96. <strong>Donnie J 98-100</strong>. Duke hazzard 84-87. El Mitico 29-32. Greg Black 84-85. Haley Buck 71-74. Houston Handley 100-94. <strong>Jamie Quine 92-100</strong>. JL Freebush 65-67. Joanna Silver 67-62. J-RO 59-60. Juana Huracan 93-97. Kenneth Sapir 85-86. Kevin Huerta 100-92. Marshall Demers 100-94. Matt Hocking 90-91. Naomichi 93-96. Primus Allen 92-98. <strong>Riley McManus 99-100</strong>. Scythe 93-98. Steven Parker 96-99. Sweet Tabitha 88-91. Vanessa Quine 67-68.</p>

Link to comment
Share on other sites

<p>BNBW Emergency</p><p> </p><p>

15000-Mayor Street Arena(NE)</p><p> </p><p>

Pre-Show:</p><p> </p><p>

Bradford Peverell over Sister Beth Mercy(comedy)(work the crowd). 6 min. 74.</p><p> </p><p>

Donnie J over Jen Neptune(comedy)(work the crowd). 6 min. 79.</p><p> </p><p>

Farrah Hasketh over Alina America(sex). 6 min. 62.</p><p> </p><p>

Corey Lawler over Cheech Kong(comedy). 6 min. 81.</p><p> </p><p>

Houston Handley over Sweet Tabitha(sex). 5 min. 87.</p><p> </p><p>

Jamie Quine over Dawn(sex). 5 min. 87. burnt-out crowd.</p><p> </p><p>

Joanna Silver over Roxy Kitten(nude). 5 min. 65.</p><p> </p><p>

BJ O'Neil over J-Ro(sex). 5 min. 68.</p><p> </p><p>

Main Show:</p><p> </p><p>

Steven Parker/Fro Sure over Animal Harker/Greg Black(Tag Titles). 12 min. 87.</p><p> </p><p>

<strong>Steven Parker entertains/Dean Waldorf overs. 10 min. 100.</strong></p><p> </p><p>

Jamie Quine, Sennet Thomas&Greg Black strip Dawn the Cheerleader. 10 min. 80. </p><p> </p><p>

Animal Harker, Nelson Callum&Sweet Tabitha strip J-Ro. 10 min. 98. </p><p> </p><p>

<strong>Thimbleby Langton and Primus Allen menace Dawn entertains. 10 min. 100.</strong></p><p> </p><p>

Scythe(Biker: 75), Duke Hazzard, and Busta Capp strip BJ O'Neil. 10 min. 84. </p><p> </p><p>

Marshall Demers/Jim Lou Freebush entertain/Sennet Thomas overs off-screen. 10 min. 93. </p><p> </p><p>

Alex Lesnar/Suzanne Brazzle(Comedian: 74) entertain BJ O'Neil overs. 10 min. 82. </p><p> </p><p>

Kenneth Sapir, Coco(Equality Fighter: 68), and Naomichi strip Roxy Kitten fully nude. 10 min. 91.</p><p> </p><p>

<strong>Bradford Peverell, Busta Capp, and Naomichi strip Vanessa Quine. 10 min. 100.</strong> </p><p> </p><p>

<strong>Donnie J, Jamie Quine, and Robbie Retro strip J-Ro. 10 min. 100. </strong></p><p> </p><p>

Cheech Kong, Sennet Thomas, and Clark Alexander strip J-Ro. 10 min. 86.</p><p> </p><p>

Haley Buck, Juana Huracan, and Kevin Huerta strip Alina America. 10 min. 92. </p><p> </p><p>

Robbie Retro over Michelle Brendnon(comedy). 10 min. 83. burnt-out crowd.</p><p> </p><p>

Honey Golightly, Sister Beth Mercy, and Fro Sure strip Jen Neptune fully nude. 10 min. 70. </p><p> </p><p>

Kathy Neptune over Coco(nude). 10 min. 85. burnt-out crowd.</p><p> </p><p>

Matt Hocking, Roxy Kitten, and Marshall Demers strip Dharma Gregg to full nudity. 10 min. 66. </p><p> </p><p>

Scythe(dominate)/Riley McManus over Chikafusa/Ryan Taylor(great chem). 6 min. 77.</p><p> </p><p>

Jack Avatar judges Bikini Contest: (W) Farrah Hasketh (L) Sister Beth Mercy. 10 min. 60.</p><p> </p><p>

El Mitico(dominate)/Kevin Huerta(LI) over Gabriel Gurgel/Bret Heartbreak. 6 min. 49.</p><p> </p><p>

Fro Sure, Primus Allen, and Riley McManus bring the E, Hailey Booke brings the XXX. 10 min. 88. Hailey Booke turns face.</p><p> </p><p>

Primus Allen(dominate)/Clark Alexander over Gabriel Gurgel/Boone Erickson. 6 min. 70.</p><p> </p><p>

Corey Lawler, Sennet Thomas, and Houston Handley strip Krissy Angelle. 10 min. 87.</p><p> </p><p>

Juana Huracan/Naomichi dominate Vanessa Quine(LI)/William Monk. 6 min. 66.</p><p> </p><p>

Robbie Retro, jack Avatar, and Kathy Neptune strip J-Ro. 10 min. 92. </p><p> </p><p>

Kenneth Sapir over Busta Capp. 16 min. 82.</p><p> </p><p>

Thimbleby Langton over Suzanne Brazzle(slow build)(Heavyweight Title). 20 min. 94. Great chem.</p><p> </p><p>

<strong>Steven Parker entertains/Dean Waldorf overs. 10 min. 100. </strong></p><p> </p><p>

<strong>Show Rating: 100.</strong></p><p> </p><p>

Animal Harker 94-95. Boone Erickson 35-36. Bradford Peverell 82-83. Busta Capp 100-92. Duke Hazzard 87-88. El Mitico 32-35. Haley Buck 74-77. Honey Golightly 70-71. JL Freebush 67-69. Joanna Silver 62-64. <strong>Juana Huracan 97-100</strong>. Kenneth Sapir 86-96. Kevin Huerta 92-94. <strong>Naomichi 96-100</strong>. <strong>Primus Allen 98-100</strong>. <strong>Scythe 98-100</strong>. Sister Beth Mercy 31-32. Suzanne Brazzle 100-94. The Guru 65-66. Vanessa Quine 68-70(hit cap job time). William Monk 17-18.</p>

Link to comment
Share on other sites

<p>BNBW Emergency</p><p> </p><p>

15000-Mayor Street Arena(NE)</p><p> </p><p>

Pre-Show:</p><p> </p><p>

Coco over Roxy Kitten(nude)(work the crowd-fail). 6 min. 77.</p><p> </p><p>

Robbie Retro over Jen Neptune(comedy)(work the crowd). 6 min. 82.</p><p> </p><p>

Dharma Gregg over Vanessa Quine(sex). 6 min. 67.</p><p> </p><p>

Alina America over Farrah Hasketh(sex). 6 min. 55.</p><p> </p><p>

Animal Harker over Corey Lawler(comedy). 5 min. 74.</p><p> </p><p>

Houston Handley over BJ O'Neil(sex). 5 min. 86.</p><p> </p><p>

Sweet Tabitha over Michelle Brendon(sex). 5 min. 72.</p><p> </p><p>

Thimbleby Langton/Bradford Peverell/Nelson Callum/BS Scott over Sam Keith(KS). 5 min. 79. Disposition Issues.</p><p> </p><p>

Main Show:</p><p> </p><p>

Kenneth Sapir/Jack Avatar over Naomichi/Juana Huracan. 16 min. 88. Too long given pushes.</p><p> </p><p>

<strong>Steven Parker entertains/Dean Waldorf overs. 10 min. 100.</strong></p><p> </p><p>

Jamie Quine, Sennet Thomas&Greg Black strip Dawn the Cheerleader. 10 min. 80. </p><p> </p><p>

Animal Harker, Nelson Callum&Sweet Tabitha strip J-Ro. 10 min. 96. </p><p> </p><p>

Thimbleby Langton and Primus Allen menace Dawn entertains. 10 min. 97.</p><p> </p><p>

Scythe, Duke Hazzard, and Busta Capp strip BJ O'Neil. 10 min. 87. </p><p> </p><p>

Marshall Demers/Jim Lou Freebush entertain/Sennet Thomas overs off-screen. 10 min. 93. </p><p> </p><p>

Alex Lesnar/Suzanne Brazzle entertain BJ O'Neil overs. 10 min. 97. </p><p> </p><p>

Kenneth Sapir, Coco, and Naomichi strip Roxy Kitten fully nude. 10 min. 85.</p><p> </p><p>

Bradford Peverell, Busta Capp, and Naomichi strip Vanessa Quine. 10 min. 96. </p><p> </p><p>

<strong>Donnie J, Jamie Quine, and Robbie Retro strip J-Ro. 10 min. 100. </strong></p><p> </p><p>

Cheech Kong, Sennet Thomas, and Clark Alexander strip J-Ro. 10 min. 81.</p><p> </p><p>

Haley Buck, Juana Huracan, and Kevin Huerta strip Alina America. 10 min. 90. </p><p> </p><p>

Honey Golightly, Sister Beth Mercy, and Fro Sure strip Jen Neptune fully nude. 10 min. 73. </p><p> </p><p>

Cheech Kong over Ben Williams(comedy). 6 min. 75.</p><p> </p><p>

Matt Hocking, Roxy Kitten, and Marshall Demers strip Dharma Gregg to full nudity. 10 min. 68. Dharma Gregg turns heel.</p><p> </p><p>

Jamie Quine over Joanna Silver(sex). 10 min. 81.</p><p> </p><p>

Jack Avatar judges Bikini Contest: (W) Farrah Hasketh (L) Sister Beth Mercy. 10 min. 63.</p><p> </p><p>

Fro Sure/Steven Parker over J-Ro(LI)/Kathy Neptune(Tag Titles). 15 min. 75.</p><p> </p><p>

Fro Sure, Primus Allen, and Riley McManus bring the E, Hailey Booke brings the XXX. 10 min. 95.</p><p> </p><p>

Busta Capp(dominate)/Dean Waldorf over William Monk/Boone Erickson. 6 min. 62. </p><p> </p><p>

Corey Lawler, Sennet Thomas, and Houston Handley strip Krissy Angelle. 10 min. 85.</p><p> </p><p>

El Mitico/Kevin Huerta dominate Chikafusa/Ryan Taylor(great chem). 6 min. 67.</p><p> </p><p>

Robbie Retro, jack Avatar, and Kathy Neptune strip J-Ro. 10 min. 92. </p><p> </p><p>

Matt Hocking over Scythe(all out). 15 min. 85.</p><p> </p><p>

Suzanne Brazzle/Donnie J over Primus Allen/Clark Alexander(slow build)(call in ring). 20 min. 94.</p><p> </p><p>

<strong>Steven Parker entertains/Dean Waldorf overs. 10 min. 100. </strong></p><p> </p><p>

Post-Show Gimmicks:</p><p>

Bret Heartbreak-Rapper(Cool)-94</p><p> </p><p>

<strong>Show Rating: 100.</strong></p><p> </p><p>

NE 88-89. Alina America 50-51. Animal Harker 95-98. Bradford Peverell 83-84. Busta Capp 92-98. Clark Alexander 100-94. Coco 96-97. Corey Lawler 96-90. Dharma Gregg 22-23. Duke Hazzard 88-89. El Mitico 35-38. Farrah Hasketh 51-45. Greg Black 85-86. Haley Buck 77-78. Honey Golightly 71-72. JL Freebush 69-70. Joanna Silver 64-66. J-Ro 60-61. Juana Huracan 100-94. Kenneth Sapir 96-99. Kevin Huerta 94-99. Marshall Demers 94-95. Matt Hocking 91-98. Naomichi 100-94. Pee-Wee 54-55. Primus Allen 100-94. Scythe 100-92. Suzanne Brazzle 94-97. Sweet Tabitha 91-92. Vanessa Quine 70-64.</p>

Link to comment
Share on other sites

<p>BNBW Emergency</p><p> </p><p>

15000-Mayor Street Arena(NE)</p><p> </p><p>

Pre-Show:</p><p> </p><p>

Bradford Peverell over Sister Beth Mercy(comedy)(work the crowd). 6 min. 74.</p><p> </p><p>

Robbie Retro over Jen Neptune(comedy)(work the crowd). 6 min. 80.</p><p> </p><p>

Dharma Gregg over JL Freebush(KS). 6 min. 34.</p><p> </p><p>

Animal Harker over Dawn(comedy). 6 min. 75.</p><p> </p><p>

Cheech Kong over Corey Lawler(comedy). 5 min. 80.</p><p> </p><p>

Coco over Honey Golightly(nude). 5 min. 67.</p><p> </p><p>

Sweet Tabitha over Houston Handley(sex). 5 min. 82.</p><p> </p><p>

Jamie Quine over BJ O'Neil(sex). 5 min. 82.</p><p> </p><p>

Main Show:</p><p> </p><p>

Donnie J over Greg Black(comedy)(all out)(call in ring). 10 min. 83. burnt-out crowd.</p><p> </p><p>

<strong>Steven Parker entertains/Dean Waldorf overs. 10 min. 100.</strong></p><p> </p><p>

Jamie Quine, Sennet Thomas&Greg Black strip Dawn the Cheerleader. 10 min. 84. </p><p> </p><p>

Animal Harker, Nelson Callum&Sweet Tabitha strip J-Ro. 10 min. 94. </p><p> </p><p>

Thimbleby Langton and Primus Allen menace Dawn entertains. 10 min. 94.</p><p> </p><p>

Scythe, Duke Hazzard, and Busta Capp strip BJ O'Neil. 10 min. 82. </p><p> </p><p>

Marshall Demers/Jim Lou Freebush entertain/Sennet Thomas overs off-screen. 10 min. 89. </p><p> </p><p>

Alex Lesnar/Suzanne Brazzle entertain BJ O'Neil overs. 10 min. 80. </p><p> </p><p>

Kenneth Sapir, Coco, and Naomichi strip Roxy Kitten fully nude. 10 min. 82.</p><p> </p><p>

Bradford Peverell, Busta Capp, and Naomichi strip Vanessa Quine. 10 min. 92. </p><p> </p><p>

<strong>Donnie J, Jamie Quine, and Robbie Retro strip J-Ro. 10 min. 100. </strong></p><p> </p><p>

Cheech Kong, Sennet Thomas, and Clark Alexander strip J-Ro. 10 min. 81.</p><p> </p><p>

Haley Buck, Juana Huracan, and Kevin Huerta strip Alina America. 10 min. 91. </p><p> </p><p>

Jack Avatar over BS Scott. 7 min. 85. burnt-out crowd.</p><p> </p><p>

Honey Golightly, Sister Beth Mercy, and Fro Sure strip Jen Neptune fully nude. 10 min. 69. </p><p> </p><p>

Primus Allen/Busta Capp dominate Vanessa Quine/William Monk(LI). 6 min. 59.</p><p> </p><p>

Matt Hocking, Roxy Kitten, and Marshall Demers strip Dharma Gregg to full nudity. 10 min. 75.</p><p> </p><p>

Kevin Huerta/El Mitico dominate Alina America/Ryan Taylor. 6 min. 60.</p><p> </p><p>

Jack Avatar judges Bikini Contest: (W) Farrah Hasketh (L) Sister Beth Mercy. 10 min. 67.</p><p> </p><p>

Scythe(dominate)/Kenneth Sapir(LI) over Gabriel Gurgel. 6 min. 55.</p><p> </p><p>

Fro Sure, Primus Allen, and Riley McManus bring the E, Hailey Booke brings the XXX. 10 min. 89.</p><p> </p><p>

Juana Huracan/Naomichi dominate Ben Williams/Boone Erickson. 6 min. 67.</p><p> </p><p>

Corey Lawler, Sennet Thomas, and Houston Handley strip Krissy Angelle. 10 min. 81. Houston Handley turns face.</p><p> </p><p>

Chikafusa over Joanna Silver(Stepping Stone). 10 min. 65.</p><p> </p><p>

Robbie Retro, jack Avatar, and Kathy Neptune strip J-Ro. 10 min. 92. </p><p> </p><p>

Fro Sure/Steven Parker over Michelle Brendon/Matt Hocking(Tag Titles)(Slow Build). 20 min. 89.</p><p> </p><p>

<strong>Thimbleby Langton over Suzanne Brazzle(Heavyweight Title)(slow build). 20 min. 100. Great Chem.</strong></p><p> </p><p>

<strong>Steven Parker entertains/Dean Waldorf overs. 10 min. 100. </strong></p><p> </p><p>

<strong>Show Rating: 100.</strong></p><p> </p><p>

Boone Erickson 36-37. Bradford Peverell 84-87. <strong>Busta Capp 98-100</strong>. Cheech Kong 94-95. Coco 97-96. Duke Hazzard 89-91. El Mitico 38-41. Haley Buck 78-82. Houston Handley 94-89. JL Freebush 70-70. Joanna Silver 66-68. Juana Huracan 94-97. <strong>Kenneth Sapir 99-100</strong>. <strong>Kevin Huerta 99-100</strong>. Michelle Brendon 86-85. Naomichi 94-99. Primus Allen 94-99. Scythe 92-98. Suzanne Brazzle 97-98. Sweet Tabitha 92-95. Vanessa Quine 64-66.</p>

Link to comment
Share on other sites

<p>BNBW Emergency</p><p> </p><p>

15000-Mayor Street Arena(NE)</p><p> </p><p>

Pre-Show:</p><p> </p><p>

Cheech Kong over Sister Beth Mercy(comedy)(work the crowd). 5 min. 75.</p><p> </p><p>

Fro Sure over Jen Neptune(no-inhibitions)(comedy)(work the crowd). 5 min. 83.</p><p> </p><p>

J-Ro over JL Freebush. 5 min. 50. don't click.</p><p> </p><p>

Jamie Quine over BJ O'Neil(sex). 5 min. 81.</p><p> </p><p>

Coco over Roxy Kitten(nude). 5 min. 68.</p><p> </p><p>

Joanna Silver over Dharma Gregg(nude). 5 min. 70.</p><p> </p><p>

Dawn over Michelle Brendon(comedy). 5 min. 72. don't click.</p><p> </p><p>

Riley McManus/Kenneth Sapir(Cheeky Monkey: 55)/Jack Avatar/Alex Lesnar over Gabriel Gurgel. 4 min. 73. Disposition issues. Burnt-out crowd.</p><p> </p><p>

BS Scott/Dean Waldorf/Clark Alexander/Nelson Callum over Bret Heartbreak. 3 min. 73. disposition issues. burnt-out crowd.</p><p> </p><p>

Main Show:</p><p> </p><p>

Robbie Retro over Chikafusa(Stepping-retained due to screwy finish)(comedy). 10 min. 83. burnt-out crowd.</p><p> </p><p>

Steven Parker(Ladies Man(Cocky)-89)+ El Mitico entertain/Dean Waldorf overs. 10 min. 92.</p><p> </p><p>

Jamie Quine, Sennet Thomas&Greg Black strip Dawn the Cheerleader. 10 min. 83. </p><p> </p><p>

Animal Harker, Nelson Callum&Sweet Tabitha strip J-Ro. 10 min. 98. </p><p> </p><p>

Thimbleby Langton and Primus Allen menace Dawn entertains. 10 min. 85.</p><p> </p><p>

Scythe, Duke Hazzard, and Busta Capp strip BJ O'Neil. 10 min. 97. </p><p> </p><p>

Marshall Demers/Jim Lou Freebush entertain/Sennet Thomas overs off-screen. 10 min. 83. </p><p> </p><p>

Alex Lesnar/Suzanne Brazzle entertain BJ O'Neil overs. 10 min. 89. </p><p> </p><p>

Kenneth Sapir, Coco, and Naomichi strip Roxy Kitten fully nude. 10 min. 80.</p><p> </p><p>

<strong>Bradford Peverell, Busta Capp, and Naomichi strip Vanessa Quine. 10 min. 100.</strong> </p><p> </p><p>

Donnie J, Jamie Quine, and Robbie Retro strip J-Ro. 10 min. 89. </p><p> </p><p>

Cheech Kong, Sennet Thomas, and Clark Alexander strip J-Ro. 10 min. 92.</p><p> </p><p>

Haley Buck, Juana Huracan, and Kevin Huerta strip Alina America(Degenerate: 81). 10 min. 94. </p><p> </p><p>

Honey Golightly, Sister Beth Mercy, and Fro Sure strip Jen Neptune fully nude. 10 min. 77. </p><p> </p><p>

Bradford Peverell over Ben Williams(comedy). 7 min. 66. pretty good chem.</p><p> </p><p>

Matt Hocking, Roxy Kitten, and Marshall Demers strip Dharma Gregg to full nudity. 10 min. 74.</p><p> </p><p>

Thimbleby Langton over Vanessa Quine(slow build)(Heavyweight Title). 20 min. 85.</p><p> </p><p>

Jack Avatar judges Bikini Contest: (W) Farrah Hasketh (L) Sister Beth Mercy. 10 min. 66.</p><p> </p><p>

Marshall Demers/Houston Handley over Greg Black/Animal Harker. 10 min. 82.</p><p> </p><p>

Fro Sure, Primus Allen, and Riley McManus bring the E, Hailey Booke brings the XXX. 10 min. 97.</p><p> </p><p>

Scythe/El Mitico dominate Alina America/Ryan Taylor. 6 min. 61.</p><p> </p><p>

Corey Lawler, Sennet Thomas, and Houston Handley strip Krissy Angelle. 10 min. 78.</p><p> </p><p>

Juana Huracan(dominate)/Naomichi(LI) over William Monk/Boone Erickson. 6 min. 63.</p><p> </p><p>

Robbie Retro, jack Avatar, and Kathy Neptune strip J-Ro. 10 min. 88. </p><p> </p><p>

Matt Hocking/Kathy Neptune(great chem) over Steven Parker/Kevin Huerta. 15 min. 85.</p><p> </p><p>

Suzanne Brazzle/Donnie J over Primus Allen/Busta Capp(slow build). 20 min. 96. Primus Allen+Bret Heartbreak turn face.</p><p> </p><p>

<strong>Steven Parker entertains/Dean Waldorf overs. 10 min. 100. </strong></p><p> </p><p>

<strong>Show Rating: 100.</strong></p><p> </p><p>

Animal Harker 98-95. BJ O'Neil 80-81. Bradford Peverell 87-90. Busta Capp 100-94. Cheech Kong 95-96. Clark Alexander 94-96. <strong>Donnie J 98-100</strong>. El Mitico 41-45. Greg Black 86-82. Hailey Booke 19-20. Honey Golightly 72-73. Houston Handley 89-91. JL Freebush 70-64. Joanna Silver 68-70(Alina America replaces her on commentary). J-Ro 61-62. <strong>Juana Huracan 97-100</strong>. Kevin Huerta 100-94. Marshall Demers 95-98. <strong>Matt Hocking 98-100</strong>. Pee-Wee 55-56. Primus Allen 99-94. <strong>Scythe 98-100</strong>. Steven Parker 99-92. Sweet Tabitha 95-96. Vanessa Quine 66-68. William Monk 18-19.</p>

Link to comment
Share on other sites

<p>BNBW Combat Televesion</p><p> </p><p>

BS Scott finally does a negative incident I give him a sterm warning and he says it's a waste of time. BS Scott has lost his egotistical trait but he's now a very negative influence instead of just negative despite being happy. He didn't take a dock to morale nor did it create a locker room incident.</p><p> </p><p>

Pre-Show:</p><p> </p><p>

Entertainment angles with rest of roster.</p><p> </p><p>

Gimmicks:</p><p> </p><p>

Roxy Kitten-Bum(Weird)-80</p><p>

Jack Avatar-Oppressed Minority(Wholesome)-64</p><p>

JL Freebush-Rebel(Unique)-85</p><p> </p><p>

Main Show:</p><p> </p><p>

Greg Black over Scythe. 11 min. 92. Scythe turns heel. Gabriel Gurgel turns face pretty well.</p><p> </p><p>

Farrah Hasketh, Dharma Gregg, Houston Handley, and J-Ro entertain. 10 min. 72.</p><p> </p><p>

Honey Golightly, Krissy Angelle, Donnie J, and Vanessa Quine entertain. 10 min. 82.</p><p> </p><p>

Waldorf, Suzanne Brazzle, Roxy Kitten, and Clark Alexander entertain. 10 min. 91.</p><p> </p><p>

Corey lawler, Dawn the Cheerleader, Cheech Kong, Busta Capp entertain. 10 min. 93.</p><p> </p><p>

Riley McManus, Michelle Brendon, Nelson Callum, Alina America entertain. 10 min. 80.</p><p> </p><p>

Kenneth Sapir entertains Primus Allen, Thimbleby Langton, Naomichi, Scythe, and Sennet Thomas menace. 10 min. 92.</p><p> </p><p>

Houston Handley over Juana Huracan(sex). 10 min. 89.</p><p> </p><p>

<strong>Steven Parker entertains/Dean Waldorf overs. 10 min. 100.</strong></p><p> </p><p>

Rating: 96.</p><p> </p><p>

Bret Heartbreak 36-37. Cheech Kong 96-97. Corey lawler 90-91. El Mitico 45-46. Farrah Hasketh 45-46. Greg Black 82-84. Haley Buck 82-83. Honey Golightly 73-74. Houston Handley 91-93. Juana Huracan 100-98. Krissy Angelle 31-32. Michelle Brendon 85-86. <strong>Naomichi 99-100</strong>. Roxy Kitten 32-33. Scythe 100-98. Steven Parker 92-93. The Guru 66-67.</p>

Link to comment
Share on other sites

<p>BNBW Emergency</p><p> </p><p>

15000-Mayor Street Arena(NE)</p><p> </p><p>

Pre-Show:</p><p> </p><p>

Cheech Kong over Sister Beth Mercy(comedy)(work the crowd). 6 min. 77.</p><p> </p><p>

Robbie Retro over Jen Neptune(comedy)(work the crowd). 6 min. 83.</p><p> </p><p>

Bradford Peverell over Dawn(comedy). 6 min. 83. burnt-out crowd.</p><p> </p><p>

Coco over Dharma Gregg(nude). 6 min. 64.</p><p> </p><p>

Jamie Quine over Hailey Booke(sex). 6 min. 76.</p><p> </p><p>

Corey Lawler over Honey Golightly(comedy)(overbook)(lots of interference)(script). 6 min. 42.</p><p> </p><p>

Alex Lesnar/Marshall Demers/Riley McManus/Thimbleby Langton over Roxy Kitten. 6 min. 80 disposition issues.</p><p> </p><p>

Jen Neptune poses nude. 4 min. 59.</p><p> </p><p>

Main Show:</p><p> </p><p>

Jack Avatar/Kenneth Sapir over Animal Harker/Greg Black(LI). 10 min. 81.</p><p> </p><p>

Steven Parker+ El Mitico entertain/Dean Waldorf overs. 10 min. 96.</p><p> </p><p>

Jamie Quine, Sennet Thomas&Greg Black strip Dawn the Cheerleader. 10 min. 85. Greg Black turns face.</p><p> </p><p>

Animal Harker, Nelson Callum&Sweet Tabitha strip J-Ro. 10 min. 95. </p><p> </p><p>

Thimbleby Langton and Primus Allen menace Dawn entertains. 10 min. 96.</p><p> </p><p>

Scythe, Duke Hazzard, and Busta Capp strip BJ O'Neil. 10 min. 98. </p><p> </p><p>

Marshall Demers/Jim Lou Freebush entertain/Sennet Thomas overs off-screen. 10 min. 81. </p><p> </p><p>

Alex Lesnar/Suzanne Brazzle entertain BJ O'Neil overs. 10 min. 97. </p><p> </p><p>

Kenneth Sapir, Coco, and Naomichi strip Roxy Kitten fully nude. 10 min. 85. Roxy Kitten turns face.</p><p> </p><p>

<strong>Bradford Peverell, Busta Capp, and Naomichi strip Vanessa Quine. 10 min. 100.</strong> </p><p> </p><p>

<strong>Donnie J, Jamie Quine, and Robbie Retro strip J-Ro. 10 min. 100.</strong> </p><p> </p><p>

Cheech Kong, Sennet Thomas, and Clark Alexander strip J-Ro. 10 min. 83.</p><p> </p><p>

Nelson Callum over Ben Williams. 6 min. 72.</p><p> </p><p>

Haley Buck, Juana Huracan, and Kevin Huerta strip Alina America. 10 min. 89. </p><p> </p><p>

Houston Handley over Michelle Brendon(comedy)(work the crowd). 10 min. 83.</p><p> </p><p>

Honey Golightly, Sister Beth Mercy, and Fro Sure strip Jen Neptune fully nude. 10 min. 65. Honey Golightly turns face.</p><p> </p><p>

Matt Hocking/Kathy Neptune(great chem) over Bret Heartbreak/Gabriel Gurgel. 5 min. 84.</p><p> </p><p>

Matt Hocking, Roxy Kitten, and Marshall Demers strip Dharma Gregg to full nudity. 10 min. 72.</p><p> </p><p>

Donnie J(dominate-mistake)/El Mitico(LI)(great chem) over BS Scott/Alina America. 6 min. 61.</p><p> </p><p>

Jack Avatar judges Bikini Contest: (W) Farrah Hasketh (L) Sister Beth Mercy. 10 min. 66.</p><p> </p><p>

Busta Capp(dominate)/Dean Waldorf over William Monk(LI)/Boone Erickson. 6 min. 57.</p><p> </p><p>

Fro Sure, Primus Allen, and Riley McManus bring the E, Hailey Booke brings the XXX. 10 min. 86.</p><p> </p><p>

Juana Huracan(dom)/Scythe(LI) over Vanessa Quine(LI)/Joanna Silver. 6 min. 68.</p><p> </p><p>

Corey Lawler, Sennet Thomas, and Houston Handley strip Krissy Angelle. 10 min. 82.</p><p> </p><p>

Primus Allen/Kevin Huerta dominate Chikafusa/Ryan Taylor(great chem). 6 min. 68.</p><p> </p><p>

Robbie Retro, jack Avatar, and Kathy Neptune strip J-Ro. 10 min. 92. </p><p> </p><p>

Fro Sure/Steven Parker over Naomichi/J-Ro(LI). 15 min. 89.</p><p> </p><p>

Clark Alexander over Suzanne Brazzle(slow build). 20 min. 99. Suzanne Brazzle turns heel.</p><p> </p><p>

<strong>Steven Parker entertains/Dean Waldorf overs. 10 min. 100. </strong></p><p> </p><p>

<strong>Show Rating: 100.</strong></p><p> </p><p>

Alina America 51-53. Boone Erickson 37-38. Bradford Peverell 90-94. Bret Heartbreak 37-38. <strong>Busta Capp 94-100</strong>. Cheech Kong 97-98. Coco 96-97. Dawn 94-88. Duke Hazzard 91-92. El Mitico 46-48. Greg Black 84-87. Jim Lou Freebush 64-66. <strong>Juana Huracan 98-100</strong>. Kevin Huerta 94-99. Marshall Demers 98-99. <strong>Naomichi 100-100</strong>. Primus Allen 94-99. Steven Parker 93-95. Suzaznne Brazzle 100-94. Sweet Tabitha 96-97. The Guru 66-67. Vanessa Quine 68-70.</p>

Link to comment
Share on other sites

<p>BNBW Emergency</p><p> </p><p>

Dharma Gregg subs for Farrah Hasketh.</p><p> </p><p>

15000-Mayor Street Arena(NE)</p><p> </p><p>

Pre-Show:</p><p> </p><p>

Bradford Peverell over Sister Beth Mercy(comedy)(work the crowd). 6 min. 80.</p><p> </p><p>

Robbie Retro over Jen Neptune(comedy)(work the crowd). 6 min. 83.</p><p> </p><p>

Ben Williams over Vanessa Quine. 6 min. 49. face/face.</p><p> </p><p>

Cheech Kong over Honey Golightly(comedy). 6 min. 79.</p><p> </p><p>

Fro Sure over Krissy Angelle(comedy). 5 min. 71.</p><p> </p><p>

Jaime Quine over Hailey Booke(sex). 5 min. 76.</p><p> </p><p>

Matt Hocking over Joanna Silver(didn't engage)(no-inhibitions)(work the crowd). 5 min. 80.</p><p> </p><p>

Alex Lesnar/Dean Waldorf/Riley McManus/Nelson Callum over Roxy Kitten. 5 min. 82. burnt-out crowd. Disposition issues.</p><p> </p><p>

Main Show:</p><p> </p><p>

Greg Black over Busta Capp(work the crowd)(call in ring). 10 min. 86. burnt-out crowd.</p><p> </p><p>

<strong>Steven Parker+ El Mitico entertain/Dean Waldorf overs. 10 min. 100.</strong></p><p> </p><p>

Jamie Quine, Sennet Thomas&Greg Black strip Dawn the Cheerleader. 10 min. 84.</p><p> </p><p>

Animal Harker, Nelson Callum&Sweet Tabitha strip J-Ro. 10 min. 95. </p><p> </p><p>

<strong>Thimbleby Langton and Primus Allen menace Dawn entertains. 10 min. 100.</strong></p><p> </p><p>

Scythe, Duke Hazzard, and Busta Capp strip BJ O'Neil. 10 min. 80. Busta Capp turns face.</p><p> </p><p>

Marshall Demers/Jim Lou Freebush entertain/Sennet Thomas overs off-screen. 10 min. 94. </p><p> </p><p>

Alex Lesnar/Suzanne Brazzle entertain BJ O'Neil overs. 10 min. 85. </p><p> </p><p>

Kenneth Sapir, Coco, and Naomichi strip Roxy Kitten fully nude. 10 min. 99.</p><p> </p><p>

<strong>Bradford Peverell, Busta Capp, and Naomichi strip Vanessa Quine. 10 min. 100</strong>. </p><p> </p><p>

<strong>Donnie J, Jamie Quine, and Robbie Retro strip J-Ro. 10 min. 100. </strong></p><p> </p><p>

Cheech Kong, Sennet Thomas, and Clark Alexander strip J-Ro. 10 min. 85.</p><p> </p><p>

Suzanne Brazzle over Boone Erickson. 6 min. 74.</p><p> </p><p>

Haley Buck, Juana Huracan, and Kevin Huerta strip Alina America. 10 min. 92. </p><p> </p><p>

Thimbleby Langton over William Monk(Heavyweight Title). 6 min. 80.</p><p> </p><p>

Honey Golightly, Sister Beth Mercy, and Fro Sure strip Jen Neptune fully nude. 10 min. 69.</p><p> </p><p>

Kathy Neptune over Coco(Nude)(work the crowd-fail). 10 min. 89.</p><p> </p><p>

Matt Hocking, Roxy Kitten, and Marshall Demers strip Dharma Gregg to full nudity. 10 min. 70.</p><p> </p><p>

Clark Alexander/Scythe(dom) over Gabriel Gurgel/Bret Heartbreak. 6 min. 72.</p><p> </p><p>

Jack Avatar judges Bikini Contest: (W) Farrah Hasketh (L) Sister Beth Mercy. 10 min. 60.</p><p> </p><p>

Kevin Huerta/Primus Allen dominate J-Ro/Animal Harker. 6 min. 80.</p><p> </p><p>

Fro Sure, Primus Allen, and Riley McManus bring the E, Hailey Booke brings the XXX. 10 min. 94.</p><p> </p><p>

Jack Avatar/Kenneth Sapir(LI) over BS Scott/Alina America. 5 min. 75.</p><p> </p><p>

Corey Lawler, Sennet Thomas, and Houston Handley strip Krissy Angelle. 10 min. 88.</p><p> </p><p>

Donnie J(LI)/Eli Mitico(dom)(Great chem) over Chikafusa/Ryan Taylor(great chem). 6 min. 69.</p><p> </p><p>

Robbie Retro, jack Avatar, and Kathy Neptune strip J-Ro. 10 min. 92. </p><p> </p><p>

Houston Handley/Marshall Demers over Juana Huracan(LI)/Naomichi. 15 min. 91.</p><p> </p><p>

Michelle Brendon over Steven Parker(call in ring)(slow build). 20 min. 94. Steven Parker turns heel.</p><p> </p><p>

<strong>Steven Parker entertains/Dean Waldorf overs. 10 min. 100. </strong></p><p><strong>

</strong></p><p> </p><p>

Show Rating: 100.</p><p> </p><p>

NE 89-90. Alina America 53-55. Bradford Peverell 94-95. Busta Capp 100-93. Corey Lawler 90-91. Dharma Gregg 23-24. El Mitico 48-56. Greg Black 87-94. Haley Buck 82-84. Houston Handley 93-96. JL Freebush 66-68. Juana Huracan 100-93. <strong>Kevin Huerta 99-100</strong>. <strong>Marshall Demers 99-100</strong>. Michelle Brendon 86-93. Naomichi 100-93. Pee-Wee 56-57. <strong>Primus Allen 99-100</strong>. <strong>Scythe 98-100</strong>. Sister Beth Mercy 32-33. Steven Parker 95-87. Sweet Tabitha 97-98. Vanessa Quine 70-64. William Monk 19-20.</p>

Link to comment
Share on other sites

<p>BNBW Emergency</p><p> </p><p>

15000-Mayor Street Arena(NE)</p><p> </p><p>

Pre-Show:</p><p> </p><p>

Bradford Peverell over Sister Beth Mercy(comedy)(work the crowd). 6 min. 80.</p><p> </p><p>

Fro Sure over Jen Neptune(no-inhibitions)(comedy)(work the crowd). 6 min. 82.</p><p> </p><p>

Suzanne Brazzle over Roxy Kitten(sex)(work the crowd-fail). 6 min. 83. burnt-out crowd.</p><p> </p><p>

Houston Handley over Dharma Gregg(didn't engage)(sex)(work the crowd). 6 min. 79. Burnt out-crowd.</p><p> </p><p>

Cheech Kong over Honey Golightly(comedy). 6 min. 81. burnt-out crowd.</p><p> </p><p>

Greg Black over Haley Buck(comedy). 6 min. 82. burnt-out crowd.</p><p> </p><p>

Clark Alexander/Nelson Callum/Riley McManus/Dawn over Sam Keith(KS). 6 min. 67. Disposition issues.</p><p> </p><p>

Jen Neptune Poses nude. 4 min. 59.</p><p> </p><p>

Main Show:</p><p> </p><p>

Animal Harker over Robbie Retro(work the crowd)(call in ring)(comedy). 10 min. 83.</p><p> </p><p>

Steven Parker+ El Mitico entertain/Dean Waldorf overs. 10 min. 95.</p><p> </p><p>

Jamie Quine, Sennet Thomas&Greg Black strip Dawn the Cheerleader. 10 min. 84.</p><p> </p><p>

Animal Harker, Nelson Callum&Sweet Tabitha strip J-Ro. 10 min. 96. </p><p> </p><p>

<strong>Thimbleby Langton and Primus Allen menace Dawn entertains. 10 min. 100.</strong></p><p> </p><p>

Scythe, Duke Hazzard, and Busta Capp(African Warrior(Brute)-93) strip BJ O'Neil. 10 min. 84.</p><p> </p><p>

Marshall Demers/Jim Lou Freebush entertain/Sennet Thomas overs off-screen. 10 min. 93. </p><p> </p><p>

Alex Lesnar/Suzanne Brazzle entertain BJ O'Neil overs. 10 min. 76. </p><p> </p><p>

Kenneth Sapir, Coco, and Naomichi strip Roxy Kitten fully nude. 10 min. 95.</p><p> </p><p>

<strong>Bradford Peverell, Busta Capp, and Naomichi strip Vanessa Quine. 10 min. 100.</strong> </p><p> </p><p>

<strong>Donnie J, Jamie Quine, and Robbie Retro strip J-Ro. 10 min. 100. </strong> Robbie Retro turns heel.</p><p> </p><p>

Cheech Kong, Sennet Thomas, and Clark Alexander strip J-Ro. 10 min. 80.</p><p> </p><p>

Dean Waldorf/Steven Parker over Vanessa Quine/William Monk. 6 min. 83.</p><p> </p><p>

Haley Buck, Juana Huracan, and Kevin Huerta strip Alina America. 10 min. 97. </p><p> </p><p>

Jamie Quine/Kathy Neptune over Boone Erickson/Ben Williams. 6 min. 78.</p><p> </p><p>

Honey Golightly, Sister Beth Mercy, and Fro Sure strip Jen Neptune fully nude. 10 min. 70.</p><p> </p><p>

Busta Capp(dominate)/Joanna Silver over J-Ro/Alex Lesnar. 6 min. 79.</p><p> </p><p>

Matt Hocking, Roxy Kitten, and Marshall Demers strip Dharma Gregg to full nudity. 10 min. 79.</p><p> </p><p>

Kenneth Sapir/Jack Avatar(LI) over Alina America/BS Scott. 5 min. 80.</p><p> </p><p>

Jack Avatar judges Bikini Contest: (W) Farrah Hasketh (L) Sister Beth Mercy. 10 min. 64.</p><p> </p><p>

El Mitico(dom)/Donnie J(great chem) over Chikafusa/Ryan Taylor(great chem). 6 min. 72. Burnt-out crowd.</p><p> </p><p>

Fro Sure, Primus Allen, and Riley McManus bring the E, Hailey Booke brings the XXX. 10 min. 90.</p><p> </p><p>

Juana Huracan/Naomichi dominate Bret Heartbreak/Gabriel Gurgel. 6 min. 68.</p><p> </p><p>

Corey Lawler, Sennet Thomas, and Houston Handley strip Krissy Angelle. 10 min. 84.</p><p> </p><p>

Coco over Scythe(KS). 15 min. 74.</p><p> </p><p>

Robbie Retro, jack Avatar, and Kathy Neptune strip J-Ro. 10 min. 90. </p><p> </p><p>

Michelle Brendon/Matt Hocking over Kevin Huerta/Primus Allen. 15 min. 97. nemesis turns face. Kevin Huerta turns heel.</p><p> </p><p>

<strong>Marshall Demers over Thimbleby Langton to win BNBW Heavyweight Title</strong>(call in ring). 15 min. 83. Lack of pscyh.</p><p> </p><p>

<strong>El Mitico+Dean Waldorf entertain/Steven Parker overs. 10 min. 100. </strong></p><p> </p><p>

Show Rating: 99.</p><p> </p><p>

El Mitico Jr overused. Oops.</p><p> </p><p>

Alina America 55-57. <strong>Animal Harker 95-100</strong>. Boone Erickson 38-39. Bradford Peverell 95-96. Bret Heartbreak 38-39. Busta Capp 93-99. <strong>Coco 97-100</strong>. Duke Hazzard 92-93. El Mitico 56-62. Greg Black 94-95. Haley Buck 84-86. Houston Handley 96-97. Jen Neptune 14-15. JL Freebush 68-70. J-Ro 62-63. Juana Huracan 93-96. Kevin Huerta 100-94. Michelle Brendon 93-97. Naomichi 93-97. Primus Allen 100-94. Robbie Retro 100-97. Scythe 100-98. Steven Parker 87-92. Sweet Tabitha 98-99. The Guru 67-68. Vanessa Quine 64-66.</p>

Link to comment
Share on other sites

<p>BNBW Emergency</p><p> </p><p>

15000-Mayor Street Arena(NE)</p><p> </p><p>

Pre-Show:</p><p> </p><p>

Bradford Peverell over Sister Beth Mercy(comedy)(work the crowd). 6 min. 80.</p><p> </p><p>

Jamie Quine over Roxy Kitten(sex)(work the crowd-fail). 6 min. 79.</p><p> </p><p>

Michelle Brendon over Honey Golightly(comedy). 6 min. 79. burnt-out crowd.</p><p> </p><p>

Robbie Retro over Dawn(comedy). 6 min. 83. burnt-out crowd.</p><p> </p><p>

Riley McManus/Kenneth Sapir/Farrah Hasketh/Jack Avatar over Jen Neptune. 6 min. 68.</p><p> </p><p>

Clark Alexander/Nelson Callum/Steven Parker/Dean Waldorf over Jen Neptune. 6 min. 83. Disposition issues.</p><p> </p><p>

Chikafusa over Sister Beth Mercy(KS)(Stepping Stone)(comedy). 6 min. 48.</p><p> </p><p>

Jen Neptune poses nude. 4 min. 65.</p><p> </p><p>

Main Show:</p><p> </p><p>

Cheech Kong(Ninja(Unique)-87) over Greg Black(comedy)(work the crowd). 10 min. 83.</p><p> </p><p>

Steven Parker+ El Mitico entertain/Dean Waldorf overs. 10 min. 92.</p><p> </p><p>

Jamie Quine, Sennet Thomas&Greg Black strip Dawn the Cheerleader. 10 min. 82.</p><p> </p><p>

Animal Harker, Nelson Callum&Sweet Tabitha strip J-Ro. 10 min. 98. </p><p> </p><p>

Thimbleby Langton and Primus Allen menace Dawn entertains. 10 min. 87.</p><p> </p><p>

Scythe, Duke Hazzard, and Busta Capp strip BJ O'Neil. 10 min. 92.</p><p> </p><p>

<strong>Marshall Demers/Jim Lou Freebush entertain/Sennet Thomas overs off-screen. 10 min. 100. </strong></p><p> </p><p>

Alex Lesnar/Suzanne Brazzle entertain BJ O'Neil overs. 10 min. 78. </p><p> </p><p>

Kenneth Sapir, Coco, and Naomichi strip Roxy Kitten fully nude. 10 min. 97.</p><p> </p><p>

<strong>Bradford Peverell, Busta Capp, and Naomichi strip Vanessa Quine. 10 min. 100.</strong> </p><p> </p><p>

<strong>Donnie J, Jamie Quine, and Robbie Retro strip J-Ro. 10 min. 100.</strong></p><p> </p><p>

Cheech Kong, Sennet Thomas, and Clark Alexander strip J-Ro. 10 min. 82.</p><p> </p><p>

Coco over Suzanne Brazzle(sex). 6 min. 95. Great chem.</p><p> </p><p>

Haley Buck, Juana Huracan, and Kevin Huerta strip Alina America. 10 min. 85. </p><p> </p><p>

Animal Harker over Houston Handley(comedy)(work the crowd). 10 min. 83. Burnt-out crowd.</p><p> </p><p>

Honey Golightly, Sister Beth Mercy, and Fro Sure(Degenerate: 58) strip Jen Neptune fully nude. 10 min. 68.</p><p> </p><p>

Alex Lesnar/J-Ro(LI) over Joanna Silver/William Monk. 5 min. 69.</p><p> </p><p>

Matt Hocking, Roxy Kitten, and Marshall Demers strip Dharma Gregg to full nudity. 10 min. 77.</p><p> </p><p>

Kevin Huerta/Naomichi dominate Ben Williams/Boone Erickson. 6 min. 61.</p><p> </p><p>

Jack Avatar judges Bikini Contest: (W) Farrah Hasketh (L) Sister Beth Mercy. 10 min. 67.</p><p> </p><p>

Primus Allen/Busta Capp dominate Alina America/BS Scott. 6 min. 80.</p><p> </p><p>

Fro Sure, Primus Allen, and Riley McManus bring the E, Hailey Booke brings the XXX. 10 min. 95.</p><p> </p><p>

Juana Huracan/Scythe dominate Bret Heartbreak/Gabriel Gurgel. 6 min. 74.</p><p> </p><p>

Corey Lawler, Sennet Thomas, and Houston Handley strip Krissy Angelle. 10 min. 89.</p><p> </p><p>

Donnie J/El Mitico(dom)(great chem) over Chikafusa/Ryan Taylor(great chem). 6 min. 68.</p><p> </p><p>

Robbie Retro, jack Avatar, and Kathy Neptune strip J-Ro. 10 min. 92. </p><p> </p><p>

Matt Hocking/kathy Neptune(great chem) over Marshall Demers/Vanessa Quine. 15 min. 92.</p><p> </p><p>

Fro Sure over Thimbleby Langton(slow build). 20 min. 97. Great chem. Alina America turns face.</p><p> </p><p>

<strong>El Mitico+Dean Waldorf entertain/Steven Parker overs. 10 min. 100. </strong></p><p> </p><p>

<strong>Show Rating: 100.</strong></p><p> </p><p>

I signed Ash Campbell for one match. Gave him a drug test and a slap on the wrist and he got pissed. He's now angry. It's only one match though. He helped morale of Dean Waldorf by being signed.</p><p> </p><p>

Alina America 57-59. BJ O'Neil 81-82. <strong>Busta Capp 99-100</strong>. Duke Hazzard 93-94. El Mitico 62-71. Greg Black 95-96. Haley Buck 86-87. Honey Golightly 74-75. Jim Lou Freebush 68-70. <strong>Juana Huracan 96-100</strong>. Kevin Huerta 94-99. <strong>Naomichi 97-100</strong>. Pee-Wee 57-58. Primus Allen 94-99. Robbie Retro 97-99. Roxy Kitten 33-34. <strong>Scythe 98-100</strong>. Steven Parker 92-94. <strong>Sweet Tabitha 99-100</strong>. Thimbleby Langton 100-94. Vanessa Quine 66-68. William Monk 20-21.</p>

Link to comment
Share on other sites

<p>BNBW Emergency</p><p> </p><p>

15000-Mayor Street Arena(NE)</p><p> </p><p>

Pre-Show:</p><p> </p><p>

Bradford Peverell over Honey Golightly(comedy). 6 min. 83.</p><p> </p><p>

Coco over Dharma Gregg(nude). 6 min. 65.</p><p> </p><p>

Jamie Quine over Roxy Kitten(sex). 6 min. 81.</p><p> </p><p>

Suzanne Brazzle over Farrah Hasketh(sex). 6 min. 72.</p><p> </p><p>

Vanessa Quine over Krissy Angelle(sex). 6 min. 60.</p><p> </p><p>

Clark Alexander(Obsessive Fan(Unique)-73)/BJ O'Neil/Dean Waldorf/Nelson Callum over Nemesis(KS). 6 min. 75. disposition issues.</p><p> </p><p>

Riley McManus/Thimbleby Langton/Sister Beth Mercy(LI)/Jen Neptune(LI) over Ash Campbell(KS). 6 min. 43.</p><p> </p><p>

Jen Neptune poses nude. 4 min. 62.</p><p> </p><p>

Main Show:</p><p> </p><p>

Greg Black over Scythe(call in ring)(all out). 10 min. 94. I've never got higher than 92 with a cold crowd before.</p><p> </p><p>

Steven Parker+ El Mitico entertain/Dean Waldorf overs. 10 min. 89.</p><p> </p><p>

Jamie Quine, Sennet Thomas&Greg Black strip Dawn the Cheerleader. 10 min. 90.</p><p> </p><p>

<strong>Animal Harker, Nelson Callum&Sweet Tabitha strip J-Ro. 10 min. 100. </strong></p><p> </p><p>

Thimbleby Langton and Primus Allen menace Dawn entertains. 10 min. 86. Thimbleby Langton turns face.</p><p> </p><p>

Scythe, Duke Hazzard, and Busta Capp strip BJ O'Neil. 10 min. 98.</p><p> </p><p>

<strong>Marshall Demers/Jim Lou Freebush entertain/Sennet Thomas overs off-screen. 10 min. 100. </strong></p><p> </p><p>

Alex Lesnar/Suzanne Brazzle entertain BJ O'Neil overs. 10 min. 82. </p><p> </p><p>

Kenneth Sapir, Coco, and Naomichi strip Roxy Kitten fully nude. 10 min. 94.</p><p> </p><p>

<strong>Bradford Peverell, Busta Capp, and Naomichi strip Vanessa Quine. 10 min. 100.</strong> </p><p> </p><p>

<strong>Donnie J, Jamie Quine, and Robbie Retro strip J-Ro. 10 min. 100.</strong></p><p> </p><p>

Cheech Kong, Sennet Thomas, and Clark Alexander strip J-Ro. 10 min. 90.</p><p> </p><p>

Alex Lesnar/J-Ro over Gabriel Gurgel/Bret Heartbreak. 6 min. 74.</p><p> </p><p>

Haley Buck, Juana Huracan, and Kevin Huerta strip Alina America. 10 min. 87. </p><p> </p><p>

Fro Sure over Animal Harker(work the crowd)(call in ring)(comedy). 10 min. 83.</p><p> </p><p>

Honey Golightly, Sister Beth Mercy, and Fro Sure strip Jen Neptune fully nude. 10 min. 66.</p><p> </p><p>

Robbie Retro/Michelle Brendon over Ben Williams(LI)/Boone Erickson. 6 min. 71.</p><p> </p><p>

Matt Hocking, Roxy Kitten, and Marshall Demers strip Dharma Gregg to full nudity. 10 min. 80.</p><p> </p><p>

Primus Allen(dom)/Alina America over Chikafusa/Ryan Taylor(great chem). 6 min. 65.</p><p> </p><p>

Jack Avatar judges Bikini Contest: (W) Farrah Hasketh (L) Sister Beth Mercy. 10 min. 66.</p><p> </p><p>

Kevin Huerta(dom)/Steven Parker over Joanna Silver/William Monk(LI). 6 min. 67. </p><p> </p><p>

Fro Sure, Primus Allen, and Riley McManus bring the E, Hailey Booke brings the XXX. 10 min. 86.</p><p> </p><p>

Donnie J/El Mitico(dom) over Ash Campbell/BS Scott. 6 min. 67.</p><p> </p><p>

Corey Lawler, Sennet Thomas, and Houston Handley strip Krissy Angelle. 10 min. 86.</p><p> </p><p>

Houston Handley over Cheech Kong(work the crowd)(comedy). 10 min. 83. Cheech Kong turns face. Ben Williams turns heel pretty well.</p><p> </p><p>

<strong>Robbie Retro, jack Avatar, and Kathy Neptune strip J-Ro. 10 min. 100. </strong></p><p> </p><p>

Jack Avatar/Kenneth Sapir over Juana Huracan/Naomichi. 15 min. 94. Naomichi+Juana turn face.</p><p> </p><p>

Kathy Neptune/Matt Hocking(great chem) over Busta Capp/Marshall Demers. 15 min. 88. burnt-out crowd.</p><p> </p><p>

<strong>El Mitico+Dean Waldorf entertain/Steven Parker overs. 10 min. 100. </strong></p><p> </p><p>

<strong>Show Rating: 100.</strong></p><p> </p><p>

Kenneth Sapir was overused.</p><p> </p><p>

Alex Lesnar 100-99. Alina America 59-61. Animal Harker 100-96. Boone Erickson 39-40. Bret Heartbreak 39-40. Busta Capp 100-93. Cheech Kong 98-93. Chikafusa Tadeshi 70-69. El Mitico 71-76. <strong>Greg Black 96-100</strong>. Honey Golightly 75-76. <strong>Houston Handley 97-100</strong>. J-Ro 63-64. Juana Huracan 100-93. <strong>Kevin Huerta 99-100</strong>. Marshall Demers 100-93. Michelle Brendon 97-96. Naomichi 100-93. <strong>Primus Allen 99-100</strong>. Scythe 100-92. Steven Parker 94-95.</p>

Link to comment
Share on other sites

<p>BNBW Emergency</p><p> </p><p>

30000-New Hampshire Garden(NE)</p><p> </p><p>

Pre-Show:</p><p> </p><p>

Chikafusa over JL Freebush(KS)(Stepping Stone). 6 min. 54.</p><p> </p><p>

Bradford Peverell over Sister Beth Mercy(comedy)(work the crowd). 6 min. 74.</p><p> </p><p>

Fro Sure over Jen Neptune(no-inhibitions)(comedy)(work the crowd). 6 min. 78. burnt-out crowd.</p><p> </p><p>

Greg Black over Krissy Angelle(comedy). 6 min. 70. Dawn managing Greg Black Equality Fighter(Wholesome)-73.</p><p> </p><p>

Suzanne Brazzle over Roxy Kitten(sex). 5 min. 84.</p><p> </p><p>

Vanessa Quine over Dharma Gregg(sex). 5 min. 63.</p><p> </p><p>

Riley McManus(Legend: 73)/Kenneth Sapir/Jack Avatar/Nemesis(LI) over Sam Keith(KS+Prot+Dom). 5 min. 72.</p><p> </p><p>

Dawn over JD Morgan. 5 min. 40. face/face.</p><p> </p><p>

Main Show:</p><p> </p><p>

Houston Handley over Robbie Retro(comedy)(work the crowd). 10 min. 83.</p><p> </p><p>

Steven Parker+ El Mitico entertain/Dean Waldorf overs. 10 min. 92.</p><p> </p><p>

Jamie Quine, Sennet Thomas&Greg Black strip Dawn the Cheerleader. 10 min. 90.</p><p> </p><p>

Animal Harker, Nelson Callum&Sweet Tabitha strip J-Ro. 10 min. 95. </p><p> </p><p>

Thimbleby Langton and Primus Allen menace Dawn entertains. 10 min. 97.</p><p> </p><p>

Scythe, Duke Hazzard, and Busta Capp strip BJ O'Neil. 10 min. 79.</p><p> </p><p>

Marshall Demers/Jim Lou Freebush entertain/Sennet Thomas overs off-screen. 10 min. 98. </p><p> </p><p>

Alex Lesnar/Suzanne Brazzle entertain BJ O'Neil overs. 10 min. 85. </p><p> </p><p>

Kenneth Sapir, Coco, and Naomichi strip Roxy Kitten fully nude. 10 min. 94. Corey Lawler managing Naomichi Loose Cannon: 49.</p><p> </p><p>

<strong>Bradford Peverell, Busta Capp, and Naomichi strip Vanessa Quine. 10 min. 100. </strong></p><p> </p><p>

<strong>Donnie J, Jamie Quine, and Robbie Retro strip J-Ro. 10 min. 100.</strong></p><p> </p><p>

Cheech Kong, Sennet Thomas, and Clark Alexander strip J-Ro. 10 min. 86.</p><p> </p><p>

Jamie Quine over Coco(sex)(work the crowd-fail). 10 min. 91.</p><p> </p><p>

Haley Buck(Law Enforcer(Wholesome)-93), Juana Huracan, and Kevin Huerta strip Alina America. 10 min. 96. </p><p> </p><p>

Dean Waldorf/Alex Lesnar over Gabriel Gurgel/Boone Erickson. 5 min. 79.</p><p> </p><p>

Honey Golightly, Sister Beth Mercy, and Fro Sure strip Jen Neptune fully nude. 10 min. 70.</p><p> </p><p>

Matt Hocking/Kathy Neptune(great chem) over Bret Heartbreak/Joanna Silver. 6 min. 80.</p><p> </p><p>

Matt Hocking, Roxy Kitten, and Marshall Demers strip Dharma Gregg to full nudity. 10 min. 72.</p><p> </p><p>

Clark Alexander/Scythe(dom) over Alina America/William Monk. 6 min. 73. </p><p> </p><p>

Jack Avatar judges Bikini Contest: (W) Farrah Hasketh (L) Sister Beth Mercy. 10 min. 60.</p><p> </p><p>

Busta Capp/Marshall Demers dominate J-Ro(LI)/Animal Harker. 6 min. 76.</p><p> </p><p>

Fro Sure, Primus Allen, and Riley McManus bring the E, Hailey Booke brings the XXX. 10 min. 93.</p><p> </p><p>

Naomichi/Juana Huracan dominate Michelle Brendon/Ben Williams. 6 min. 73.</p><p> </p><p>

Corey Lawler, Sennet Thomas, and Houston Handley strip Krissy Angelle. 10 min. 91.</p><p> </p><p>

Donnie J/El Mitico(dom)(great chem) over BS Scott(Gangster(Cocky)-56)/Ryan Taylor. 6 min. 68.</p><p> </p><p>

Robbie Retro, jack Avatar, and Kathy Neptune strip J-Ro. 10 min. 90. </p><p> </p><p>

Cheech Kong/Thimbleby Langton over Steven Parker/Kevin Huerta. 15 min. 90. JD Morgan turns heel.</p><p> </p><p>

Nelson Callum over Primus Allen(slow build). 20 min. 92. lack of selling.</p><p> </p><p>

El Mitico+Dean Waldorf entertain/Steven Parker overs. 10 min. 96. </p><p> </p><p>

<strong>Show Rating: 100.</strong></p><p> </p><p>

<strong>Alex Lesnar 99-100</strong>. Alina America 61-63. Bradford Peverell 96-97. Busta Capp 93-98. Cheech Kong 93-98. Chikafusa 69-72. Dawn 88-89. El Mitico 76-82. Haley Buck 87-91. Honey Golightly 76-77. Houston Handley 100-93. Juana Huracan 93-96. Kevin Huerta 100-94. Marshall Demers 93-96. Naomichi 93-96. Primus Allen 100-94. Scythe 92-96. Steven Parker 95-90. Suzanne Brazzle 94-95. Thimbleby Langton 94-99.</p>

Link to comment
Share on other sites

<p>BNBW Combat Televesion</p><p> </p><p>

Pre-Show:</p><p> </p><p>

Entertainment angles with rest of roster.</p><p> </p><p>

Gimmicks:</p><p> </p><p>

Sweet Tabitha-Hippie(Wholesome)-73</p><p>

Duke Hazzard-Gypsy-71</p><p> </p><p>

Main Show:</p><p> </p><p>

Farrah Hasketh, Dharma Gregg, Houston Handley, and J-Ro entertain. 9 min. 64.</p><p> </p><p>

Honey Golightly, Krissy Angelle, Donnie J, and Vanessa Quine entertain. 10 min. 79.</p><p> </p><p>

Waldorf, Suzanne Brazzle, Roxy Kitten, and Clark Alexander entertain. 10 min. 88.</p><p> </p><p>

Corey lawler, Dawn the Cheerleader, Cheech Kong, Busta Capp entertain. 10 min. 98.</p><p> </p><p>

Riley McManus, Michelle Brendon, Nelson Callum, Alina America entertain. 10 min. 84.</p><p> </p><p>

<strong>Kenneth Sapir entertains Primus Allen, Thimbleby Langton, Naomichi, Scythe, and Sennet Thomas menace. 10 min. 100.</strong></p><p> </p><p>

Jen Neptune shoots T-shirts. 4 min. 59.</p><p> </p><p>

Thimbleby Langton over Nelson Callum(slow build). 20 min. 99.</p><p> </p><p>

Steven Parker+El Mitico entertain/Dean Waldorf overs. 10 min. 87.</p><p> </p><p>

Rating: 98.</p><p> </p><p>

Boone Erickson 40-41. Bret Heartbreak 40-41. Corey Lawler 91-92. Farrah Hasketh 46-48. Honey Golightly 77-78. Jen Neptune 15-16. Naomichi 96-97. Nelson Callum 100-98. Pee-Wee 58-59. Scythe 96-97. Sister Beth Mercy 33-34. Steven Parker 90-91. Suzanne Brazzle 95-96. William Monk 21-22.</p>

Link to comment
Share on other sites

<p>BNBW Emergency</p><p> </p><p>

30000-New Hampshire Garden(NE)</p><p> </p><p>

Pre-Show:</p><p> </p><p>

Cheech Kong over Jen Neptune(comedy)(work the crowd). 6 min. 79.</p><p> </p><p>

Houston Handley over Krissy Angelle(Adult Film Star(cocky):98)(comedy). 6 min. 69.</p><p> </p><p>

Fro Sure over Duke Hazzard(comedy). 6 min. 83.</p><p> </p><p>

Dean Waldorf over Boone Erickson. 8 min. 81.</p><p> </p><p>

Alex Lesnar over Sister Beth Mercy(didn't engage)(work the crowd). 6 min. 64.</p><p> </p><p>

Riley McManus over Dharma Gregg. 6 min. 74.</p><p> </p><p>

Haley Buck(Protect) over Roxy Kitten(sex)(overbook)(script). 6 min. 57.</p><p> </p><p>

Dharma Gregg poses nude. 2 min. 52.</p><p> </p><p>

Main Show:</p><p> </p><p>

Greg Black over Michelle Brendon(comedy)(work the crowd). 10 min. 83. Great chem.</p><p> </p><p>

<strong>Steven Parker+ El Mitico entertain/Dean Waldorf overs. 10 min. 100.</strong></p><p> </p><p>

Jamie Quine, Sennet Thomas&Greg Black strip Dawn the Cheerleader. 10 min. 84.</p><p> </p><p>

Animal Harker, Nelson Callum&Sweet Tabitha strip J-Ro. 10 min. 95. </p><p> </p><p>

Thimbleby Langton and Primus Allen menace Dawn entertains. 10 min. 98.</p><p> </p><p>

Scythe, Duke Hazzard, and Busta Capp strip BJ O'Neil. 10 min. 85. Duke Hazzard turns face.</p><p> </p><p>

Marshall Demers/Jim Lou Freebush entertain/Sennet Thomas overs off-screen. 10 min. 75. I accidentally made Sennet Thomas over on-screen so his drinking habit affected the segment.</p><p> </p><p>

Alex Lesnar/Suzanne Brazzle entertain BJ O'Neil overs. 10 min. 90. </p><p> </p><p>

Kenneth Sapir, Coco, and Naomichi strip Roxy Kitten fully nude. 10 min. 98. </p><p> </p><p>

<strong>Bradford Peverell, Busta Capp, and Naomichi strip Vanessa Quine. 10 min. 100.</strong> </p><p> </p><p>

<strong>Donnie J, Jamie Quine, and Robbie Retro strip J-Ro. 10 min. 100.</strong></p><p> </p><p>

Cheech Kong, Sennet Thomas, and Clark Alexander strip J-Ro. 10 min. 82.</p><p> </p><p>

Alina America/Busta Capp(dom) over Steven Parker/Jaime Quine(no chem). 6 min. 70.</p><p> </p><p>

Haley Buck, Juana Huracan, and Kevin Huerta strip Alina America. 10 min. 92. </p><p> </p><p>

Juana Huracan/Primus Allen dominate Bradford Peverell/Suzanne Brazzle. 6 min. 81.</p><p> </p><p>

Honey Golightly, Sister Beth Mercy, and Fro Sure strip Jen Neptune fully nude. 10 min. 69. Sister Beth Mercy turns heel.</p><p> </p><p>

Nelson Callum(LI)/Scythe(dom) over Gabriel Gurgel/Bret Heartbreak. 6 min. 58.</p><p> </p><p>

Matt Hocking, Roxy Kitten, and Marshall Demers strip Dharma Gregg to full nudity. 10 min. 73.</p><p> </p><p>

Naomichi(dom)/Kenneth Sapir(LI) over Ben Williams/Animal Harker. 6 min. 61.</p><p> </p><p>

Jack Avatar judges Bikini Contest: (W) Farrah Hasketh (L) Sister Beth Mercy. 10 min. 70.</p><p> </p><p>

Marshall Demers(dom)/Vanessa Quine(LI) over Chikausa/Ryan Taylor(great chem). 6 min. 59.</p><p> </p><p>

Fro Sure, Primus Allen, and Riley McManus bring the E, Hailey Booke brings the XXX. 10 min. 86.</p><p> </p><p>

Kevin Huerta(dom)/Robbie Retro over Joanna Silver/William Monk(LI). 6 min. 68. </p><p> </p><p>

Corey Lawler, Sennet Thomas, and Houston Handley strip Krissy Angelle. 10 min. 83. Krissy Angelle turns face.</p><p> </p><p>

Donnie J/El Mitico(dom) over BS Scott/J-Ro. 6 min. 83.</p><p> </p><p>

<strong>Robbie Retro, jack Avatar, and Kathy Neptune strip J-Ro. 10 min. 100. </strong></p><p> </p><p>

Kathy Neptune/Matt Hocking(great chem) over Coco/Jack Avatar. 16 min. 83.</p><p> </p><p>

Thimbleby Langton over Clark Alexander(KS). 20 min. 86. Clark Alexander turns face. BS Scott turns face.</p><p> </p><p>

<strong>El Mitico+Dean Waldorf entertain/Steven Parker overs. 10 min. 100. </strong></p><p> </p><p>

Jen Neptune poses nude. 2 min. 68.</p><p> </p><p>

Show Rating: 99.</p><p> </p><p>

I need some more jobbers so I hired Madman Boone and force pushed him to enhancement talent.</p><p> </p><p>

Alina America 63-65. Animal Harker 96-97. Bradford Peverell 97-94. <strong>Busta Capp 98-100</strong>. Clark Alexander 100-98. Coco 100-94. El Mitico 82-93. Hailey Booke 20-21. Haley Buck 91-92. Jack Avatar 100-94. Jaime Quine 100-92. <strong>Juana Huracan 96-100</strong>. <strong>Kevin Huerta 94-100</strong>. Krissy Angelle 32-33. Marshall Demers 96-98. <strong>Naomichi 97-100</strong>. Nelson Callum 98-99. Pee-Wee 58-59. <strong>Primus Allen 94-100.</strong> <strong>Scythe 96-100</strong>. Steven Parker 91-87. Suzanne Brazzle 96-90.</p>

Link to comment
Share on other sites

<p>BNBW Emergency</p><p> </p><p>

Joanna Silver subs for Bradford Peverell due to him working for his fed.</p><p> </p><p>

30000-New Hampshire Garden(NE)</p><p> </p><p>

Pre-Show:</p><p> </p><p>

Fro Sure over Jen Neptune(no-inhbiitions)(comedy)(work the crowd). 6 min. 83.</p><p> </p><p>

Corey Lawler over Ben williams(comedy). 6 min. 50.</p><p> </p><p>

Joanna Silver over Sister Beth Mercy(nude). 6 min. 70.</p><p> </p><p>

J-Ro over Haily Booke(sex). 6 min. 52.</p><p> </p><p>

Honey Golightly over Cueball Lynch(comedy)(script)(overbook). 6 min. 38.</p><p> </p><p>

Clark Alexander/Riley McManus/BJ O'Neil/Dawn over Nemesis(KS). 6 min. 65.</p><p> </p><p>

Corey Lawler/Honey Golightly(dom)/Sweet Tabitha/Duke Hazzard(KS+Protect all) over Sam Keith. 6 min. 52.</p><p> </p><p>

Jen Neptune poses nude. 4 min. 64.</p><p> </p><p>

Main Show:</p><p> </p><p>

Coco/Jack Avatar over Scythe/Nelson Callum. 10 min. 79.</p><p> </p><p>

<strong>Steven Parker+ El Mitico entertain/Dean Waldorf overs. 10 min. 100.</strong></p><p> </p><p>

Jamie Quine, Sennet Thomas&Greg Black strip Dawn the Cheerleader. 10 min. 83.</p><p> </p><p>

Animal Harker, Nelson Callum&Sweet Tabitha strip J-Ro. 10 min. 94. Nelson Callum turns face.</p><p> </p><p>

Thimbleby Langton and Primus Allen menace Dawn entertains. 10 min. 95.</p><p> </p><p>

Scythe, Duke Hazzard, and Busta Capp strip BJ O'Neil. 10 min. 99. </p><p> </p><p>

Marshall Demers/Jim Lou Freebush entertain/Sennet Thomas overs off-screen. 10 min. 79.</p><p> </p><p>

Alex Lesnar/Suzanne Brazzle entertain BJ O'Neil overs. 10 min. 92. </p><p> </p><p>

Kenneth Sapir, Coco, and Naomichi strip Roxy Kitten fully nude. 10 min. 95. </p><p> </p><p>

Bradford Peverell, Busta Capp, and Naomichi strip Vanessa Quine. 10 min. 84. </p><p> </p><p>

<strong>Donnie J, Jamie Quine, and Robbie Retro strip J-Ro. 10 min. 100.</strong></p><p> </p><p>

Cheech Kong, Sennet Thomas, and Clark Alexander strip J-Ro. 10 min. 82.</p><p> </p><p>

Alex Lesnar(LI)/Dean Waldorf over BS Scott/Boone Erickson. 6 min. 72.</p><p> </p><p>

Haley Buck, Juana Huracan, and Kevin Huerta strip Alina America. 10 min. 92. </p><p> </p><p>

Animal Harker over Greg Black(comedy)(work the crowd). 10 min. 83.</p><p> </p><p>

Honey Golightly, Sister Beth Mercy, and Fro Sure strip Jen Neptune fully nude. 10 min. 68.</p><p> </p><p>

Kathy Neptune/Matt Hocking(great chem) over Bret Heartbreak/Gabriel Gurgel. 6 min. 82.</p><p> </p><p>

Matt Hocking, Roxy Kitten, and Marshall Demers strip Dharma Gregg to full nudity. 10 min. 69.</p><p> </p><p>

Cheech Kong/Thimbleby Langton over Chikafusa/Ryan Taylor(great chem). 6 min. 86.</p><p> </p><p>

Jack Avatar judges Bikini Contest: (W) Farrah Hasketh (L) Sister Beth Mercy. 10 min. 69.</p><p> </p><p>

Marshall Demers(dom)/Vanessa Quine over Air Attack Weasel(KS)/Madman Boone(Extremist: 80). 6 min. 55.</p><p> </p><p>

Fro Sure, Primus Allen, and Riley McManus bring the E, Hailey Booke brings the XXX. 10 min. 89.</p><p> </p><p>

El Mitico(LI)/Donnie J(great chem) over Alina America/William Monk. 6 min. 64.</p><p> </p><p>

Corey Lawler, Sennet Thomas, and Houston Handley strip Krissy Angelle. 10 min. 80.</p><p> </p><p>

Houston Handley/Kenneth Sapir over Suzanne Brazzle/Kevin Huerta. 10 min. 83.</p><p> </p><p>

<strong>Robbie Retro, jack Avatar, and Kathy Neptune strip J-Ro. 10 min. 100.</strong> </p><p> </p><p>

Michelle Brendon/Robbie Retro over Primus Allen/Busta Capp. 15 min. 86.</p><p> </p><p>

Steven Parker/Jamie Quine(no chem) over Naomichi/Juana Huracan. 15 min. 84.</p><p> </p><p>

<strong>El Mitico+Dean Waldorf entertain/Steven Parker overs. 10 min. 100. </strong></p><p> </p><p>

Show Rating: 99.</p><p> </p><p>

Overused jack Avatar.</p><p> </p><p>

NE 90-91. Alina America 65-67. <strong>Animal Harker 97-100</strong>. Boone Erickson 41-42. Bradford Peverell 94-93(due to losing in other show). Bret Heartbreak 41-42. Busta Capp 100-92. Cheech kong 98-99. <strong>Coco 94-100</strong>. Duke Hazzard 94-95. El Mitico 93-94. Greg Black 100-96. Honey Golightly 77-78. J-Ro 64-65. Juana Huracan 100-92. Kevin Huerta 100-98. <strong>Marshall Demers 98-100</strong>. Michelle Brendon 96-99. Naomichi 100-92. Nelson Callum 99-91. Primus Allen 100-92. Roxy Kitten 34-35. Scythe 100-94. Steven Parker 87-95. Suzanne Brazzle 90-91. The Guru 68-69.</p>

Link to comment
Share on other sites

<p>BNBW Emergency</p><p> </p><p>

30000-New Hampshire Garden(NE)</p><p> </p><p>

Pre-Show:</p><p> </p><p>

Cheech Kong over Sister Beth Mercy(comedy)(work the crowd). 6 min. 82.</p><p> </p><p>

Animal Harker(Alcoholic: 91) over Dawn(comedy). 6 min. 83.</p><p> </p><p>

Coco over Haley Buck(sex). 6 min. 64.</p><p> </p><p>

Fro Sure over Jen Neptune(no-inhibitions)(comedy). 6 min. 83.</p><p> </p><p>

Robbie Retro over Krissy Angelle(comedy). 5 min. 72.</p><p> </p><p>

Houston Handley over The Guru(comedy). 5 min. 81.</p><p> </p><p>

Vanessa Quine(Blue Chipper: 90) over Roxy Kitten(sex). 5 min. 65. face/face.</p><p> </p><p>

Clark Alexander/Riley McManus/Thimbleby Langton/Nelson Callum over BJ O Neil(KS+Dom+Protect). 5 min. 85.</p><p> </p><p>

Main Show:</p><p> </p><p>

Greg Black over Chikafusa(Protect+didn't engage the crowd)(Stepping Stone-Screwy finish to retain)(comedy)(work the crowd). 10 min. 69.</p><p> </p><p>

Steven Parker+ El Mitico entertain/Dean Waldorf overs. 10 min. 92.</p><p> </p><p>

Jamie Quine, Sennet Thomas&Greg Black strip Dawn the Cheerleader. 10 min. 99.</p><p> </p><p>

Animal Harker, Nelson Callum&Sweet Tabitha strip J-Ro. 10 min. 84. </p><p> </p><p>

<strong>Thimbleby Langton and Primus Allen menace Dawn entertains. 10 min. 100.</strong></p><p> </p><p>

Scythe, Duke Hazzard, and Busta Capp strip BJ O'Neil. 10 min. 84. </p><p> </p><p>

Marshall Demers/Jim Lou Freebush entertain/Sennet Thomas overs off-screen. 10 min. 91.</p><p> </p><p>

Alex Lesnar/Suzanne Brazzle entertain BJ O'Neil overs. 10 min. 94. </p><p> </p><p>

Kenneth Sapir, Coco, and Naomichi strip Roxy Kitten fully nude. 10 min. 83. </p><p> </p><p>

<strong>Bradford Peverell, Busta Capp, and Naomichi strip Vanessa Quine. 10 min. 100.</strong> Vanessa Quine turns heel.</p><p> </p><p>

<strong>Donnie J, Jamie Quine, and Robbie Retro strip J-Ro. 10 min. 100.</strong></p><p> </p><p>

Joanna Silver over Dharma Gregg(nude). 6 min. 64.</p><p> </p><p>

Cheech Kong, Sennet Thomas, and Clark Alexander strip J-Ro. 10 min. 82.</p><p> </p><p>

Dean Waldorf over BS Scott. 7 min. 85.</p><p> </p><p>

<strong>Haley Buck, Juana Huracan, and Kevin Huerta strip Alina America. 10 min. 100.</strong> Haley Buck turns heel.</p><p> </p><p>

Jaime Quine over Alina America(sex). 10 min. 84.</p><p> </p><p>

Honey Golightly, Sister Beth Mercy, and Fro Sure strip Jen Neptune fully nude. 10 min. 69.</p><p> </p><p>

Scythe(dom)/Alex Lesnar over William Monk/Boone Erickson. 6 min. 70.</p><p> </p><p>

Matt Hocking, Roxy Kitten, and Marshall Demers strip Dharma Gregg to full nudity. 10 min. 78.</p><p> </p><p>

Kevin Huerta(dom)/Suzanne Brazzle over Gabriel Gurgel/Bret Heartbreak. 6 min. 64.</p><p> </p><p>

Jack Avatar judges Bikini Contest: (W) Farrah Hasketh (L) Sister Beth Mercy. 10 min. 66.</p><p> </p><p>

Primus Allen/Busta Capp dominate Michelle Brendon/Steven Parker. 6 min. 81.</p><p> </p><p>

Fro Sure, Primus Allen, and Riley McManus bring the E, Hailey Booke brings the XXX. 10 min. 99.</p><p> </p><p>

Juana Huracan/Naomichi dominate J-Ro(LI)/Ryan Taylor(great chem). 6 min. 61.</p><p> </p><p>

Corey Lawler, Sennet Thomas, and Houston Handley strip Krissy Angelle. 10 min. 81.</p><p> </p><p>

Donnie J/El Mitico(LI)(great chem) over Ben Williams/Madman Boone. 6 min. 65.</p><p> </p><p>

Robbie Retro, jack Avatar, and Kathy Neptune strip J-Ro. 10 min. 91. </p><p> </p><p>

Kathy Neptune/Matt Hocking(great chem) over Jack Avatar/Kenneth Sapir. 10 min. 93.</p><p> </p><p>

<strong>Bradford Peverell over Marshall Demers to win the BNBW Heavyweight Title</strong>(call in ring)(all out). 15 min. 99. Ryan Taylor turns face.</p><p> </p><p>

<strong>El Mitico+Dean Waldorf entertain/Steven Parker overs. 10 min. 100. </strong></p><p> </p><p>

Show Rating: 100.</p><p> </p><p>

Made 2.5 million this month.</p><p> </p><p>

Alina America 67-69. <strong>Bradford Peverell 93-100</strong>. <strong>Busta Capp 92-100</strong>. <strong>Cheech Kong 99-100</strong>. Dawn 89-90. Duke Hazzard 95-96. El Mitico 94-95. Haley Buck 92-93. Honey Golightly 78-79. J-Ro 65-66. Juana Huracan 92-96. Kenneth Sapir 100-94. <strong>Kevin Huerta 98-100.</strong> Marshall Demers 100-92. Michelle Brendon 99-92. Naomichi 92-97. Nelson Callum 91-92. <strong>Primus Allen 92-100</strong>. Scythe 94-99. Steven Parker 95-89. Suzanne Brazzle 91-92. Vanessa Quine 70-71. William Monk 22-23.</p>

Link to comment
Share on other sites

<p>BNBW Emergency</p><p> </p><p>

Roxy Kitten subbed for The Guru in rotating commentary due to him being unvailable due to working show he books for.</p><p> </p><p>

30000-New Hampshire Garden(NE)</p><p> </p><p>

Pre-Show:</p><p> </p><p>

Cheech Kong over Sister Beth Mercy(comedy)(work the crowd). 6 min. 81.</p><p> </p><p>

Alina America over Dharma Gregg(sex). 6 min. 65.</p><p> </p><p>

Coco over Jen Neptune(nude). 6 min. 71.</p><p> </p><p>

Jaime Quine over Roxy Kitten(sex). 6 min. 88.</p><p> </p><p>

BS Scott/Dean Waldorf/Clark Alexander/Nelson Callum over Nemesis(KS). 5 min. 67. Disposition issues.</p><p> </p><p>

Duke Hazzard over William Monk(script)(Overbook). 5 min. 32. face/face.</p><p> </p><p>

Riley McManus/Thimbleby Langton/Dawn/BJ O'Neil over Sam Keith(KS). 5 min. 67. </p><p> </p><p>

Sweet Tabitha over Boone Erickson(script)(overbook). 5 min. 53. face/face.</p><p> </p><p>

Main Show:</p><p> </p><p>

Jack Avatar/Kenneth Sapir over Kevin Huerta/Vanessa Quine. 12 min. 85.</p><p> </p><p>

Steven Parker+ El Mitico entertain/Dean Waldorf overs. 10 min. 92.</p><p> </p><p>

Jamie Quine, Sennet Thomas&Greg Black strip Dawn the Cheerleader. 10 min. 96.</p><p> </p><p>

Animal Harker, Nelson Callum&Sweet Tabitha strip J-Ro. 10 min. 98. </p><p> </p><p>

<strong>Thimbleby Langton and Primus Allen menace Dawn entertains. 10 min. 100.</strong></p><p> </p><p>

<strong>Scythe, Duke Hazzard, and Busta Capp strip BJ O'Neil. 10 min. 100. </strong></p><p> </p><p>

Marshall Demers/Jim Lou Freebush entertain/Sennet Thomas overs off-screen. 10 min. 83.</p><p> </p><p>

Alex Lesnar/Suzanne Brazzle entertain BJ O'Neil overs. 10 min. 92. </p><p> </p><p>

Kenneth Sapir, Coco, and Naomichi strip Roxy Kitten fully nude. 10 min. 82. </p><p> </p><p>

<strong>Bradford Peverell, Busta Capp, and Naomichi strip Vanessa Quine. 10 min. 100.</strong> </p><p> </p><p>

Donnie J, Jamie Quine, and Robbie Retro strip J-Ro. 10 min. 87.</p><p> </p><p>

Cheech Kong, Sennet Thomas, and Clark Alexander strip J-Ro. 10 min. 91.</p><p> </p><p>

Suzanne Brazzle over Joanna Silver(sex). 10 min. 93.</p><p> </p><p>

Haley Buck, Juana Huracan, and Kevin Huerta strip Alina America. 10 min. 96. </p><p> </p><p>

Robbie Retro over Ryan Taylor(comedy). 8 min. 80.</p><p> </p><p>

Honey Golightly, Sister Beth Mercy, and Fro Sure strip Jen Neptune fully nude. 10 min. 80.</p><p> </p><p>

Greg Black over Animal Harker(comedy)(work the crowd). 10 min. 83.</p><p> </p><p>

Matt Hocking, Roxy Kitten, and Marshall Demers strip Dharma Gregg to full nudity. 10 min. 68.</p><p> </p><p>

Houston Handley/Marshall Demers(dom) over Kathy Neptune/Matt Hocking(great chem). 6 min. 80.</p><p> </p><p>

Jack Avatar judges Bikini Contest: (W) Farrah Hasketh (L) Sister Beth Mercy. 10 min. 64.</p><p> </p><p>

Alex Lesnar/Scythe(dom) over Gabriel Gurgel/Bret Heartbreak. 6 min. 68. burnt-out crowd.</p><p> </p><p>

Fro Sure, Primus Allen, and Riley McManus bring the E, Hailey Booke brings the XXX. 10 min. 89.</p><p> </p><p>

Juana Huracan/Naomichi dominate Madman Boone/Ben Williams. 6 min. 68.</p><p> </p><p>

Corey Lawler, Sennet Thomas, and Houston Handley strip Krissy Angelle. 10 min. 86.</p><p> </p><p>

Donnie J/El Mitico(LI)(great chem) over Chikafusa/J-Ro. 6 min. 75.</p><p> </p><p>

Robbie Retro, jack Avatar, and Kathy Neptune strip J-Ro. 10 min. 96. Kathy Neptune turns face.</p><p> </p><p>

<strong>Fro Sure over Bradford Peverell to win the BNBW Heavyweight Title</strong>(work the crowd). 10 min. 83.</p><p> </p><p>

Steven Parker/Michelle Brendon over Primus Allen/Busta Capp. 16 min. 94.</p><p> </p><p>

<strong>El Mitico+Dean Waldorf entertain/Steven Parker overs. 10 min. 100. </strong></p><p> </p><p>

<strong>Show Rating: 100.</strong></p><p> </p><p>

Alina America 69-70(Roxy Kitten takes her place on comedy). Animal Harker 100-96. BJ O'Neil 82-83. Bradford Peverell 100-96. Bret Heartbreak 42-43. Busta Capp 100-92. <strong>Clark Alexander 98-100</strong>. Dharma Gregg 24-25. El Mitico 95-98. <strong>Greg Black 96-100</strong>. <strong>Houston Handley 93-100</strong>. JL Freebush 70-71. Juana Huracan 96-99. Kathy Neptune 100-94. <strong>Kevin Huerta 100-100</strong>. <strong>Marshall Demers 92-100</strong>. Matt Hocking 100-92. <strong>Michelle Brendon 92-100</strong>. <strong>Naomichi 97-100</strong>. Nelson Callum 92-93. Pee-Wee 59-60. Primus Allen 100-92. <strong>Scythe 99-100</strong>. <strong>Steven Parker 89-100</strong>. Suzanne Brazzle 92-93.</p>

Link to comment
Share on other sites

BNBW Jailbreak

 

Gave pre-show speech

30000-New Hampshire Garden(NE)

 

Pre-Show:

 

Cheech Kong over Jen Neptune(comedy)(work the crowd). 6 min. 83.

 

Greg Black over Sister Beth Mercy(comedy)(work the crowd). 6 min. 83.

 

Animal Harker over Honey Golightly(comedy). 6 min. 83.

 

Coco over Dharma Gregg(nude). 6 min. 65.

 

Jaime Quine over Roxy Kitten(sex). 6 min. 72.

 

BS Scott/Clark Alexander/Matt Hocking/Kathy Neptune over Bret Heartbreak. 6 min. 81. Disposition Issues.

 

Gabriel Gurgel/Riley McManus/Thimbleby Langton/William Monk over JD Morgan(KS). 6 min. 64.

 

Jen Neptune poses nude. 4 min. 66.

 

Main Show:

 

Jack Avatar/Kenneth Sapir over Kevin Huerta/Steven Parker. 11 min. 86.

 

Steven Parker+ El Mitico entertain/Dean Waldorf overs. 10 min. 100.

 

Jamie Quine, Sennet Thomas&Greg Black strip Dawn the Cheerleader. 10 min. 84.

 

Animal Harker, Nelson Callum&Sweet Tabitha strip J-Ro. 10 min. 94.

 

Thimbleby Langton and Primus Allen menace Dawn entertains. 10 min. 100.

 

Scythe, Duke Hazzard, and Busta Capp strip BJ O'Neil. 10 min. 87.

 

Marshall Demers/Jim Lou Freebush entertain/Sennet Thomas overs off-screen. 10 min. 96.

 

Alex Lesnar(Fitness Freak(Cocky)-78)/Suzanne Brazzle entertain BJ O'Neil overs. 10 min. 83.

 

Kenneth Sapir, Coco, and Naomichi strip Roxy Kitten fully nude. 10 min. 93.

 

Bradford Peverell, Busta Capp, and Naomichi strip Vanessa Quine. 10 min. 100.

 

Donnie J, Jamie Quine, and Robbie Retro strip J-Ro. 10 min. 100.

 

Cheech Kong, Sennet Thomas, and Clark Alexander strip J-Ro. 10 min. 86.

 

Haley Buck, Juana Huracan, and Kevin Huerta strip Alina America. 10 min. 97.

 

Joanna Silver over Vanessa Quine(sex). 10 min. 79.

 

Honey Golightly, Sister Beth Mercy, and Fro Sure strip Jen Neptune fully nude. 10 min. 70.

 

Robbie Retro/Michelle Brendon(Equality Fighter-69) over Boone Erickson/Ryan Taylor. 7 min. 79.

 

Matt Hocking, Roxy Kitten, and Marshall Demers strip Dharma Gregg to full nudity. 10 min. 81.

 

Busta Capp(dom)/Alina America over Ben Williams/Madman Boone(LI). 6 min. 59.

 

Jack Avatar Farrah Hasketh Sister Beth Mercy entertain. 10 min. 74.

 

Juana Huracan/Primus Allen dominate Chikafusa/J-Ro. 6 min. 80.

 

Fro Sure, Primus Allen, and Riley McManus bring the E, Hailey Booke brings the XXX. 10 min. 93.

 

Donnie J/El Mitico(dom)(great chem) over Candy Floss(babe-78)/Rhino Umaga. 6 min. 74.

 

Corey Lawler, Sennet Thomas, and Houston Handley strip Krissy Angelle. 10 min. 90.

 

Nelson Callum/Houston Handley over Scythe/Alex Lesnar. 10 min. 93.

 

Robbie Retro, jack Avatar, and Kathy Neptune strip J-Ro. 10 min. 96.

 

Suzanne Brazzle/Bradford Peverell over Marshall Demers/Naomichi. 16 min. 99.

 

Fro Sure over Dean Waldorf(KS)(Heavyweight Title)(slow build). 20 min. 79. Dean Waldorf turns face.

 

El Mitico+Dean Waldorf entertain/Steven Parker overs. 10 min. 100.

 

Show Rating: 98.

 

Changing the way I report pop gains:

 

Dominaters(100's are in bold): Busta Capp, El Mitico, Juana Huracan, Kevin Huerta, Marshall Demers, Naomichi, primus Allen, Scythe

 

100 club: Bradford Peverell, Cheech Kong, Clark Alexander, Donnie J, Fro Sure, Greg Black, Houston Handley, Jack Avatar, Jaime Quine, Kenneth Sapir, Riley McManus, Robbie Retro, Sweet Tabitha, Thimbleby Langton

Link to comment
Share on other sites

<p>BNBW Combat Televesion</p><p> </p><p>

Pre-Show:</p><p> </p><p>

Entertainment angles with rest of roster.</p><p> </p><p>

Gimmicks:</p><p> </p><p>

Main Show:</p><p> </p><p>

Alex Lesnar/Matt Hocking(bad chem) over Juana Huracan/Alina America. 6 min. 79.</p><p> </p><p>

Farrah Hasketh, Dharma Gregg, Houston Handley, and J-Ro entertain. 10 min. 61.</p><p> </p><p>

Honey Golightly, Krissy Angelle, Donnie J, and Vanessa Quine entertain. 10 min. 82.</p><p> </p><p>

Waldorf, Suzanne Brazzle, Roxy Kitten, and Clark Alexander entertain. 10 min. 93.</p><p> </p><p>

<strong>Corey lawler, Dawn the Cheerleader, Cheech Kong, Busta Capp entertain. 10 min. 100.</strong></p><p> </p><p>

Riley McManus, Michelle Brendon, Nelson Callum, Alina America entertain. 10 min. 84.</p><p> </p><p>

Kenneth Sapir entertains Primus Allen, Thimbleby Langton, Naomichi, Scythe, and Sennet Thomas menace. 10 min. 98.</p><p> </p><p>

Steven Parker/Michelle Brendon(not skilled enough for all out) over Donnie J/El Mitico(great chem)(all out)(call in ring). 15 min. 99.</p><p> </p><p>

<strong>Steven Parker+El Mitico entertain/Dean Waldorf overs. 10 min. 100.</strong> El Mitico turns heel.</p><p> </p><p>

Rating: 99.</p><p> </p><p>

Dominaters(100's are in bold): Busta Capp, El Mitico, <strong>Juana Huracan</strong>, Kevin Huerta, Marshall Demers, Naomichi, primus Allen, Scythe</p><p> </p><p>

100 club: Bradford Peverell, Cheech Kong, Clark Alexander, Coco, Dean Waldorf, Fro Sure, Greg Black, Houston Handley, Jack Avatar, Jaime Quine, Kenneth Sapir, Michelle Brendon, Riley McManus, Robbie Retro, Sweet Tabitha, Thimbleby Langton</p><p> </p><p>

Since the Guru is now at 70 pop. Dharma Gregg will take his place in replacing people on commentary.</p>

Link to comment
Share on other sites

<p>BNBW Emergency</p><p> </p><p>

30000-New Hampshire Garden(NE)</p><p> </p><p>

Pre-Show:</p><p> </p><p>

Houston Handley over Sister Beth Mercy(comedy)(work the crowd). 6 min. 82.</p><p> </p><p>

Bradford Peverell over Krissy Angelle(comedy). 6 min. 72.</p><p> </p><p>

Coco over Jen Neptune(Bad Ass(cool)-85)(nude). 6 min. 64.</p><p> </p><p>

Kathy Neptune over Dharma Gregg(nude). 6 min. 78.</p><p> </p><p>

Clark Alexander/Dean Waldorf/Nelson Callum/BJ O'Neil over Sam Keith(KS+P). 6 min. 80.</p><p> </p><p>

Jack Avatar/Riley McManus/Thimbleby Langton/Dawn over Nemesis(KS+P+Dom). 6 min. 70.</p><p> </p><p>

Sweet Tabitha over Bret Heartbreak(Overbook)(Script). 6 min. 55.</p><p> </p><p>

Jen Neptune poses nude. 4 min. 63.</p><p> </p><p>

Main Show:</p><p> </p><p>

<strong>Michelle Brendon over Fro Sure to win the BNBW Heavyweight Title</strong>(comedy)(work the crowd)(call in ring). 10 min. 83.</p><p> </p><p>

Steven Parker+ El Mitico entertain/Dean Waldorf overs. 10 min. 97.</p><p> </p><p>

Jamie Quine, Sennet Thomas&Greg Black strip Dawn the Cheerleader. 10 min. 86. Sennet Thomas turns heel.</p><p> </p><p>

<strong>Animal Harker, Nelson Callum&Sweet Tabitha strip J-Ro(Comedian: 89). 10 min. 100. </strong></p><p><strong>

</strong></p><p>

Thimbleby Langton and Primus Allen menace Dawn entertains. 10 min. 88.</p><p> </p><p>

Scythe, Duke Hazzard, and Busta Capp strip BJ O'Neil. 10 min. 95. </p><p> </p><p>

<strong>Marshall Demers/Jim Lou Freebush entertain/Sennet Thomas overs off-screen. 10 min. 100.</strong></p><p> </p><p>

Alex Lesnar/Suzanne Brazzle entertain BJ O'Neil overs. 10 min. 83. </p><p> </p><p>

Kenneth Sapir, Coco, and Naomichi strip Roxy Kitten fully nude. 10 min. 96. </p><p> </p><p>

<strong>Bradford Peverell, Busta Capp, and Naomichi strip Vanessa Quine. 10 min. 100.</strong> </p><p> </p><p>

Donnie J, Jamie Quine, and Robbie Retro strip J-Ro. 10 min. 88.</p><p> </p><p>

Robbie Retro over BS Scott(not suited)(comedy)(work the crowd). 6 min. 83.</p><p> </p><p>

Cheech Kong, Sennet Thomas, and Clark Alexander strip J-Ro. 10 min. 96.</p><p> </p><p>

<strong>Greg Black over Chikafusa to win the BNBW Stepping Stone Title</strong>(comedy). 6 min. 78.</p><p> </p><p>

<strong>Haley Buck, Juana Huracan, and Kevin Huerta strip Alina America. 10 min. 100. </strong></p><p> </p><p>

El Mitico(dom)/Suzanne Brazzle(great chem) over Alina America/Ryan Taylor. 6 min. 78.</p><p> </p><p>

Honey Golightly, Sister Beth Mercy, and Fro Sure strip Jen Neptune fully nude. 10 min. 70. Jen Neptune turns face.</p><p> </p><p>

Kenneth Sapir/naomichi(dom) over Vanessa Quine/Animal Harker. 6 min. 82.</p><p> </p><p>

Matt Hocking, Roxy Kitten, and Marshall Demers strip Dharma Gregg to full nudity. 10 min. 66.</p><p> </p><p>

Busta Capp/Primus Allen dominate CAndy Floss/Madman Boone. 6 min. 72.</p><p> </p><p>

Jack Avatar Farrah Hasketh Sister Beth Mercy entertain. 10 min. 72.</p><p> </p><p>

Marshall Demers(Dom)/Donnie J(LI) over J-Ro(LI)/Ben Williams. 6 min. 55.</p><p> </p><p>

Fro Sure, Primus Allen, and Riley McManus bring the E, Hailey Booke brings the XXX. 10 min. 87.</p><p> </p><p>

Scythe(dom)/Alex Lesnar over Gabriel Gurgel/Boone Erickson(LI). 6 min. 62.</p><p> </p><p>

Corey Lawler, Sennet Thomas, and Houston Handley strip Krissy Angelle. 10 min. 87.</p><p> </p><p>

Kevin Huerta(dom)/Matt Hocking over William Monk(LI)/Joanna Silver. 6 min. 65.</p><p> </p><p>

Robbie Retro, jack Avatar, and Kathy Neptune strip J-Ro. 10 min. 89. J-Ro turns face.</p><p> </p><p>

Cheech Kong over Jaime Quine(KS+P)(all out). 15 min. 87. Farrah Hasketh turned pretty well. Jaime Quine turned face.</p><p> </p><p>

Steven Parker over Juana Huracan(all out). 15 min. 93.</p><p> </p><p>

<strong>El Mitico+Dean Waldorf entertain/Steven Parker overs. 10 min. 100. </strong></p><p> </p><p>

<strong>Show Rating: 100.</strong></p><p> </p><p>

Dominaters(100's are in bold): <strong>Busta Capp</strong>, <strong>El Mitico</strong>, Juana Huracan, Kevin Huerta, Marshall Demers, Naomichi, <strong>primus Allen</strong>, Scythe</p><p> </p><p>

100 club: Bradford Peverell, Cheech Kong, Clark Alexander, Coco, Dean Waldorf, Greg Black, Houston Handley, Jack Avatar, Kenneth Sapir, Michelle Brendon, Riley McManus, Robbie Retro, Steven Parker, Suzanne Brazzle, Sweet Tabitha, Thimbleby Langton</p>

Link to comment
Share on other sites

<p>BNBW Emergency</p><p> </p><p>

Vanessa Quine subbing for J-Ro due to her working other show.</p><p> </p><p>

30000-New Hampshire Garden(NE)</p><p> </p><p>

Pre-Show:</p><p> </p><p>

Cheech Kong over Sister Beth Mercy(comedy)(work the crowd). 6 min. 82.</p><p> </p><p>

Jaime Quine(Babe: 91) over Farrah Hasketh(sex). 6 min. 74.</p><p> </p><p>

Joanna Silver over Dharma Gregg(nude). 6 min. 65.</p><p> </p><p>

Donnie J over The Guru(Comic Book Hero(Weasel):89)(comedy). 6 min. 82.</p><p> </p><p>

Dawn over Corey Lawler(overbook)(script)(comedy). 6 min. 42. face/face.</p><p> </p><p>

BS Scott/Dean Waldorf/Clark Alexander/Jack Avatar over Roxy Kitten. 6 min. 79.</p><p> </p><p>

Kathy Neptune/Thimbleby Langton/Kenneth Sapir/Nelson Callum over Jen Neptune. 6 min. 85.</p><p> </p><p>

Jen Neptune poses nude. 4 min. 69.</p><p> </p><p>

Main Show:</p><p> </p><p>

Fro Sure over El Mitico(didn't engage)(work the crowd). 15 min. 82. burnt-out crowd.</p><p> </p><p>

<strong>Steven Parker+ El Mitico entertain/Dean Waldorf overs. 10 min. 100.</strong></p><p> </p><p>

Jamie Quine, Sennet Thomas&Greg Black strip Dawn the Cheerleader. 10 min. 88.</p><p> </p><p>

Animal Harker, Nelson Callum&Sweet Tabitha strip J-Ro. 10 min. 96. </p><p> </p><p>

<strong>Thimbleby Langton and Primus Allen menace Dawn entertains. 10 min. 100.</strong></p><p> </p><p>

Scythe, Duke Hazzard, and Busta Capp strip BJ O'Neil. 10 min. 87. </p><p> </p><p>

Marshall Demers/Jim Lou Freebush entertain/Sennet Thomas overs off-screen. 10 min. 98.</p><p> </p><p>

Alex Lesnar/Suzanne Brazzle entertain BJ O'Neil overs. 10 min. 80. </p><p> </p><p>

Kenneth Sapir, Coco, and Naomichi strip Roxy Kitten fully nude. 10 min. 94. </p><p> </p><p>

<strong>Bradford Peverell, Busta Capp, and Naomichi strip Vanessa Quine. 10 min. 100. </strong></p><p> </p><p>

<strong>Donnie J, Jamie Quine, and Robbie Retro strip J-Ro. 10 min. 100.</strong></p><p> </p><p>

Cheech Kong, Sennet Thomas, and Clark Alexander strip J-Ro. 10 min. 84.</p><p> </p><p>

Robbie Retro/Vanessa Quine over William Monk/Boone Erickson. 6 min. 70.</p><p> </p><p>

Haley Buck, Juana Huracan, and Kevin Huerta strip Alina America. 10 min. 90. </p><p> </p><p>

Alex Lesnar/Animal Harker over Busta Capp/Primus Allen. 10 min. 87.</p><p> </p><p>

Honey Golightly, Sister Beth Mercy, and Fro Sure strip Jen Neptune fully nude. 10 min. 72.</p><p> </p><p>

Marshall Demers(dom)/Houston Handley over Candy Floss/Chikafusa. 6 min. 75.</p><p> </p><p>

Matt Hocking, Roxy Kitten, and Marshall Demers strip Dharma Gregg to full nudity. 10 min. 80.</p><p> </p><p>

Scythe(dom)/Suzanne Brazzle over Alina America/Ryan Taylor. 6 min. 70.</p><p> </p><p>

Jack Avatar Farrah Hasketh Sister Beth Mercy entertain. 10 min. 77.</p><p> </p><p>

Kevin Huerta(dom)/Steven Harker over Bret Heartbreak/Gabriel Gurgel. 6 min. 65. </p><p> </p><p>

Fro Sure, Primus Allen, and Riley McManus bring the E, Hailey Booke brings the XXX. 10 min. 84.</p><p> </p><p>

Naomichi/Juana Huracan dominate Madman Boone(LI)/Ben Williams. 6 min. 60.</p><p> </p><p>

Corey Lawler, Sennet Thomas, and Houston Handley strip Krissy Angelle. 10 min. 86.</p><p> </p><p>

Greg Black over Bradford Peverell(Stepping Stone)(work the crowd)(call in ring)(comedy). 10 min. 83.</p><p> </p><p>

Robbie Retro, jack Avatar, and Kathy Neptune strip J-Ro. 10 min. 97. </p><p> </p><p>

<strong>Coco over Michelle Brendon to win BNBW Heavyweight Title</strong>(sex). 10 min. 99.</p><p> </p><p>

Matt Hocking over Riley McManus(all out). 15 min. 92. Riley McManus turns heel.</p><p> </p><p>

El Mitico+Dean Waldorf entertain/Steven Parker overs. 10 min. 97. </p><p> </p><p>

<strong>Show Rating: 100.</strong></p><p> </p><p>

NE 91-92.</p><p> </p><p>

Dominaters(100's are in bold): Busta Capp, El Mitico, Juana Huracan, <strong>Kevin Huerta</strong>, Marshall Demers, <strong>Naomichi</strong>, primus Allen, <strong>Scythe</strong></p><p> </p><p>

100 club: Animal Harker, Cheech Kong, Clark Alexander, Coco, Dean Waldorf, Fro Sure, Greg Black, Houston Handley, Jack Avatar, Jaime Quine, Kenneth Sapir, Robbie Retro, Steven Parker, Suzanne Brazzle, Sweet Tabitha, Thimbleby Langton</p>

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

<p>BNBW Emergency</p><p> </p><p>

30000-New Hampshire Garden(NE)</p><p> </p><p>

Pre-Show:</p><p> </p><p>

Donnie J over Sister Beth Mercy(comedy)(work the crowd). 6 min. 81.</p><p> </p><p>

Houston Handley over Farrah Hasketh(sex). 6 min. 82.</p><p> </p><p>

Clark Alexander/Dean Waldorf/Fro Sure/Jack Avatar over Jen Neptune. 6 min. 83. burnt-out crowd.</p><p> </p><p>

Dawn over Honey Golightly(overbook)(comedy)(script). 6 min. 40. face/face.</p><p> </p><p>

Jaime Quine/Joanna Silver/Kathy Neptune/Thimbleby Langton over Roxy Kitten. 6 min. 77.</p><p> </p><p>

Suzanne Brazzle+Steven Parker kill time for 20 minutes. 92.</p><p> </p><p>

Main Show:</p><p> </p><p>

Cheech Kong over Animal Harker(KS)(comedy)(work the crowd). 10 min. 83. Animal Harker turns face.</p><p> </p><p>

<strong>Steven Parker+ El Mitico entertain/Dean Waldorf overs. 10 min. 100.</strong></p><p> </p><p>

Jamie Quine, Sennet Thomas&Greg Black strip Dawn the Cheerleader. 10 min. 90.</p><p> </p><p>

<strong>Animal Harker, Nelson Callum&Sweet Tabitha strip J-Ro. 10 min. 100. </strong></p><p> </p><p>

Thimbleby Langton and Primus Allen menace Dawn entertains. 10 min. 89.</p><p> </p><p>

Scythe, Duke Hazzard, and Busta Capp strip BJ O'Neil. 10 min. 93. </p><p> </p><p>

Marshall Demers/Jim Lou Freebush entertain/Sennet Thomas overs off-screen. 10 min. 81.</p><p> </p><p>

Alex Lesnar/Suzanne Brazzle entertain BJ O'Neil overs. 10 min. 97. </p><p> </p><p>

Kenneth Sapir, Coco, and Naomichi strip Roxy Kitten fully nude. 10 min. 78. </p><p> </p><p>

Bradford Peverell, Busta Capp, and Naomichi strip Vanessa Quine. 10 min. 92. </p><p> </p><p>

<strong>Donnie J, Jamie Quine, and Robbie Retro strip J-Ro. 10 min. 100.</strong></p><p> </p><p>

Coco over Dharma Gregg(nude)(Heavyweight title). 6 min. 66.</p><p> </p><p>

Cheech Kong, Sennet Thomas, and Clark Alexander strip J-Ro. 10 min. 90.</p><p> </p><p>

Matt Hocking/Vanessa Quine over William Monk(LI)(Geek: 74)/Boone Erickson. 7 min. 68.</p><p> </p><p>

Haley Buck, Juana Huracan, and Kevin Huerta strip Alina America. 10 min. 92. </p><p> </p><p>

Greg Black over Bradford Peverell(call in ring)(work the crowd)(comedy)(Stepping Stone). 10 min. 83.</p><p> </p><p>

Honey Golightly, Sister Beth Mercy, and Fro Sure strip Jen Neptune fully nude. 10 min. 69.</p><p> </p><p>

Steven Parker/Riley McManus over Gabriel Gurgel/Bret Heartbreak. 6 min. 82.</p><p> </p><p>

Matt Hocking, Roxy Kitten, and Marshall Demers strip Dharma Gregg to full nudity. 10 min. 64.</p><p> </p><p>

El Mitico(dom)/Alex Lesnar over Alina America/Ryan Taylor. 6 min. 77.</p><p> </p><p>

Jack Avatar Farrah Hasketh Sister Beth Mercy Michelle Brendon entertain. 10 min. 66.</p><p> </p><p>

Busta Capp/Marshall Demers dominate Ben Williams/Matt Sparrow(zero chemistry). 6 min. 58.</p><p> </p><p>

Fro Sure, Primus Allen, and Riley McManus bring the E, Hailey Booke brings the XXX. 10 min. 82.</p><p> </p><p>

Juana Huracan/Primus Allen dominate Chikafusa/Candy Floss. 6 min. 66.</p><p> </p><p>

Corey Lawler, Sennet Thomas, and Houston Handley strip Krissy Angelle. 10 min. 85.</p><p> </p><p>

Big Smack Scott over Kevin Huerta. 6 min. 83.</p><p> </p><p>

Robbie Retro, jack Avatar, and Kathy Neptune strip J-Ro. 10 min. 98. </p><p> </p><p>

Michelle Brendon/Robbie Retro over Naomichi/J-Ro(LI). 15 min. 79.</p><p> </p><p>

Nelson Callum/Kenneth Sapir(can't take pressure) over Scythe/Suzanne Brazzle(all out)(call in ring). 10 min. 94.</p><p> </p><p>

<strong>El Mitico+Dean Waldorf entertain/Steven Parker overs. 10 min. 100.</strong> </p><p> </p><p>

Show Rating: 100.</p><p> </p><p>

NE 91-92.</p><p> </p><p>

Dominaters(100's are in bold): Busta Capp, El Mitico, Juana Huracan, Kevin Huerta, <strong>Marshall Demers</strong>, <strong>Naomichi</strong>, <strong>primus Allen</strong>, Scythe</p><p> </p><p>

100 club: Animal Harker, Cheech Kong, Clark Alexander, Coco, Dean Waldorf, Donnie J, Fro Sure, Greg Black, Houston Handley, Jack Avatar, Jaime Quine, Kenneth Sapir, Nelson Callum, Robbie Retro, Steven Parker, Sweet Tabitha, Thimbleby Langton</p>

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...