Jump to content

Boobs & Brawn Wrestling with Vanessa Quine


Recommended Posts

<p>BNBW Emergency</p><p> </p><p>

10000-Connecticut Symphony Hall(NE) </p><p> </p><p>

Pre-Show:</p><p> </p><p>

Houston Handley over Jim Lou Freebush(Keep Strong). 5 min. 48.</p><p> </p><p>

Alina America over Sweet Tabitha(sex). 5 min. 58.</p><p> </p><p>

Corey Lawler over Bradford Peverell(Keep Strong)(comedy). 5 min. 38.</p><p> </p><p>

Kathy Neptune over Joanna Silver(nude). 5 min. 46.</p><p> </p><p>

Suzanne Brazzle over Honey Golightly(sex). 5 min. 66.</p><p> </p><p>

Roxy Kitten over Masked Cougar(keep Strong). 3 min. 26. Don't click.</p><p> </p><p>

The Guru(Cult Leader(Weasel): 82) over Robbie Retro(Keep Strong)(comedy). 3 min. 44.</p><p> </p><p>

Alex Lesnar/naomichi/thimbleby langton over Dharma Gregg. 3 min. 59.</p><p> </p><p>

Riley McManus/Matt Hocking/Steven Parker over Sister Beth Mercy(Adult Film Star(Comedy): 77). 3 min. 68.</p><p> </p><p>

Gabriel Gurgel/Kenneth Sapir/Kevin Huerta over Krissy Angelle. 3 min. 47.</p><p> </p><p>

Main Show:</p><p> </p><p>

Jamie Quine over J-Ro(sex). 10 min. 64.</p><p> </p><p>

Steven Parker entertains/Dean Waldorf overs. 10 min. 92.</p><p> </p><p>

Chikafusa over Kentucky Bill(Keep Strong)(Comedy)(Stepping Stone). 5 min. 40. I wanna have some one match jobbers again.</p><p> </p><p>

Sennet Thomas menaces Cueball Lynch. 10 min. 65. </p><p> </p><p>

Nelson Callum over Bret Heartbreak. 5 min. 67.</p><p> </p><p>

Animal Harker, Nelson Callum&Sweet Tabitha strip J-Ro. 10 min. 69. </p><p> </p><p>

Michelle Brendon over Boone Erickson. 5 min. 37.</p><p> </p><p>

Thimbleby Langton and Primus Allen menace The Guru entertains. 10 min. 75. </p><p> </p><p>

Scythe(Deadman(Brute): 91) menaces BJ O'Neil. 10 min. 85.</p><p> </p><p>

Sennet Thomas dominates Marshall Demers. 6 min. 72.</p><p> </p><p>

Marshall Demers/Jim Lou Freebush entertain/Sennet Thomas overs off-screen. 10 min. 81. </p><p> </p><p>

Juana Huracan dominates Coco(sex). 6 min. 47.</p><p> </p><p>

Alex Lesnar/Suzanne Brazzle entertain BJ O'Neil overs. 10 min. 66.</p><p> </p><p>

Animal Harker over Cheech Kong(Stripper(Comedy): 85)(comedy). 5 min. 66.</p><p> </p><p>

Kenneth Sapir and Naomichi strip Roxy Kitten fully nude. 10 min. 58.</p><p> </p><p>

Fro Sure over Busta Capp(comedy). 5 min. 71.</p><p> </p><p>

Bradford Peverell, Busta Capp, and Naomichi strip Vanessa Quine(Babe: 88). 10 min. 62. </p><p> </p><p>

Primus Allen dominates Vanessa Quine. 6 min. 53.</p><p> </p><p>

Donnie J, Jamie Quine, and Robbie Retro strip J-Ro. 10 min. 62. </p><p> </p><p>

Jack Avatar over Ryan Taylor. 5 min. 54.</p><p> </p><p>

Cheech Kong, Sennet Thomas, and Clark Alexander strip J-Ro. 10 min. 74. </p><p> </p><p>

Hustler D, Juana Huracan, and Kevin Huerta strip Alina America. 10 min. 60.</p><p> </p><p>

Honey Golightly and Fro Sure strip Jen Neptune fully nude. 10 min. 68. </p><p> </p><p>

Matt Hocking and Marshall Demers strip Dharma Gregg to full nudity. 10 min. 69. Marshall Demers turns face.</p><p> </p><p>

Jack Avatar judges Bikini Contest: (W) Farrah Hasketh (L) Sister Beth Mercy. 10 min. 58.</p><p> </p><p>

Fro Sure, Primus Allen, and Riley McManus bring the E, Hailey Brooke brings the XXX. 10 min. 76.</p><p> </p><p>

Corey Lawler and Houston Handley strip Krissy Angelle. 10 min. 65. </p><p> </p><p>

Robbie Retro and Kathy Neptune strip J-Ro. 10 min. 54.</p><p> </p><p>

Clark Alexander over Donnie J(all out)(Call in Ring). 14 min. 75. Sister Beth Mercy turns face.</p><p> </p><p>

<strong>Dean Waldorf over Scythe to win BNBW Heavyweight Title(all out)(call in ring). 14 min. 88.</strong></p><p> </p><p>

<strong>Steven Parker entertains/Dean Waldorf overs. 10 min. 100. </strong></p><p> </p><p>

Show Rating: 92.</p><p> </p><p>

Animal Harker 60-64. Busta Capp 39-40. Cheech Kong 64-62. Corey Lawler 55-57. Cueball Lynch 58-60. Dharma Gregg 17-18. Donnie J 36-37. Fro Sure 72-73. Honey Golightly 45-46. Houston Handley 52-61. Jen Neptune 8-9. Jim Lou Freebush 60-60. Juana Huracan 55-59. Kathy Neptune 18-19. Marshall Demers 69-70. Masked Cougar 44-42. Pee-Wee 49-50. Primus Allen 68-70(Yay Primus Allen can dominate now). Riley McManus 78-79. Robbie Retro 39-38. Scythe 91-92. <strong>Sennet Thomas 98-100</strong>. Sister Beth Mercy 23-24. Sweet Tabitha 28-31. Thimbleby Langton 79-81.</p>

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 272
  • Created
  • Last Reply

<p>BNBW Emergency</p><p> </p><p>

10000-Connecticut Symphony Hall(NE) </p><p> </p><p>

Pre-Show:</p><p> </p><p>

Busta Capp over Jim Lou Freebush. 5 min. 46.</p><p> </p><p>

Kathy Neptune over Pee-Wee. 5 min. 30.</p><p> </p><p>

Donnie J over Cueball Lynch(comedy). 5 min. 48.</p><p> </p><p>

Alina America over Sweet Tabitha(sex). 5 min. 59.</p><p> </p><p>

Cheech Kong over HustlerD(comedy). 5 min. 46.</p><p> </p><p>

Suzanne Brazzle(Amish: 71) over Hailey Brooke(sex). 3 min. 55.</p><p> </p><p>

Robbie Retro over Joker the Pimp(comedy). 3 min. 39.</p><p> </p><p>

Alex Lesnar/Naomichi/Nelson Callum over Boone Erickson. 3 min. 61.</p><p> </p><p>

Kevin Huerta/Marshall Demers/Matt Hocking over Roxy Kitten. 3 min. 55.</p><p> </p><p>

Ben Williams(LI)/Gabriel Gurgel/Steven Parker over Jen Neptune. 3 min. 48.</p><p> </p><p>

Main Show:</p><p> </p><p>

Kenneth Sapir over Houston Handley. 13 min. 65. Houston Handley turns face.</p><p> </p><p>

Steven Parker entertains/Dean Waldorf overs. 10 min. 92.</p><p> </p><p>

Juana Huracan dominates Coco(sex). 6 min. 47.</p><p> </p><p>

Sennet Thomas menaces Cueball Lynch. 10 min. 62. </p><p> </p><p>

Animal Harker, Nelson Callum&Sweet Tabitha strip J-Ro. 10 min. 68. </p><p> </p><p>

Thimbleby Langton and Primus Allen menace The Guru entertains. 10 min. 75. </p><p> </p><p>

Scythe menaces BJ O'Neil. 10 min. 88.</p><p> </p><p>

Scythe dominates Chikafusa(non-title). 6 min. 71.</p><p> </p><p>

Marshall Demers/Jim Lou Freebush entertain/Sennet Thomas overs off-screen. 10 min. 80. </p><p> </p><p>

Primus Allen dominates Vanessa Quine. 6 min. 62.</p><p> </p><p>

Alex Lesnar/Suzanne Brazzle entertain BJ O'Neil overs. 10 min. 77.</p><p> </p><p>

Jamie Quine over Joanna Silver(sex). 5 min. 56.</p><p> </p><p>

Kenneth Sapir and Naomichi strip Roxy Kitten fully nude. 10 min. 72.</p><p> </p><p>

Animal Harker over Ryan Taylor(comedy). 5 min. 55. Great chem.</p><p> </p><p>

Bradford Peverell, Busta Capp, and Naomichi strip Vanessa Quine. 10 min. 67. </p><p> </p><p>

Clark Alexander over Bret Heartbreak. 5 min. 72.</p><p> </p><p>

Donnie J, Jamie Quine, and Robbie Retro strip J-Ro. 10 min. 55. </p><p> </p><p>

Cheech Kong, Sennet Thomas, and Clark Alexander strip J-Ro. 10 min. 75. </p><p> </p><p>

Hustler D, Juana Huracan, and Kevin Huerta strip Alina America. 10 min. 61.</p><p> </p><p>

Riley McManus over Bradford Peverell. 5 min. 70.</p><p> </p><p>

Honey Golightly and Fro Sure strip Jen Neptune fully nude. 10 min. 62. </p><p> </p><p>

Matt Hocking and Marshall Demers strip Dharma Gregg to full nudity. 10 min. 63.</p><p> </p><p>

Jack Avatar judges Bikini Contest: (W) Farrah Hasketh (L) Sister Beth Mercy. 10 min. 64.</p><p> </p><p>

Fro Sure over Michelle Brendon(comedy). 6 min. 70.</p><p> </p><p>

Fro Sure, Primus Allen, and Riley McManus bring the E, Hailey Brooke brings the XXX. 10 min. 77.</p><p> </p><p>

Corey Lawler and Houston Handley strip Krissy Angelle. 10 min. 62. </p><p> </p><p>

Robbie Retro and Kathy Neptune strip J-Ro. 10 min. 62.</p><p> </p><p>

Thimbleby Langton over Sennet Thomas(keep strong). 15 min. 75. Ben Williams turns heel pretty well.</p><p> </p><p>

Dean Waldorf over Jack Avatar (BNBW Heavyweight Title). 15 min. 83. Burnt out crowd.</p><p> </p><p>

<strong>Steven Parker entertains/Dean Waldorf overs. 10 min. 100. </strong></p><p> </p><p>

Show Rating: 91.</p><p> </p><p>

Added a point in creativity bringing total to 7.</p><p> </p><p>

Alex Lesnar 65-66. BJ O'Neil 71-72. Bret Heartbreak 17-18. Busta Capp 40-48. Clark Alexander 87-86. Coco 14-15. Corey Lawler 57-60. Cueball Lynch 60-52. Donnie J 37-45. Honey Golightly 46-47. Hustler D 20-21. Jim Lou Freebush 60-55. Juana Huracan 59-61. Kathy Neptune 19-27. Marshall Demers 70-71. Naomichi 70-71. Pee-Wee 50-43. Primus Allen 70-69(I guess he can't dominate). Riley McManus 79-80. Robbie Retro 38-39. Scythe 92-97(Woooooo but Scythe can dominate!). Sennet Thomas 100-98. Suzanne Brazzle 86-85. Sweet Tabitha 31-33. The Guru 54-55. Thimbleby Langton 81-89.</p>

Link to comment
Share on other sites

<p>BNBW Combat Televesion</p><p> </p><p>

Pre-Show:</p><p> </p><p>

Busta Capp over Corey Lawler(comedy). 5 min. 54.</p><p> </p><p>

Juana Huracan dominates Silver Shark. 6 min. 41.</p><p> </p><p>

Sennet Thomas dominates Jamie Quine. 6 min. 66.</p><p> </p><p>

Scythe dominates Kathy Neptune. 6 min. 59.</p><p> </p><p>

The rest various entertainment angles with the rest of the roster.</p><p> </p><p>

Main Show:</p><p> </p><p>

Farrah Hasketh, Houston Handley, and J-Ro entertain. 10 min. 64.</p><p> </p><p>

Honey Golightly, Krissy Angelle, and Vanessa Quine entertain. 10 min. 56.</p><p> </p><p>

Waldorf, Suzanne Brazzle, and Clark Alexander entertain. 10 min. 79.</p><p> </p><p>

Kenneth Sapir entertains Primus Allen, Thimbleby Langton, Scythe, and Sennet Thomas menace. 10 min. 84.</p><p> </p><p>

Dean Waldorf over Riley McManus(Heavyweight Title)(all out)(call in ring). 13 min. 84. Steven Parker interferes to get storyline bonus.</p><p> </p><p>

<strong>Steven Parker entertains/Dean Waldorf overs. 10 min. 100.</strong></p><p> </p><p>

Rating: 92.</p><p> </p><p>

Busta Capp 48-49. Corey Lawler 60-59. Cueball Lynch 52-53. Jack Avatar 72-71. Juana Huracan 61-62. Michelle Brendon 32-33. Primus Allen 69-70. Scythe 97-98. Suzanne Brazzle 85-86.</p>

Link to comment
Share on other sites

<p>BNBW Emergency</p><p> </p><p>

10000-Connecticut Symphony Hall(NE) </p><p> </p><p>

Pre-Show:</p><p> </p><p>

Corey Lawler over Bradford Peverell(Keep Strong)(Comedy). 5 min. 47.</p><p> </p><p>

Robbie Retro over Joker the Pimp(comedy). 5 min. 38.</p><p> </p><p>

Chikafusa over Sister Beth Mercy(Stepping Stone Title)(Comedy). 5 min. 51.</p><p> </p><p>

BJ O'Neil over Coco(script)(sex). 5 min. 45.</p><p> </p><p>

Honey Golightly over J-Ro(sex). 5 min. 55.</p><p> </p><p>

Vanessa Quine over Krissy Angelle(sex). 3 min. 47.</p><p> </p><p>

Matt Hocking/Riley McManus/Steven Parker over Roxy Kitten. 3 min. 64.</p><p> </p><p>

Clark Alexander/Naomichi/Nelson Callum over Boone Erickson(Degenerate: 84). 3 min. 65.</p><p> </p><p>

Jack Avatar/Kenneth Sapir/Marshall Demers over Jen Neptune. 3 min. 55.</p><p> </p><p>

Alex Lesnar/Ben Williams/Bret Heartbreak over Dharma Gregg. 3 min. 39. Disposition Issues.</p><p> </p><p>

Main Show:</p><p> </p><p>

Animal Harker over Cheech Kong(comedy). 10 min. 62. Cheech Kong turns face.</p><p> </p><p>

Steven Parker entertains/Dean Waldorf overs. 10 min. 92.</p><p> </p><p>

Juana Huracan dominates Silver Shark. 6 min. 42.</p><p> </p><p>

Sennet Thomas menaces Cueball Lynch. 10 min. 62. </p><p> </p><p>

Animal Harker, Nelson Callum&Sweet Tabitha strip J-Ro. 10 min. 65. </p><p> </p><p>

Thimbleby Langton and Primus Allen menace The Guru entertains. 10 min. 75. </p><p> </p><p>

Scythe menaces BJ O'Neil. 10 min. 83.</p><p> </p><p>

Sennet Thomas dominates Jamie Quine. 6 min. 66.</p><p> </p><p>

Marshall Demers/Jim Lou Freebush entertain/Sennet Thomas overs off-screen. 10 min. 80. </p><p> </p><p>

Alex Lesnar/Suzanne Brazzle entertain BJ O'Neil overs. 10 min. 70. Suzanne Brazzle turns heel. BJ turns face.</p><p> </p><p>

Kenneth Sapir and Naomichi strip Roxy Kitten fully nude. 10 min. 80.</p><p> </p><p>

Bradford Peverell, Busta Capp, and Naomichi strip Vanessa Quine. 10 min. 65. </p><p> </p><p>

Donnie J, Jamie Quine, and Robbie Retro strip J-Ro. 10 min. 55. </p><p> </p><p>

Cheech Kong, Sennet Thomas, and Clark Alexander strip J-Ro. 10 min. 77. </p><p> </p><p>

Kathy Neptune over Joanna Silver(nude). 5 min. 46.</p><p> </p><p>

Hustler D, Juana Huracan, and Kevin Huerta strip Alina America. 10 min. 62. </p><p> </p><p>

Fro Sure over Michelle Brendon(comedy). 10 min. 71. </p><p> </p><p>

Honey Golightly and Fro Sure strip Jen Neptune fully nude. 10 min. 74. </p><p> </p><p>

Alina America over Gabriel Gurgel. 5 min. 54.</p><p> </p><p>

Matt Hocking and Marshall Demers strip Dharma Gregg to full nudity. 10 min. 60.</p><p> </p><p>

Primus Allen over Kevin Huerta. 5 min. 74.</p><p> </p><p>

Jack Avatar judges Bikini Contest: (W) Farrah Hasketh (L) Sister Beth Mercy. 10 min. 59.</p><p> </p><p>

Donnie J over Busta Capp(comedy). 10 min. 52.</p><p> </p><p>

Fro Sure, Primus Allen, and Riley McManus bring the E, Hailey Brooke brings the XXX. 10 min. 72.</p><p> </p><p>

Houston Handley over Ryan Taylor(comedy). 5 min. 53. Great chem.</p><p> </p><p>

Corey Lawler and Houston Handley strip Krissy Angelle. 10 min. 72. </p><p> </p><p>

Thimbleby Langton(can't deal) over Scythe(Keep Strong)(call in ring)(all out). 13 min. 83. Scythe turns heel. Ryan Taylor turns face.</p><p> </p><p>

Robbie Retro, jack Avatar, and Kathy Neptune strip J-Ro. 10 min. 66.</p><p> </p><p>

Thimbleby Langton over Sennet Thomas(keep strong). 15 min. 75. Ben Williams turns heel pretty well.</p><p> </p><p>

Dean Waldorf over Suzanne Brazzle(all out) (BNBW Heavyweight Title). 13 min. 82. Disposition issues.</p><p> </p><p>

Steven Parker entertains/Dean Waldorf overs. 10 min. 92. </p><p> </p><p>

Show Rating: 87.</p><p> </p><p>

Alex Lesnar 66-67. Busta Capp 49-45. Cheech Kong 62-63. Corey Lawler 59-62. Cueball Lynch 53-55. Donnie 45-51. Hailey Brooke 12-13. Honey Golightly 47-48. Houston Handley 61-62. Jamie Quine 49-50. Jim Lou Freebush 55-57. J-Ro 42-43. Juana Huracan 62-64. Marshall Demers 71-72. Naomichi 71-72. Primus Allen 70-73. <strong>Sennet Thomas 98-100</strong>. Sweet Tabitha 33-34. Thimbleby Langton 89-98.</p>

Link to comment
Share on other sites

<p>BNBW Emergency</p><p> </p><p>

10000-Connecticut Symphony Hall(NE) </p><p> </p><p>

Pre-Show:</p><p> </p><p>

Alina America(Law Enforcer(Wholesome): 78) over Sweet Tabitha(sex). 5 min. 57.</p><p> </p><p>

Kathy Neptune over Joanna Silver(nude). 5 min. 46.</p><p> </p><p>

Bradford Peverell over Hustler D(comedy). 5 min. 34.</p><p> </p><p>

Houston Handley over Hailey Brooke(sex). 5 min. 51.</p><p> </p><p>

Honey Golightly over J-Ro(sex). 5 min. 56.</p><p> </p><p>

Alex Lesnar/Clark Alexander/Naomichi over Gabriel Gurgel. 5 min. 71.</p><p> </p><p>

Marshall Demers over Ben Williams. 5 min. 61.</p><p> </p><p>

Jack Avatar/Kenneth Sapir/Kevin Huerta over Jen Neptune. 4 min. 61.</p><p> </p><p>

Riley McManus/Robbie Retro/Steven Parker over Roxy Kitten. 3 min. 68.</p><p> </p><p>

Main Show:</p><p> </p><p>

Fro Sure over Chikafusa(Protect)(comedy)(non-title). 10 min. 58.</p><p> </p><p>

Steven Parker entertains/Dean Waldorf overs. 10 min. 92.</p><p> </p><p>

Scythe dominates Matt Hocking. 6 min. 76. Matt Hocking turns heel.</p><p> </p><p>

Sennet Thomas menaces Cueball Lynch. 10 min. 61. </p><p> </p><p>

Animal Harker, Nelson Callum&Sweet Tabitha strip J-Ro. 10 min. 72. </p><p> </p><p>

Thimbleby Langton and Primus Allen menace The Guru entertains. 10 min. 85. </p><p> </p><p>

Scythe menaces BJ O'Neil. 10 min. 92.</p><p> </p><p>

Juana Huracan dominates Vanessa Quine(sex). 6 min. 71. Great chem.</p><p> </p><p>

Marshall Demers/Jim Lou Freebush entertain/Sennet Thomas overs off-screen. 10 min. 79. </p><p> </p><p>

Alex Lesnar/Suzanne Brazzle entertain BJ O'Neil overs. 10 min. 81.</p><p> </p><p>

Kenneth Sapir and Naomichi strip Roxy Kitten fully nude. 10 min. 70.</p><p> </p><p>

Bradford Peverell, Busta Capp, and Naomichi strip Vanessa Quine. 10 min. 58. </p><p> </p><p>

Donnie J, Jamie Quine, and Robbie Retro strip J-Ro. 10 min. 68. </p><p> </p><p>

Cheech Kong, Sennet Thomas, and Clark Alexander strip J-Ro. 10 min. 74. </p><p> </p><p>

Animal Harker over Michelle Brendon(sex-whoops!). 10 min. 50.</p><p> </p><p>

Hustler D, Juana Huracan, and Kevin Huerta strip Alina America. 10 min. 69. </p><p> </p><p>

Dean Waldorf over Coco. 5 min. 75.</p><p> </p><p>

Honey Golightly and Fro Sure strip Jen Neptune fully nude. 10 min. 57. </p><p> </p><p>

Jamie Quine over Boone Erickson. 5 min. 47.</p><p> </p><p>

Matt Hocking and Marshall Demers strip Dharma Gregg to full nudity. 10 min. 67.</p><p> </p><p>

Primus Allen over Ryan Taylor. 5 min. 67.</p><p> </p><p>

Jack Avatar judges Bikini Contest: (W) Farrah Hasketh (L) Sister Beth Mercy. 10 min. 57.</p><p> </p><p>

Cheech Kong over Busta Capp(comedy). 10 min. 63.</p><p> </p><p>

Fro Sure, Primus Allen, and Riley McManus bring the E, Hailey Brooke brings the XXX. 10 min. 77.</p><p> </p><p>

Nelson Callum over Bret Heartbreak. 5 min. 63.</p><p> </p><p>

Corey Lawler and Houston Handley strip Krissy Angelle. 10 min. 74. </p><p> </p><p>

Robbie Retro, jack Avatar, and Kathy Neptune strip J-Ro. 10 min. 60. J-Ro turns heel.</p><p> </p><p>

Suzanne Brazzle over Donnie(all out). 13 min. 79.</p><p> </p><p>

Thimbleby Langton over Sennet Thomas. 13 min. 85.</p><p> </p><p>

<strong>Steven Parker entertains/Dean Waldorf overs. 10 min. 100. </strong></p><p> </p><p>

Show Rating: 92.</p><p> </p><p>

NE 78-79. Boone Erickson 18-19. Busta Capp 45-46. Coco 15-16. Cueball Lynch 55-58. Donnie J 51-52. Fro Sure 73-75. Hustler D 21-22. Jamie Quine 50-51. Jim Lou Freebush 57-60. Juana Huracan 64-66. Kathy Neptune 27-29. Kenneth Sapir 71-72. Marshall Demers 72-73. Michelle Brendon 33-34. Naomichi 72-73. Pee-Wee 43-44. Primus Allen 73-76. <strong>Scythe 97-100</strong>. Sennet Thomas 100-93. Sweet Tabitha 34-35. <strong>Thimbleby Langton 98-100</strong>.</p><p> </p><p>

Joanna Silver is now the third man since Corey Lawler is over 60.</p>

Link to comment
Share on other sites

<p>BNBW Emergency</p><p> </p><p>

10000-Connecticut Symphony Hall(NE) </p><p> </p><p>

Pre-Show:</p><p> </p><p>

Busta Capp over Jim Lou Freebush. 5 min. 50.</p><p> </p><p>

Cheech Kong over The Guru(comedy). 5 min. 57.</p><p> </p><p>

Honey Golightly over Coco(nude). 4 min. 38.</p><p> </p><p>

Houston Handley over Hailey Brooke(Amish: 63)(sex). 3 min. 51.</p><p> </p><p>

Krissy Angelle over Joanna Silver(sex). 3 min. 34.</p><p> </p><p>

Sweet Tabitha over Kathy Neptune(sex). 3 min. 44. Great chem.</p><p> </p><p>

Robbie Retro over Brains McGhee(comedy). 3 min. 44.</p><p> </p><p>

Vanessa Quine over Hailey Brooke(sex). 3 min. 47. Double booked oops.</p><p> </p><p>

Jack Avatar/Gabriel Gurgel/Bret Heartbreak over Roxy Kitten. 3 min. 50.</p><p> </p><p>

BJ O'Neil over Matt Hocking/Clark Alexander/Naomichi. 3 min. 70.</p><p> </p><p>

Nelson Callum/Thimbleby Langton/Primus Allen over Dharma Gregg. 3 min. 62.</p><p> </p><p>

Main Show:</p><p> </p><p>

Riley McManus over Alex Lesnar. 13 min. 78.</p><p> </p><p>

<strong>Steven Parker entertains/Dean Waldorf overs. 10 min. 100.</strong></p><p> </p><p>

Michelle Brendon over Masked Cougar(Keep Strong). 5 min. 43.</p><p> </p><p>

Cueball Lynch entertains Sennet Thomas overs. 10 min. 80.</p><p> </p><p>

Animal Harker, Nelson Callum&Sweet Tabitha strip J-Ro. 10 min. 65. </p><p> </p><p>

Thimbleby Langton and Primus Allen menace The Guru entertains. 10 min. 79. </p><p> </p><p>

Scythe menaces BJ O'Neil. 10 min. 92.</p><p> </p><p>

Juana Huracan dominates Sister Beth Mercy(sex). 6 min. 52. Pretty good chem.</p><p> </p><p>

Marshall Demers/Jim Lou Freebush entertain/Sennet Thomas overs off-screen. 10 min. 69. </p><p> </p><p>

Alex Lesnar/Suzanne Brazzle entertain BJ O'Neil overs. 10 min. 78.</p><p> </p><p>

Kenneth Sapir and Naomichi strip Roxy Kitten fully nude. 10 min. 66.</p><p> </p><p>

Bradford Peverell, Busta Capp, and Naomichi strip Vanessa Quine. 10 min. 70. </p><p> </p><p>

Donnie J, Jamie Quine, and Robbie Retro strip J-Ro. 10 min. 63. </p><p> </p><p>

Jamie Quine over Boone Erickson. 5 min. 48.</p><p> </p><p>

Cheech Kong, Sennet Thomas, and Clark Alexander strip J-Ro. 10 min. 70. </p><p> </p><p>

Animal Harker over Bradford Peverell(comedy). 10 min. 55.</p><p> </p><p>

Hustler D, Juana Huracan, and Kevin Huerta strip Alina America. 10 min. 70. </p><p> </p><p>

Kenneth Sapir over Alina America. 5 min. 61.</p><p> </p><p>

Honey Golightly and Fro Sure strip Jen Neptune fully nude. 10 min. 77. </p><p> </p><p>

Suzanne Brazzle over Ryan Taylor. 5 min. 64.</p><p> </p><p>

Matt Hocking and Marshall Demers strip Dharma Gregg to full nudity. 10 min. 58.</p><p> </p><p>

Steven Parker over Chikafusa(Protect)(Non-Title). 5 min. 74.</p><p> </p><p>

Jack Avatar judges Bikini Contest: (W) Farrah Hasketh (L) Sister Beth Mercy. 10 min. 59.</p><p> </p><p>

Sennet Thomas dominates Jen Neptune. 6 min. 52.</p><p> </p><p>

Fro Sure, Primus Allen, and Riley McManus bring the E, Hailey Brooke brings the XXX. 10 min. 70. Hailey Brooke turns face.</p><p> </p><p>

Corey Lawler, Sennet Thomas, and Houston Handley strip Krissy Angelle. 10 min. 77. </p><p> </p><p>

Fro Sure over Scythe(Keep Strong). 15 min. 82.</p><p> </p><p>

Robbie Retro, jack Avatar, and Kathy Neptune strip J-Ro. 10 min. 64. </p><p> </p><p>

Dean Waldorf over Marshall Demers(Heavyweight Title). 13 min. 85.</p><p> </p><p>

<strong>Steven Parker entertains/Dean Waldorf overs. 10 min. 100. </strong></p><p> </p><p>

Show Rating: 93.</p><p> </p><p>

Alex Lesnar 67-68. Ben Williams 3-4. Bradford Peverell 26-25. Bret Heartbreak 18-19. Busta Capp 46-54. Clark Alexander 86-83. Corey Lawler 62-63. Cueball Lynch 58-60. Donnie J 52-53. Fro sure 75-83. Jamie Quine 51-52. Jim Lou Freebush 60-54. Joanna Silver 6-8. Juana Huracan 66-69. Kathy Neptune 29-31. Marshall Demers 73-74. Matt Hocking 60-57. Michelle Brendon 34-41. Naomichi 73-70. Primus Allen 76-79. Robbie Retro 39-40. Scythe 100-98. Sennet Thomas 93-96.</p>

Link to comment
Share on other sites

<p>BNBW Emergency</p><p> </p><p>

10000-Connecticut Symphony Hall(NE) </p><p> </p><p>

Pre-Show:</p><p> </p><p>

Donnie J over Cueball Lynch(comedy). 5 min. 59.</p><p> </p><p>

Alina America over Sweet Tabitha(sex). 5 min. 60.</p><p> </p><p>

Corey Lawler over Bradford Peverell(keep strong)(comedy). 5 min. 42. </p><p> </p><p>

Busta Capp(Biker: 78)(not suited) over Hustler D(comedy). 5 min. 36.</p><p> </p><p>

Cheech Kong over Brains McGhee(comedy). 5 min. 53.</p><p> </p><p>

Farrah Hasketh over Kathy Neptune(sex). 5 min. 46.</p><p> </p><p>

Naomichi/Clark Alexander/Matt Hocking over Roxy Kitten. 5 min. 66.</p><p> </p><p>

Riley McManus/Marshall Demers/Kevin Huerta over roxy kitten. 4 min. 68.</p><p> </p><p>

Bret Heartbreak/Gabriel Gurgel/Kenneth Sapir over Dharma Gregg. 3 min. 47.</p><p> </p><p>

Main Show:</p><p> </p><p>

Nelson Callum over Animal Harker. 13 min. 73.</p><p> </p><p>

Steven Parker entertains/Dean Waldorf overs. 10 min. 92.</p><p> </p><p>

Sennet Thomas dominates Primus Allen. 6 min. 70. Primus Allen turns face.</p><p> </p><p>

Cueball Lynch entertains Sennet Thomas overs. 10 min. 60.</p><p> </p><p>

Animal Harker, Nelson Callum&Sweet Tabitha strip J-Ro. 10 min. 72. </p><p> </p><p>

Thimbleby Langton and Primus Allen menace The Guru entertains. 10 min. 76. </p><p> </p><p>

Scythe menaces BJ O'Neil. 10 min. 91.</p><p> </p><p>

Juana Huracan dominates Vanessa Quine(sex). 6 min. 69. Great chem.</p><p> </p><p>

Marshall Demers/Jim Lou Freebush entertain/Sennet Thomas overs off-screen. 10 min. 76. </p><p> </p><p>

Alex Lesnar/Suzanne Brazzle entertain BJ O'Neil overs. 10 min. 68.</p><p> </p><p>

Kenneth Sapir and Naomichi strip Roxy Kitten fully nude. 10 min. 79.</p><p> </p><p>

Bradford Peverell, Busta Capp, and Naomichi strip Vanessa Quine. 10 min. 63. </p><p> </p><p>

Donnie J, Jamie Quine, and Robbie Retro strip J-Ro. 10 min. 72. </p><p> </p><p>

Cheech Kong, Sennet Thomas, and Clark Alexander strip J-Ro. 10 min. 78. </p><p> </p><p>

Michelle Brendon(Amish: 65) over Ryan Taylor(comedy). 5 min. 36.</p><p> </p><p>

Hustler D, Juana Huracan, and Kevin Huerta strip Alina America. 10 min. 65. </p><p> </p><p>

Alex Lesnar over Coco. 5 min. 50.</p><p> </p><p>

Honey Golightly and Fro Sure strip Jen Neptune fully nude. 10 min. 68. </p><p> </p><p>

Houston Handley over Jamie Quine(sex). 10 min. 75.</p><p> </p><p>

Matt Hocking and Marshall Demers strip Dharma Gregg to full nudity. 10 min. 61.</p><p> </p><p>

Jack Avatar over Chikafusa(Protect)(Non-Title). 5 min. 55.</p><p> </p><p>

Jack Avatar judges Bikini Contest: (W) Farrah Hasketh (L) Sister Beth Mercy. 10 min. 64.</p><p> </p><p>

Scythe dominates Joanna Silver. 6 min. 74. great chem.</p><p> </p><p>

Fro Sure, Primus Allen, and Riley McManus bring the E, Hailey Brooke brings the XXX. 10 min. 82.</p><p> </p><p>

Corey Lawler, Sennet Thomas, and Houston Handley strip Krissy Angelle. 10 min. 70. </p><p> </p><p>

Robbie Retro, jack Avatar, and Kathy Neptune strip J-Ro. 10 min. 63. </p><p> </p><p>

Suzanne Brazzle over Robbie Retro(keep strong)(all out). 13 min. 69. Robbie Retro turns heel.</p><p> </p><p>

Dean Waldorf/Thimbleby Langton(no team chemistry) over Steven Parker/Fro Sure(slow build)(Tag Titles). 21 min. 76. Steven Parker and Boone Erickson turn heel.</p><p> </p><p>

Steven Parker entertains/Dean Waldorf overs. 10 min. 92. </p><p> </p><p>

Show Rating: 85.</p><p> </p><p>

I changed Hardcore to Key Feature. And cult to low with intention of going to medium. Changed all match injury risk to low. Changed hardcore back to medium when started running next show as it ruined comedy matches.</p><p> </p><p>

Busta Capp 54-55. Cheech Kong 63-64. Corey Lawler 63-64. Cueball Lynch 60-53. Donnie J 53-60. Fro Sure 83-84. Honey Golightly 48-50. Houston Handley 62-63. Jamie Quine 52-53. JIm Lou Freebush 54-56. Joanna Silver 8-9. J-Ro 43-44. Juana Huracan 69-72. Kathy Neptune 31-33. Kenneth Sapir 72-73. Marshall Demers 74-76. Matt Hocking 57-58. Naomichi 70-72. Pee-Wee 44-45. Primus Allen 79-80. Riley McManus 80-81. Robbie Retro 40-38. <strong>Scythe 98-100</strong>. Sennet Thomas 96-98. Sweet Tabitha 35-37. The Guru 55-56. Vanessa Quine 48-49.</p>

Link to comment
Share on other sites

<p>BNBW Emergency</p><p> </p><p>

10000-Connecticut Symphony Hall(NE) </p><p> </p><p>

Pre-Show:</p><p> </p><p>

Animal Harker over Krissy Angelle(comedy). 5 min. 52.</p><p> </p><p>

Bradford Peverell over Hustler D(comedy). 5 min. 36.</p><p> </p><p>

Corey Lawler over Chikafusa(non-title)(comedy). 5 min. 51. Coco managing Chikafusa Patriot(Wholesome): 54.</p><p> </p><p>

Honey Golightly over Coco(nude). 5 min. 40.</p><p> </p><p>

Houston Handley over Brains McGhee(comedy). 5 min. 55.</p><p> </p><p>

Cheech Kong over Joker the Pimp(comedy). 5 min. 44.</p><p> </p><p>

Jack Avatar/Marshall Demers/Alex Lesnar/Busta Capp over Boone Erickson. 4 min. 62. Disposition Issues.</p><p> </p><p>

Nelson Callum(Degenerate: 90)/Clark Alexander/matt Hocking/Naomichi over Bret Heartbreak. 3 min. 64.</p><p> </p><p>

J-Ro over Sister Beth Mercy(sex). 5 min. 48.</p><p>

Main Show:</p><p> </p><p>

Kenneth Sapir over Scythe(Keep Strong). 13 min. 70.</p><p> </p><p>

Steven Parker(Degenerate(Cocky): 79) entertains/Dean Waldorf overs. 10 min. 92.</p><p> </p><p>

Sennet Thomas dominates Jamie Quine. 6 min. 72.</p><p> </p><p>

Cueball Lynch entertains Sennet Thomas overs. 10 min. 81.</p><p> </p><p>

Animal Harker, Nelson Callum&Sweet Tabitha strip J-Ro. 10 min. 68. </p><p> </p><p>

Thimbleby Langton(Extremist: 87) and Primus Allen menace The Guru entertains. 10 min. 86. </p><p> </p><p>

Scythe and Busta Capp menace BJ O'Neil entertains. 10 min. 74.</p><p> </p><p>

Juana Huracan dominates Ryan Taylor. 6 min. 55.</p><p> </p><p>

Marshall Demers/Jim Lou Freebush entertain/Sennet Thomas overs off-screen. 10 min. 71. </p><p> </p><p>

Alex Lesnar/Suzanne Brazzle entertain BJ O'Neil overs. 10 min. 80.</p><p> </p><p>

Kenneth Sapir and Naomichi strip Roxy Kitten fully nude. 10 min. 71.</p><p> </p><p>

Bradford Peverell, Busta Capp, and Naomichi strip Vanessa Quine. 10 min. 73. </p><p> </p><p>

Donnie J, Jamie Quine, and Robbie Retro(Gangster(Comedy):81) strip J-Ro. 10 min. 61. </p><p> </p><p>

Cheech Kong, Sennet Thomas, and Clark Alexander strip J-Ro. 10 min. 81. </p><p> </p><p>

Alina America over Gabriel Gurgel. 5 min. 45.</p><p> </p><p>

Hustler D, Juana Huracan, and Kevin Huerta(Degenerate: 87) strip Alina America. 10 min. 66. </p><p> </p><p>

Robbie Retro over Joanna Silver. 5 min. 50.</p><p> </p><p>

Honey Golightly and Fro Sure strip Jen Neptune fully nude. 10 min. 71. </p><p> </p><p>

Suzanne Brazzle over Kevin Huerta. 5 min. 72.</p><p> </p><p>

Matt Hocking and Marshall Demers strip Dharma Gregg to full nudity. 10 min. 56.</p><p> </p><p>

Riley McManus over Kathy Neptune. 5 min. 66.</p><p> </p><p>

Jack Avatar judges Bikini Contest: (W) Farrah Hasketh (L) Sister Beth Mercy. 10 min. 69.</p><p> </p><p>

Vanessa Quine over Michelle Brendon(sex). 10 min. 55.</p><p> </p><p>

Fro Sure, Primus Allen, and Riley McManus bring the E, Hailey Brooke brings the XXX. 10 min. 76.</p><p> </p><p>

Corey Lawler, Sennet Thomas, and Houston Handley strip Krissy Angelle. 10 min. 78. </p><p> </p><p>

Robbie Retro, jack Avatar, and Kathy Neptune strip J-Ro. 10 min. 60. </p><p> </p><p>

Fro Sure/Donnie(no tag chem) over Thimbleby Langton/Dean Waldorf(both kept strong)(no chem) to win Tag titles(slow build). 18 min. 75. Thimbleby Langton turns face. Dharma Gregg turns heel.</p><p> </p><p>

Steven Parker over Primus Allen. 17 min. 90.</p><p> </p><p>

<strong>Steven Parker entertains/Dean Waldorf overs. 10 min. 100. </strong></p><p> </p><p>

Show Rating: 92.</p><p> </p><p>

BJ O'Neil 72-73. Boone Erickson 19-20. Bradford Peverell 26-27. Busta Capp 55-59. Corey Lawler 64-65. Cueball Lynch 53-55. Dean Waldorf 100-98. Donnie J 60-68. Fro Sure 83-92. Honey Golightly 50-53. Hustler D 22-24. Jamie Quine 53-54. Jim Lou Freebush 56-58. Joanna Silver 9-11. Juana Huracan 72-74. Kathy Neptune 33-34. Kenneth Sapir 73-80. Primus Allen 80-84. Riley McManus 81-82. Robbie Retro 38-39. Scythe 100-98. <strong>Sennet Thomas 98-100</strong>. Sweet Tabitha 37-38. Thimbleby Langton 100-98.</p>

Link to comment
Share on other sites

<p>BNBW Emergency</p><p> </p><p>

10000-Connecticut Symphony Hall(NE) </p><p> </p><p>

Pre-Show:</p><p> </p><p>

Cheech Kong over Brains McGhee(comedy). 5 min. 54.</p><p> </p><p>

Roxy Kitten over Coco(nude). 5 min. 42.</p><p> </p><p>

Jamie Quine over Farrah Hasketh(sex). 5 min. 56.</p><p> </p><p>

Krissy Angelle over Joanna Silver(sex). 5 min. 38.</p><p> </p><p>

Michelle Brendon over Hailey Brooke(sex). 5 min. 41.</p><p> </p><p>

Robbie Retro over Hustler D(comedy). 5 min. 47.</p><p> </p><p>

Suzanne Brazzle over Sweet Tabitha(sex). 5 min. 61.</p><p> </p><p>

Kathy Neptune/Kenneth Sapir/Keven Huerta/Alex Lesnar over Dharma Gregg. 4 min. 47. Disposition Issues.</p><p> </p><p>

Jack Avatar/Marshall Demers/Nelson Callum/Clark Alexander over Jen Neptune. 3 min. 60. Disposition Issues.</p><p> </p><p>

Main Show:</p><p> </p><p>

Steven Parker over Houston Handley. 13 min. 73. don't click.</p><p> </p><p>

Steven Parker entertains/Dean Waldorf overs. 10 min. 92.</p><p> </p><p>

Animal Harker over Bradford Peverell(comedy). 10 min. 55.</p><p> </p><p>

Cueball Lynch entertains Sennet Thomas overs. 10 min. 76.</p><p> </p><p>

Animal Harker, Nelson Callum&Sweet Tabitha strip J-Ro. 10 min. 64. </p><p> </p><p>

Thimbleby Langton and Primus Allen menace The Guru entertains. 10 min. 81. Jim Lou Freebush(Equality Fighter(Wholesome):83) managing Thimbleby Langton.</p><p> </p><p>

Scythe and Busta Capp menace BJ O'Neil entertains. 10 min. 81.</p><p> </p><p>

Marshall Demers/Jim Lou Freebush entertain/Sennet Thomas overs off-screen. 10 min. 84. </p><p> </p><p>

Alex Lesnar/Suzanne Brazzle entertain BJ O'Neil overs. 10 min. 69.</p><p> </p><p>

Kenneth Sapir and Naomichi strip Roxy Kitten fully nude. 10 min. 72.</p><p> </p><p>

Bradford Peverell, Busta Capp, and Naomichi strip Vanessa Quine. 10 min. 61. </p><p> </p><p>

Donnie J, Jamie Quine, and Robbie Retro strip J-Ro. 10 min. 71. </p><p> </p><p>

Cheech Kong, Sennet Thomas, and Clark Alexander strip J-Ro. 10 min. 79. </p><p> </p><p>

Hustler D, Juana Huracan, and Kevin Huerta strip Alina America. 10 min. 64. </p><p> </p><p>

Matt Hocking over Ryan Taylor(no-inhibitions). 5 min. 54.</p><p> </p><p>

Honey Golightly and Fro Sure strip Jen Neptune fully nude. 10 min. 74. </p><p> </p><p>

Thimbleby Langton over Chikafusa(non-title). 5 min. 75.</p><p> </p><p>

Matt Hocking and Marshall Demers strip Dharma Gregg to full nudity. 10 min. 62.</p><p> </p><p>

Riley McManus over Boone Erickson. 5 min. 67.</p><p> </p><p>

Jack Avatar judges Bikini Contest: (W) Farrah Hasketh (L) Sister Beth Mercy. 10 min. 67.</p><p> </p><p>

Juana Huracan dominates Gabriel Gurgel. 6 min. 52. JD Morgan turns heel.</p><p> </p><p>

Fro Sure, Primus Allen, and Riley McManus bring the E, Hailey Brooke brings the XXX. 10 min. 76.</p><p> </p><p>

Primus Allen over Alina America. 5 min. 80. Great Chem. Alina America turns face.</p><p> </p><p>

Corey Lawler, Sennet Thomas, and Houston Handley strip Krissy Angelle. 10 min. 82. </p><p> </p><p>

Scythe dominates Bret Heartbreak. 6 min. 66. Great chem.</p><p> </p><p>

Robbie Retro, jack Avatar, and Kathy Neptune strip J-Ro. 10 min. 70. </p><p> </p><p>

Naomichi/Busta Capp over Fro Sure(Keep Strong)/Donnie(no tag chem). 15 min. 71.</p><p> </p><p>

Dean Waldorf over Sennet Thomas(Heavyweight Title)(Slow Build)(call in ring). 20 min. 92. This match would've gotten a 100 if not for cold crowd.</p><p> </p><p>

<strong>Steven Parker entertains/Dean Waldorf overs. 10 min. 100. </strong></p><p> </p><p>

Show Rating: 92.</p><p> </p><p>

NE 79-80. Alex Lesnar 68-69. Bret Heartbreak 19-20. Busta Capp 59-70. Clark Alexander 83-82. Coco 16-17. Cueball Lynch 55-57. <strong>Dean Waldorf 98-100</strong>. Donnie J 68-60. Fro Sure 92-90. Honey Golightly 53-55. Houston Handley 63-64. Jamie Quine 54-55. Jim Lou Freebush 58-60. Joanna Silver 11-13. J-Ro 44-45. Juana Huracan 74-76. Krissy Angelle 26-27. Marshall Demers 76-77. Matt Hocking 58-60. Naomichi 72-80. Pee-Wee 45-46. Primus Allen 84-85. Robbie Retro 40-41. <strong>Scythe 98-100</strong>. Sennet Thomas 100-93. Sweet Tabitha 38-39. Thimbleby Langton 98-97.</p><p> </p><p>

Changed cult to Medium.</p>

Link to comment
Share on other sites

<p>BNBW Emergency</p><p> </p><p>

10000-Connecticut Symphony Hall(NE) </p><p> </p><p>

Pre-Show:</p><p> </p><p>

Jamie Quine over Jim Lou Freebush. 5 min. 56.</p><p> </p><p>

Bradford Peverell over Hustler D(comedy). 5 min. 40.</p><p> </p><p>

Cheech Kong over Brains McGhee(comedy). 5 min. 54.</p><p> </p><p>

Krissy Angelle over Coco(sex). 5 min. 37.</p><p> </p><p>

J-Ro over Hailey Brooke(sex). 5 min. 48.</p><p> </p><p>

Honey Golightly draws Vanessa Quine(sex). 5 min. 64. Great chem.</p><p> </p><p>

Robbie Retro over Sister Beth Mercy(comedy). 4 min. 46.</p><p> </p><p>

Thimbleby Langton/Clark Alexander/Matt Hocking/Jack Avatar over Dharma Gregg. 3 min. 62. Disposition Issues.</p><p> </p><p>

Steven Parker over BJ O'Neil(Keep Strong). 5 min. 70.</p><p> </p><p>

Main Show:</p><p> </p><p>

Houston Handley/Marshall Demers over Naomichi(Street Fighter: 65)/Busta Capp(all out)(Tag Titles). 13 min. 83. Busta Capp and Naomichi turn face.</p><p> </p><p>

<strong>Steven Parker entertains/Dean Waldorf overs. 10 min. 100.</strong></p><p> </p><p>

Sennet Thomas dominates Nelson Callum. 6 min. 79. Nelson Callum and Joker the Pimp turn face.</p><p> </p><p>

Cueball Lynch entertains Sennet Thomas overs. 10 min. 70.</p><p> </p><p>

Animal Harker, Nelson Callum&Sweet Tabitha strip J-Ro. 10 min. 72. </p><p> </p><p>

Thimbleby Langton and Primus Allen menace The Guru entertains. 10 min. 84. </p><p> </p><p>

Scythe and Busta Capp menace BJ O'Neil entertains. 10 min. 85.</p><p> </p><p>

Marshall Demers/Jim Lou Freebush entertain/Sennet Thomas overs off-screen. 10 min. 74. </p><p> </p><p>

Alex Lesnar/Suzanne Brazzle entertain BJ O'Neil overs. 10 min. 77.</p><p> </p><p>

Kenneth Sapir(Adventurer: 83) and Naomichi strip Roxy Kitten fully nude. 10 min. 85.</p><p> </p><p>

Bradford Peverell, Busta Capp, and Naomichi strip Vanessa Quine. 10 min. 65. </p><p> </p><p>

Donnie J, Jamie Quine, and Robbie Retro strip J-Ro. 10 min. 70. </p><p> </p><p>

Kathy Neptune over Joanna Silver(nude). 5 min. 53.</p><p> </p><p>

Cheech Kong, Sennet Thomas, and Clark Alexander strip J-Ro. 10 min. 69. </p><p> </p><p>

Suzanne Brazzle over Bret Heartbreak. 5 min. 62</p><p> </p><p>

Hustler D, Juana Huracan, and Kevin Huerta strip Alina America. 10 min. 77. </p><p> </p><p>

Juana Huracan dominates Gabriel Gurgel. 6 min. 59.</p><p> </p><p>

Honey Golightly and Fro Sure strip Jen Neptune fully nude. 10 min. 71. </p><p> </p><p>

Alex Lesnar over Ryan Taylor. 5 min. 54.</p><p> </p><p>

Matt Hocking and Marshall Demers strip Dharma Gregg to full nudity. 10 min. 70.</p><p> </p><p>

Riley McManus over Boone Erickson. 5 min. 59.</p><p> </p><p>

Jack Avatar judges Bikini Contest: (W) Farrah Hasketh (L) Sister Beth Mercy. 10 min. 61.</p><p> </p><p>

Animal Harker over Michelle Brendon(comedy). 10 min. 63.</p><p> </p><p>

Fro Sure, Primus Allen, and Riley McManus bring the E, Hailey Brooke brings the XXX. 10 min. 80.</p><p> </p><p>

Chikafusa(Protect) over Alina America(Stepping Stone). 5 min. 44. Don't click.</p><p> </p><p>

Corey Lawler, Sennet Thomas, and Houston Handley strip Krissy Angelle. 10 min. 72. </p><p> </p><p>

Robbie Retro, jack Avatar, and Kathy Neptune strip J-Ro. 10 min. 60. </p><p> </p><p>

Fro Sure over Sycthe(Keep Strong). 13 min. 81.</p><p> </p><p>

Dean Waldorf over Primus Allen(Heavyweight Title)(all out)(call in ring). 15 min. 95.</p><p> </p><p>

<strong>Steven Parker entertains/Dean Waldorf overs. 10 min. 100. </strong></p><p> </p><p>

Show Rating: 95.</p><p> </p><p>

I've been giving Robbie Retro speeches after the show and I'm force pushing him to midcarder. I'm seeing if that can allow him to gain popularity and the speeches can keep morale in check.</p><p> </p><p>

Alex Lesnar 69-70. Bradford Peverell 27-26. Busta Capp 70-63. Cheech Kong 64-65. Corey Lawler 65-67. Cueball Lynch 57-59. Donnie J 60-61. Fro Sure 90-98. Honey Golightly 55-56. Houston Handley 64-68. Jamie Quine 55-60. Jen Neptune 9-10. Jim Lou Freebush 60-56. Joanna Silver 13-15. Juana Huracan 76-79. Kathy Neptune 34-36. Kenneth Sapir 80-82. Marshall Demers 77-82. Matt Hocking 60-61. Michelle Brendon 41-42. Naomichi 80-77. Primus Allen 85-86. Riley McManus 82-83. Scythe 100-98. Sennet Thomas 93-96. Sweet Tabitha 39-41.</p>

Link to comment
Share on other sites

<p>BNBW Combat Televesion</p><p> </p><p>

Pre-Show:</p><p> </p><p>

Sennet Thomas dominates Roxy Kitten. 6 min. 64.</p><p> </p><p>

Scythe dominates Sister Beth Mercy. 6 min. 57.</p><p> </p><p>

Juana Huracan dominates Farrah Hasketh(Comedian: 84)(sex). 6 min. 61.</p><p>

The rest various entertainment angles with the rest of the roster.</p><p> </p><p>

Gimmicks:</p><p>

Jack Avatar-Oppressed Minority(Wholesome)-65</p><p>

Riley McManus-Vampiric-66</p><p> </p><p>

Main Show:</p><p>

Farrah Hasketh, Houston Handley, and J-Ro entertain. 10 min. 67.</p><p> </p><p>

Honey Golightly, Krissy Angelle, and Vanessa Quine entertain. 10 min. 57.</p><p> </p><p>

Waldorf, Suzanne Brazzle, and Clark Alexander(Aging Playboy: 68) entertain. 10 min. 79.</p><p> </p><p>

Kenneth Sapir entertains Primus Allen, Thimbleby Langton, Scythe, and Sennet Thomas menace. 10 min. 84.</p><p> </p><p>

Dean Waldorf over Riley Primus Allen(Heavyweight Title)(all out)(call in ring). 13 min. 87. </p><p> </p><p>

Steven Parker entertains/Dean Waldorf overs. 10 min. 100.</p><p> </p><p>

Rating: 93.</p><p> </p><p>

Boone Erickson 20-21. Gabriel Gurgel 11-12(First time he's moved in pop in months). Joanna Silver 15-16. Juana Huracan 79-80. Primus Allen 86-87. Roibbie Retro 40-41. Scythe 98-99. Sennet Thomas 96-97.</p><p> </p><p> </p><p>

Rating: 92.</p>

Link to comment
Share on other sites

BNBW Emergency

 

10000-Connecticut Symphony Hall(NE)

 

Pre-Show:

 

Animal Harker over Jen Neptune(work the crowd)(comedy). 5 min. 58.

 

Fro Sure over The Guru(can't)(work the crowd)(comedy). 5 min. 79.

 

Cheech Kong over Honey Golightly(comedy). 5 min. 63.

 

Bradford Peverell over Joker the Pimp(comedy). 3 min. 28.

 

Donnie J over Krissy Angelle(comedy). 5 min. 56.

 

Jamie Quine over Hailey Brooke(sex). 3 min. 36.

 

Bret Heartbreak(Amish: 71), Ben Williams, Gabriel Gurgel, Brains McGhee entertain. 5 min. 32.

 

Vanessa Quine over J-Ro(sex). 5 min. 61.

 

Suzanne Brazzle over Farrah Hasketh(sex). 3 min. 69.

 

Jack Avatar, Kenneth Sapir, Thimbleby Langton, Nelson Callum over Dharma Gregg. 3 min. 71.

 

Main Show:

 

Houston Handley/Marshall Demers over Scythe(LI)/Clark Alexander(Tag Titles). 13 min. 77. Burnt out crowd. Clark Alexander turns face. Joanna Silver turns heel.

 

Steven Parker entertains/Dean Waldorf overs. 10 min. 92.

 

Sennet Thomas dominates Alex Lesnar. 6 min. 74.

 

Cueball Lynch entertains Sennet Thomas overs. 10 min. 83.

 

Animal Harker, Nelson Callum&Sweet Tabitha strip J-Ro. 10 min. 65.

 

Thimbleby Langton and Primus Allen menace The Guru entertains. 10 min. 89.

 

Scythe and Busta Capp menace BJ O'Neil entertains. 10 min. 77.

 

Marshall Demers/Jim Lou Freebush entertain/Sennet Thomas overs off-screen. 10 min. 88.

 

Alex Lesnar/Suzanne Brazzle entertain BJ O'Neil overs. 10 min. 72.

 

Kenneth Sapir and Naomichi strip Roxy Kitten fully nude. 10 min. 80.

 

Bradford Peverell, Busta Capp, and Naomichi strip Vanessa Quine. 10 min. 66.

 

Donnie J, Jamie Quine, and Robbie Retro strip J-Ro. 10 min. 72.

 

Cheech Kong, Sennet Thomas, and Clark Alexander strip J-Ro. 10 min. 76.

 

Matt Hocking over Coco(no-inhibitions). 5 min. 58.

 

Hustler D, Juana Huracan, and Kevin Huerta strip Alina America. 10 min. 74.

 

Kathy Neptune over Ryan Taylor(no-inhibtions). 5 min. 37.

 

Honey Golightly and Fro Sure strip Jen Neptune fully nude. 10 min. 74.

 

Riley McManus over Boone Erickson. 5 min. 60.

 

Matt Hocking and Marshall Demers strip Dharma Gregg to full nudity. 10 min. 73.

 

Steven Parker over Joanna Silver(no-inhibitions). 5 min. 76. heel/heel.

 

Jack Avatar judges Bikini Contest: (W) Farrah Hasketh (L) Sister Beth Mercy. 10 min. 61.

 

Alina America over Michelle Brendon(sex). 10 min. 68.

 

Fro Sure, Primus Allen, and Riley McManus bring the E, Hailey Brooke brings the XXX. 10 min. 87.

 

Chikafusa over Kevin Huerta(Stepping Stone). 5 min. 49. Kevin Huerta turns heel.

 

Corey Lawler, Sennet Thomas, and Houston Handley strip Krissy Angelle. 10 min. 73.

 

Juana Huracan dominates Sister Beth Mercy(sex). 6 min. 57. Pretty good chem.

 

Robbie Retro, jack Avatar, and Kathy Neptune strip J-Ro. 10 min. 70.

 

Primus Allen over Robbie Retro(Keep Strong)(all out). 13 min. 72.

 

Dean Waldorf over Busta Capp(Heavyweight Title)(slow build). 15 min. 76. too short for slow build. Busta Capp doesn't have enough psych to call in ring.

 

Steven Parker entertains/Dean Waldorf overs. 10 min. 92.

 

Show Rating: 85.

 

Force pushed Bradford Peverell to Midcarder will give him and Robbie Retro a speech after every show.

 

Alex Lesnar 70-71. Busta Capp 63-64. Cheech Kong 65-66. Chikafusa 60-63. Clark Alexander 83-76. Coco 17-18. Corey Lawler 67-69. Cueball Lynch 59-60. Honey Golightly 56-57. Houston Handley 68-78. Hustler D 24-25. Jim Lou Freebush 56-58. Joanna Silver 16-18. Juana Huracan 80-83. Kathy Neptune 36-37. Kenneth Sapir 82-83. Kevin Huerta 60-53. Marshall Demers 82-90. Michelle Brendon 42-43. Naomichi 77-79. Pee-Wee 46-47. Primus Allen 87-88. Riley McManus 83-84. Robbie Retro 41-42. Roxy Kitten 24-25. Scythe 99-91. Sennet Thomas 97-99. Sweet Tabitha 41-42. The Guru 56-57.

Link to comment
Share on other sites

BNBW Emergency

 

10000-Connecticut Symphony Hall(NE)

 

Pre-Show:

 

Animal Harker over Jen Neptune(work the crowd)(comedy). 6 min. 58.

 

Vanessa Quine over Roxy Kitten(work the crowd-both failed)(sex). 6 min. 61.

 

Kevin Huerta over Cueball Lynch(Keep Strong). 6 min. 44. heel/heel. Great chem.

 

Cheech Kong over Krissy Angelle(comedy). 6 min. 55.

 

Honey Golightly over Jen Neptune(nude). 5 min. 43.

 

Suzanne Brazzle over Farrah Hasketh(sex). 5 min. 68.

 

Alex Lesnar/Matt Hocking/Naomichi/J-Ro(LI) over Bret Heartbreak. 5 min. 52. Disposition Issues.

 

Busta Capp/Gabriel Gurgel/Ryan Taylor/Kenneth Sapir over Dharma Gregg. 5 min. 57.

 

Main Show:

 

Jamie Quine/Dean Waldorf(LI)(no chemistry) over Sennet Thomas(LI)/Riley McManus(both KS)(no chemistry). 13 min. 58.

 

Steven Parker entertains/Dean Waldorf overs. 10 min. 92.

 

Scythe dominates Alina America. 6 min. 75.

 

Cueball Lynch entertains Sennet Thomas overs. 10 min. 87.

 

Animal Harker, Nelson Callum&Sweet Tabitha strip J-Ro. 10 min. 72.

 

Thimbleby Langton and Primus Allen menace The Guru entertains. 10 min. 79.

 

Scythe and Busta Capp menace BJ O'Neil entertains. 10 min. 84.

 

Marshall Demers/Jim Lou Freebush entertain/Sennet Thomas overs off-screen. 10 min. 86.

 

Alex Lesnar/Suzanne Brazzle entertain BJ O'Neil overs. 10 min. 69.

 

Kenneth Sapir and Naomichi strip Roxy Kitten fully nude. 10 min. 86.

 

Bradford Peverell, Busta Capp, and Naomichi strip Vanessa Quine. 10 min. 67.

 

Donnie J, Jamie Quine, and Robbie Retro strip J-Ro. 10 min. 74.

 

Cheech Kong, Sennet Thomas, and Clark Alexander strip J-Ro. 10 min. 76.

 

Jack Avatar over Joanna Silver. 6 min. 60. Great chem.

 

Hustler D, Juana Huracan, and Kevin Huerta strip Alina America. 10 min. 70.

 

Thimbleby Langton over Kathy Neptune. 8 min. 84. Great chem.

 

Honey Golightly and Fro Sure strip Jen Neptune fully nude. 10 min. 71. Honey Golightly turns face.

 

Fro Sure over Boone Erickson(no-inhibitions). 6 min. 81.

 

Matt Hocking and Marshall Demers strip Dharma Gregg to full nudity. 10 min. 67.

 

Nelson Callum over Chikafusa(non-title). 6 min. 72. Burnt-out crowd.

 

Jack Avatar judges Bikini Contest: (W) Farrah Hasketh (L) Sister Beth Mercy. 10 min. 61.

 

Houston Handley/Marshall Demers over Robbie Retro/Michelle Brendon(Tag Titles)(all out). 13 min. 78.

 

Fro Sure, Primus Allen, and Riley McManus bring the E, Hailey Brooke brings the XXX. 10 min. 83. Riley McManus turns heel.

 

Juana Huracan dominates Sister Both Mercy(normal match whoops). 6 min. 51. pretty good chem.

 

Corey Lawler, Sennet Thomas, and Houston Handley strip Krissy Angelle. 10 min. 74.

 

Robbie Retro, jack Avatar, and Kathy Neptune strip J-Ro. 10 min. 62.

 

Clark Alexander over Bradford Peverell(all out). 13 min. 71.

 

Steven Parker over Primus Allen(open)(all out)(call in ring). 13 min. 82.

 

Steven Parker entertains/Dean Waldorf overs. 10 min. 92.

 

Show Rating: 87.

 

Naomichi was overused. So I force pushed Alex Lesnar as lower midcarder since he prefers a lower push and force pushed naomichi as midcarder.

 

Boone Erickson 21-22. Busta Capp 64-65. Corey Lawler 69-70. Cueball Lynch 60-59. Dharma Gregg 18-19. Farrah Hasketh 46-47. Hailey Brooke 13-14. Honey Golightly 57-59. Houston Handley 78-79. Jamie Quine 60-68. Jim Lou Freebush 58-60. Joanna Silver 18-19. Juana Huracan 83-85. Kathy Neptune 37-38. Kevin Huerta 53-60. Matt Hocking 61-60. Naomichi 79-80. Primus Allen 88-89. Riley McManus 84-82. Robbie Retro 42-44. Scythe 91-96. Sennet Thomas 99-97. Sweet Tabitha 42-43.

Link to comment
Share on other sites

BNBW Emergency

 

10000-Connecticut Symphony Hall(NE)

 

Pre-Show:

 

Bradford Peverell over Sister Beth Mercy(work the crowd)(comedy). 5 min. 46.

 

Jamie Quine over Coco(work the crowd-fail)(sex). 5 min. 63.

 

Michelle Brendon over Jim Lou Freebush. 5 min. 45.

 

Cheech Kong over Krissy Angelle(comedy). 5 min. 55.

 

Ryan Taylor over Brains McGhee(KS)(comedy). 5 min. 20. I'm getting rid of Brains McGhee and getting another young manager to replace him as he's drunk and too old.

 

Honey Golightly over Kathy Neptune(nude). 5 min. 54.

 

Corey Lawler over Robbie Retro(comedy). 5 min. 60.

 

Suzanne Brazzle/Thimbleby Langton/Nelson Callum/Jack Avatar over Gabriel Gurgel. 5 min. 65. disposition issues.

 

Vanessa Quine/Clark Alexander/Naomichi/Kevin Huerta over Bret Heartbreak. 4 min. 53. disposition issues.

 

Main Show:

 

Primus Allen over Matt Hocking(call in ring)(slow build). 18 min. 80.

 

Steven Parker entertains/Dean Waldorf overs. 10 min. 92.

 

Juana Huracan dominates Alina America. 6 min. 76.

 

Cueball Lynch entertains Sennet Thomas overs. 10 min. 78.

 

Animal Harker, Nelson Callum&Sweet Tabitha strip J-Ro. 10 min. 68.

 

Thimbleby Langton and Primus Allen menace The Guru entertains. 10 min. 88.

 

Scythe and Busta Capp menace BJ O'Neil entertains. 10 min. 72.

 

Marshall Demers/Jim Lou Freebush entertain/Sennet Thomas overs off-screen. 10 min. 83.

 

Alex Lesnar/Suzanne Brazzle entertain BJ O'Neil overs. 10 min. 71.

 

Kenneth Sapir and Naomichi strip Roxy Kitten fully nude. 10 min. 83.

 

Bradford Peverell, Busta Capp, and Naomichi strip Vanessa Quine. 10 min. 65.

 

Donnie J, Jamie Quine, and Robbie Retro strip J-Ro. 10 min. 77.

 

Cheech Kong, Sennet Thomas, and Clark Alexander strip J-Ro. 10 min. 78.

 

Hustler D, Juana Huracan, and Kevin Huerta strip Alina America. 10 min. 68.

 

Busta Capp over Joanna Silver. 5 min. 52.

 

Honey Golightly and Fro Sure strip Jen Neptune fully nude. 10 min. 78.

 

Kenneth Sapir over Boone Erickson(no-inhibitions). 5 min. 61.

 

Matt Hocking and Marshall Demers strip Dharma Gregg to full nudity. 10 min. 68.

 

Scythe dominates Animal Harker. 6 min. 78.

 

Jack Avatar judges Bikini Contest: (W) Farrah Hasketh (L) Sister Beth Mercy. 10 min. 60.

 

Chikafusa over Donnie J(comedy)(non-title). 10 min. 63.

 

Fro Sure, Primus Allen, and Riley McManus bring the E, Hailey Brooke brings the XXX. 10 min. 78.

 

Sennet Thomas dominates Alex Lesnar. 6 min. 78.

 

Corey Lawler, Sennet Thomas, and Houston Handley strip Krissy Angelle. 10 min. 81.

 

Robbie Retro, jack Avatar, and Kathy Neptune strip J-Ro. 10 min. 65.

 

Riley McManus/Dean Waldorf over Houston Handley/Marshall Demers(Tag Titles). 15 min. 82.

 

Fro Sure over Steven Parker(should've been no-inhibitions whoops)(open)(slow build). 20 min. 91. Roxy Kitten turns face.

 

Steven Parker entertains/Dean Waldorf overs. 10 min. 95.

 

Show Rating: 91.

 

Alex Lesnar 71-72. BJ O'Neil 73-74. Bradford Peverell 26-27. Brains McGhee 31-29. Bret Heartbreak 20-21. Busta Capp 65-66. Cheech Kong 66-68. Clark Alexander 76-77. Corey Lawler 70-72. Cueball Lynch 59-60. Fro Sure 98-100. Honey Golightly 59-60. Houston Handley 79-80. Hustler D 25-26. Jim Lou Freebush 60-54. Joanna Silver 19-21. Juana Huracan 85-88. Kathy Neptune 38-39. Kenneth Sapir 83-84. Matt Hocking 60-61. Michelle Brendon 43-51. Naomichi 80-81. Primus Allen 89-90. Robbie Retro 44-46. Scythe 96-100. Sennet Thomas 97-99. Sister Beth Mercy 24-25. Steven Parker 100-92. Sweet Tabitha 43-44.

 

Made 2.4 million last month would've made more but taxes took a lot.

Link to comment
Share on other sites

BNBW Emergency

 

10000-Connecticut Symphony Hall(NE)

 

Gave Pre-show speech

Pre-Show:

 

Cheech Kong over Jen Neptune(comedy)(work the crowd). 3 min. 54.

 

Vanessa Quine over J-ro(sex)(work the crowd-fail). 3 min. 57.

 

Michelle Brendon(Pyromanic: 74) over Cueball Lynch(comedy). 3 min. 44. heel/heel.

 

William Monk over Joker the Pimp. 3 min. 6. Haley Buck managing Monk got Babe 88. I hired Monk due to being 17 and getting a news story.

 

Ryan Taylor over Brains Mcghee(comedy). 3 min. 22.

 

Corey Lawler over Bradford Peverell(comedy). 3 min. 48.

 

Donnie J over Ben Williams(comedy). 3 min. 48. Still working Ben Williams occassionaly even though he's injured and the road agent yells at me.

 

Krissy Angelle over Coco(sex). 3 min. 35. Duke Hazard managing(bad pairing) Coco Drag(comedy) 80.

 

Houston Handley over The Guru(comedy). 3 min. 61.

 

Kathy Neptune over Roxy Kitten(nude). 3 min. 48.

 

Alex Lesnar/Robbie Retro/Steven Parker/Suzanne Brazzle over Gabriel Gurgel. 3 min. 63.

 

Bret Heartbreak/Marshall Demers/Thimbleby Langton/Nelson Callum over Dharma Gregg. 3 min. 64.

 

Main Show:

 

Dean Waldorf/Riley McManus over Busta Capp/Naomichi(Tag Titles)(all out). 13 min. 80.

 

Steven Parker entertains/Dean Waldorf overs. 10 min. 92.

 

Kevin Huerta over Sennet Thomas(Keep Strong). 8 min. 76.

 

Cueball Lynch entertains Sennet Thomas overs. 10 min. 81.

 

Animal Harker, Nelson Callum&Sweet Tabitha strip J-Ro. 10 min. 65.

 

Thimbleby Langton and Primus Allen menace The Guru entertains. 10 min. 74.

 

Scythe and Busta Capp menace BJ O'Neil entertains. 10 min. 78.

 

Marshall Demers/Jim Lou Freebush entertain/Sennet Thomas overs off-screen. 10 min. 79.

 

Alex Lesnar/Suzanne Brazzle entertain BJ O'Neil overs. 10 min. 63.

 

Kenneth Sapir and Naomichi strip Roxy Kitten fully nude. 10 min. 75.

 

Bradford Peverell, Busta Capp, and Naomichi strip Vanessa Quine. 10 min. 61.

 

Donnie J, Jamie Quine, and Robbie Retro strip J-Ro. 10 min. 71.

 

Jack Avatar over Joanna Silver. 5 min. 63. Great chem.

 

Cheech Kong, Sennet Thomas, and Clark Alexander strip J-Ro. 10 min. 70.

 

Primus Allen over Chikafusa(non-title). 5 min. 79. Great chem.

 

Haley Buck, Juana Huracan, and Kevin Huerta strip Alina America. 10 min. 67.

 

Animal Harker over Boone Erickson. 5 min. 57.

 

Honey Golightly and Fro Sure strip Jen Neptune fully nude. 10 min. 73.

 

Clark Alexander over Jamie Quine(all-out). 13 min. 78. Jamie Quine turns face.

 

Matt Hocking and Marshall Demers strip Dharma Gregg to full nudity. 10 min. 62.

 

Juana Huracan dominates Alina America(sex). 6 min. 72.

 

Jack Avatar judges Bikini Contest: (W) Farrah Hasketh (L) Sister Beth Mercy. 10 min. 58.

 

Fro Sure, Primus Allen, and Riley McManus bring the E, Hailey Brooke brings the XXX. 10 min. 80.

 

Corey Lawler, Sennet Thomas, and Houston Handley strip Krissy Angelle. 10 min. 76.

 

Robbie Retro, jack Avatar, and Kathy Neptune strip J-Ro. 10 min. 60.

 

Fro Sure over Matt Hocking(no-inhibtions)(slow build)(call in ring). 20 min. 83.

 

Kenneth Sapir over Scythe. 15 min. 81. Lack of psych.

 

Steven Parker entertains/Dean Waldorf overs. 10 min. 92.

 

Show Rating: 87.

 

I'm now spending an extra 15,000 on special sets for all events.

 

Alex Lesnar 72-73. Boone Erickson 22-23. Busta Capp 66-69. Corey Lawler 72-73. Cueball Lynch 60-53. Haley Buck 14-15. Honey Golightly 60-61. Jim Lou Freebush 54-56. Joanna Silver 21-23. J-Ro 46-47. Juana Huracan 88-90. Kathy Neptune 39-41. Kenneth Sapir 84-93. Kevin Huerta 60-68. Michelle Brendon 51-58. Pee-Wee 47-48. Primus Allen 90-91. Robbie Retro 46-48. Scythe 100-92. Sennet Thomas 99-97. Steven Parker 92-94. Suzanne Brazzle 85-84. Sweet Tabitha 84-85. The Guru 57-58. William Monk 0-6.

Link to comment
Share on other sites

BNBW Wrathchild

 

10000-Connecticut Symphony Hall(NE)

 

Pre-Show:

 

Animal harker over Jen Neptune(comedy)(work the crowd). 5 min. 57.

 

Bradford Peverell over Sister Beth Mercy(comedy)(work the crowd). 5 min. 39.

 

Cheech Kong(Gypsy: 72) over Krissy Angelle(comedy). 4 min. 53.

 

Houston Handley over The Guru(comedy). 3 min. 66.

 

Matt Hocking over Hustler D. 3 min. 48.

 

Haley Buck over Joanna Silver(sex). 3 min. 33.

 

Suzanne Brazzle over Honey Golightly(sex). 3 min. 66.

 

BJ O'Neil over Kathy Neptune(sex). 3 min. 50.

 

Robbie Retro over Duke Hazzard(comedy). 3 min. 44.

 

Clark Alexander/Kenneth Sapir/Marshall Demers/Jack Avatar over Roxy Kitten. 3 min. 71.

 

Nelson Callum/Ryan Taylor/Donnie J(LI)/Thimbleby Langton over Dharma Gregg. 3 min. 51.

 

Main Show:

 

Dean Waldorf/Riley McManus over Busta Capp(fail at all out and call in ring)/Naomichi(LI)(Tag Titles)(all out)(call in ring). 13 min. 76.

 

Steven Parker entertains/Dean Waldorf overs. 10 min. 91.

 

Sennet Thomas dominates William Monk. 6 min. 59.

 

Cueball Lynch entertains Sennet Thomas overs. 10 min. 80.

 

Animal Harker, Nelson Callum&Sweet Tabitha strip J-Ro. 10 min. 64.

 

Thimbleby Langton and Primus Allen menace The Guru entertains. 10 min. 79.

 

Scythe and Busta Capp menace BJ O'Neil entertains. 10 min. 84.

 

Marshall Demers/Jim Lou Freebush entertain/Sennet Thomas overs off-screen. 10 min. 88.

 

Alex Lesnar/Suzanne Brazzle entertain BJ O'Neil overs. 10 min. 76. Duke Hazzard is managing Suzanne Brazzle and he's helping.

 

Kenneth Sapir, Coco, and Naomichi strip Roxy Kitten fully nude. 10 min. 64.

 

Bradford Peverell, Busta Capp, and Naomichi strip Vanessa Quine. 10 min. 70.

 

Donnie J, Jamie Quine, and Robbie Retro strip J-Ro. 10 min. 73.

 

Cheech Kong, Sennet Thomas, and Clark Alexander strip J-Ro. 10 min. 78.

 

Haley Buck, Juana Huracan, and Kevin Huerta strip Alina America. 10 min. 68.

 

Kevin Huerta over Gabriel Gurgel. 5 min. 54.

 

Honey Golightly, Sister Beth Mercy, and Fro Sure strip Jen Neptune fully nude. 10 min. 70.

 

Primus Allen over Chikafusa(non-title). 7 min. 80. Great chem.

 

Matt Hocking, Roxy Kitten, and Marshall Demers strip Dharma Gregg to full nudity. 10 min. 62.

 

Alex Lesnar over Bret Heartbreak. 5 min. 64.

 

Jack Avatar judges Bikini Contest: (W) Farrah Hasketh (L) Sister Beth Mercy. 10 min. 64.

 

Alina America over Boone Erickson. 5 min. 55.

 

Fro Sure, Primus Allen, and Riley McManus bring the E, Hailey Brooke brings the XXX. 10 min. 81.

 

Michelle Brendon over Coco(sex). 10 min. 59.

 

Corey Lawler, Sennet Thomas, and Houston Handley strip Krissy Angelle. 10 min. 80.

 

Scythe dominates Vanessa Quine. 6 min. 64.

 

Robbie Retro, jack Avatar, and Kathy Neptune strip J-Ro. 10 min. 74.

 

Steven Parker over Jamie Quine(all out). 13 min. 82.

 

Fro Sure over Juana Huracan(slow build). 20 min. 96. Juana Huracan and Michelle Brendon turn face.

 

Steven Parker entertains/Dean Waldorf overs. 10 min. 100.

 

Show Rating: 96.

 

Clark Alexander is out for 7 days(can do angles) due to injury. Recovery shortened due to surgery.

 

NE 80-81.

 

Alex Lesnar 73-75. Alina America 60-61. Bradford PEverell 27-29. Busta Capp 69-72. Chikafusa 63-64. Clark Alexander 77-79. Coco 18-19. Corey Lawler 73-74. Cueball Lynch 53-55. Haley Buck 15-24. Houston Handley 80-82. Jim Lou Freebush 56-59. Joanna Silver 23-18. Kathy Neptune 41-42. Marshall Demers 90-91. Riley McManus 82-83. Robbie Retro 48-50. Scythe 92-97. Sennet Thomas 97-100. Steven Parker 94-96. Suzanne Brazzle 84-86. Sweet Tabitha 44-45. William Monk 6-7.

Link to comment
Share on other sites

BNBW Combat Televesion

 

Pre-Show:

 

Donnie J over Hustler D(comedy). 5 min. 51. face/face. great chem. Hustler D and Donnie J turn heel.

 

Scythe dominates Roxy Kitten. 6 min. 65.

 

Juana Huracan dominates Jen Neptune(sex). 6 min. 65.

 

The rest various entertainment angles with the rest of the roster.

 

Gimmicks:

Bradford Peverell-Alcoholic(58)

Michelle Brendon-Outside Threat(Unique)(71)

 

Main Show:

 

Honey Golightly, Krissy Angelle, and Vanessa Quine entertain. 10 min. 64.

 

Farrah Hasketh, Houston Handley, and J-Ro entertain. 10 min. 72.

 

Waldorf, Suzanne Brazzle, and Clark Alexander entertain. 10 min. 91.

 

Kenneth Sapir entertains Primus Allen, Thimbleby Langton, Naomichi, Scythe, and Sennet Thomas menace. 10 min. 81.

 

Matt Hocking/Kevin Huerta over Sennet Thomas/Nelson Callum. 13 min. 80. burnt out crowd.

 

Steven Parker entertains/Dean Waldorf overs. 10 min. 92.

 

Rating: 88.

 

Bradford Peverell 29-30. Clark Alexander 79-80. Coco 19-20. Cueball LYnch 55-56. J-Ro 46-47. Kathy Neptune 42-43. Kevin Huerta 68-70. Matt Hocking 61-63. Naomichi 81-82. Nelson Callum 80-78. Ryan Taylor 20-21. Scythe 97-98. Sennet Thomas 100-98. Vanessa Quine 49-50.

Link to comment
Share on other sites

BNBW Emergency

 

10000-Connecticut Symphony Hall(NE)

 

Pre-Show:

 

Alina America over Jen Neptune(sex)(work the crowd-fail). 5 min. 63.

 

J-Ro over Roxy Kitten(sex)(work the crowd-fail). 5 min. 53.

 

Houston Handley over Hustler D(comedy). 5 min. 62.

 

Farrah Hasketh over Joanna Silver(sex). 5 min. 46. Don't click.

 

Sweet Tabitha over Kathy Neptune(sex). 5 min. 55.

 

Krissy Angelle over Coco(sex). 5 min. 37.

 

Alex Lesnar/Dean Waldorf/Donnie J(LI)/Steven Parker over Sister Beth Mercy. 5 min. 68.

 

Jack Avatar/Kenneth Sapir(LI)/Marshall Demers/Nelson Callum over Ben Williams. 4 min. 68.

 

Gabriel Gurgel/Primus Allen/Vanessa Quine/Thimbleby Langton over Duke Hazzard. 3 min. 55.

 

Main Show:

 

Kevin Heurta(LI)/Matt Hocking over Busta Capp/Naomichi. 14 min. 70.

 

Steven Parker entertains/Dean Waldorf overs. 10 min. 92.

 

Cueball Lynch entertains Sennet Thomas overs. 10 min. 75.

 

Animal Harker, Nelson Callum&Sweet Tabitha strip J-Ro. 10 min. 76.

 

Thimbleby Langton and Primus Allen menace The Guru entertains. 10 min. 84.

 

Scythe and Busta Capp menace BJ O'Neil entertains. 10 min. 75.

 

Marshall Demers/Jim Lou Freebush entertain/Sennet Thomas overs off-screen. 10 min. 78.

 

Alex Lesnar/Suzanne Brazzle entertain BJ O'Neil overs. 10 min. 84.

 

Kenneth Sapir, Coco, and Naomichi strip Roxy Kitten fully nude. 10 min. 64.

 

Bradford Peverell, Busta Capp, and Naomichi strip Vanessa Quine. 10 min. 68.

 

Donnie J, Jamie Quine, and Robbie Retro strip J-Ro. 10 min. 73.

 

Cheech Kong, Sennet Thomas, and Clark Alexander strip J-Ro. 10 min. 77.

 

Bradford Peverell over Ryan Taylor(comedy). 6 min. 37.

 

Haley Buck, Juana Huracan, and Kevin Huerta strip Alina America. 10 min. 72.

 

Suzanne Brazzle over Bret Heartbreak(Blue Chipper: 49 too soon). 6 min. 63.

 

Honey Golightly, Sister Beth Mercy, and Fro Sure(Degenerate: 85) strip Jen Neptune fully nude. 10 min. 74.

 

Jamie Quine over Boone Erickson. 6 min. 55.

 

Matt Hocking, Roxy Kitten, and Marshall Demers strip Dharma Gregg to full nudity. 10 min. 70.

 

Scythe dominates Michelle Brendon. 6 min. 77.

 

Jack Avatar judges Bikini Contest: (W) Farrah Hasketh (L) Sister Beth Mercy. 10 min. 61.

 

Sennet Thomas dominates William Monk. 6 min. 65.

 

Fro Sure, Primus Allen, and Riley McManus bring the E, Hailey Brooke brings the XXX. 10 min. 87.

 

Juana Huracan dominates Dharma Gregg(sex). 6 min. 67.

 

Corey Lawler, Sennet Thomas, and Houston Handley strip Krissy Angelle. 10 min. 86.

 

Animal Harker over Chikafusa(non-title)(comedy). 10 min. 52. Don't click. Chikafusa turns face.

 

Robbie Retro, jack Avatar, and Kathy Neptune strip J-Ro. 10 min. 72. Kathy Neptune turns face.

 

Cheech Kong over Robbie Retro(comedy). 10 min. 73.

 

Fro Sure over Riley McManus(slow build)(call in ring). 20 min. 83. Bret Heartbreak turns heel.

 

Steven Parker entertains/Dean Waldorf overs. 10 min. 100.

 

Show Rating: 92.

 

Alina America 60-61. Animal Harker 64-66. Boone Erickson 23-24. Bret Heartbreak 21-22. Busta Capp 72-66. Cheech Kong 68-71. Chikafusa 64-57. Clark Alexander 80-82. Corey Lawler 74-76. Cueball Lynch 56-58. Donnie J 61-62. Duke Hazzard 37-38. Haley Buck 24-25. Jamie Quine 68-69. Jim Lou Freebush 59-60. Joanna Silver 18-20. J-Ro 47-48. Juana Huracan 90-93. Kathy Neptune 43-44. Kevin Huerta 70-72. Krissy Angelle 27-28. Matt Hocking 63-70. Michelle Brendon 58-59. Naomichi 82-74. Pee-Wee 48-49. Robbie Retro 50-53. Scythe 98-100. Sennet Thomas 98-100. Steven Parker 96-98. Suzanne Brazzle 86-87. Sweet Tabitha 45-46. William Monk 7-8.

Link to comment
Share on other sites

BNBW Emergency

 

10000-Connecticut Symphony Hall(NE)

 

Pre-Show:

 

Alina America over Jen Neptune(sex)(work the crowd-fail). 5 min. 62.

 

Suzanne Brazzle over Roxy Kitten(sex)(work the crowd-fail). 5 min. 75.

 

Chikafusa over Jim Lou Freebush(Keep Strong)(Stepping Stone). 5 min. 39. face/face.

 

Ben Williams over Hustler D(comedy). 5 min. 18. heel/heel.

 

The Guru over Animal Harker(comedy). 5 min. 55.

 

Duke Hazzard over Bradford Peverell(comedy). 3 min. 38.

 

Houston Handley over Krissy Angelle(comedy). 3 min. 57.

 

Kathy Neptune over Boone Erickson(no-inhibitions). 3 min. 41.

 

Jack Avatar/Kenneth Sapir/Marshall Demers/Thimbleby Langton over Bret Heartbreak. 3 min. 70.

 

Gabriel Gurgel/Vanessa Quine(LI)/Ryan Taylor/Alex Lesnar over Sister Beth Mercy(KS). 3 min. 30. Disposition issues.

 

Main Show:

 

Dean Waldorf/Riley McManus over Sennet Thomas(LI)/Nelson Callum(Tag Titles)(call in ring). 15 min. 75.

 

Steven Parker entertains/Dean Waldorf overs. 10 min. 92.

 

Juana Huracan dominates Dharma Gregg(sex). 6 min. 63.

 

Cueball Lynch entertains Sennet Thomas overs. 10 min. 77.

 

Animal Harker, Nelson Callum&Sweet Tabitha strip J-Ro. 10 min. 58.

 

Thimbleby Langton and Primus Allen menace The Guru entertains. 10 min. 77.

 

Scythe and Busta Capp menace BJ O'Neil entertains. 10 min. 77.

 

Marshall Demers/Jim Lou Freebush entertain/Sennet Thomas overs off-screen. 10 min. 82.

 

Alex Lesnar/Suzanne Brazzle entertain BJ O'Neil overs. 10 min. 62.

 

Kenneth Sapir, Coco, and Naomichi strip Roxy Kitten fully nude. 10 min. 66.

 

Bradford Peverell, Busta Capp, and Naomichi strip Vanessa Quine. 10 min. 64. Bradford Peverell turns face.

 

Donnie J, Jamie Quine, and Robbie Retro strip J-Ro. 10 min. 53. Accidentally put in Dharma Gregg instead of Donnie J.

 

Cheech Kong, Sennet Thomas, and Clark Alexander strip J-Ro. 10 min. 75. Sennet Thomas turns heel.

 

Haley Buck, Juana Huracan, and Kevin Huerta strip Alina America. 10 min. 72.

 

Michelle Brendon over Joanna Silver(sex). 5 min. 54.

 

Honey Golightly, Sister Beth Mercy, and Fro Sure strip Jen Neptune fully nude. 10 min. 70.

 

Steven Parker over Coco(no-inhibitions). 6 min. 70.

 

Matt Hocking, Roxy Kitten, and Marshall Demers strip Dharma Gregg to full nudity. 10 min. 57.

 

Cheech Kong over Donnie J(comedy). 10 min. 68.

 

Jack Avatar judges Bikini Contest: (W) Farrah Hasketh (L) Sister Beth Mercy. 10 min. 58.

 

Fro Sure over William Monk(no-inhibitions). 5 min. 77.

 

Fro Sure, Primus Allen, and Riley McManus bring the E, Hailey Brooke brings the XXX. 10 min. 82.

 

Naomichi/Busta Capp over Kevin Huerta(LI)/Matt Hocking. 15 min. 62.

 

Corey Lawler, Sennet Thomas, and Houston Handley strip Krissy Angelle. 10 min. 76.

 

Robbie Retro, jack Avatar, and Kathy Neptune strip J-Ro. 10 min. 61.

 

Primus Allen over Robbie Retro(call in ring)(all out). 15 min. 79.

 

Jamie Quine over Scythe(all out). 15 min. 84.

 

Steven Parker entertains/Dean Waldorf overs. 10 min. 92.

 

Show Rating: 89.

 

Thimbleby Langton is out for angles only for 24 days with a broken wrist.

 

Alex Lesnar 75-76. Animal Harker 66-59. Busta Capp 66-70. Chikafusa 57-60. Clark Alexander 82-84. Coco 20-22. Cueball Lynch 58-60. Donnie J 61-62. Fro Sure 100-99. Hustler D 26-16. Jamie Quine 69-76. Jim Lou Freebush 60-60. Joanna Silver 20-22. Juana Huracan 93-95. Kathy Neptune 44-45. Kevin Huerta 72-65. Matt Hocking 70-62. Naomichi 74-77. Primus Allen 91-90. Riley McManus 83-84. Robbie Retro 53-56. Roxy Kitten 25-26. Scythe 100-92. Sennet Thomas 100-100. Sweet Tabitha 46-47. The Guru 58-59.

 

I changed music to major license and merchandise quality to excellent.

Link to comment
Share on other sites

<p>BNBW Emergency</p><p> </p><p>

10000-Connecticut Symphony Hall(NE) </p><p> </p><p>

Pre-Show:</p><p> </p><p>

Michelle Brendon over Cueball Lynch(comedy). 5 min. 57.</p><p> </p><p>

Animal Harker over Jim Lou Freebush. 5 min. 47. face/face.</p><p> </p><p>

Alina America over Hustler D. 5 min. 39.</p><p> </p><p>

Cheech Kong over Krissy Angelle(comedy). 5 min. 57.</p><p> </p><p>

Chikafusa over Dharma Gregg(Stepping Stone). 5 min. 41.</p><p> </p><p>

Donnie J over Honey Golightly(comedy). 3 min. 60.</p><p> </p><p>

Robbie Retro over Duke Hazzard(comedy). 3 min. 46.</p><p> </p><p>

Suzanne Brazzle over Farrah Hasketh(sex). 3 min. 64.</p><p> </p><p>

Steven Parker/Riley McManus/Primus Allen/Alex Lesnar over Gabriel Gurgel. 3 min. 66. Disposition Issues. Finally Gabriel Gurgel no long gets a negative crowd reaction.</p><p> </p><p>

Coco/Houston Handley/jack Avatar/Kathy Neptune over Sister Beth Mercy. 3 min. 51.</p><p> </p><p>

Main Show:</p><p> </p><p>

Naomichi(LI)/Busta Capp over Matt Hocking/Kevin Huerta. 15 min. 68. Corey Lawler managing Naomichi Comedy Incarnate: 70.</p><p> </p><p>

Steven Parker entertains/Dean Waldorf overs. 10 min. 89.</p><p> </p><p>

Scythe dominates Roxy Kitten. 6 min. 68.</p><p> </p><p>

Cueball Lynch entertains Sennet Thomas overs. 10 min. 84.</p><p> </p><p>

Juana Huracan dominates Jen Neptune(sex). 6 min. 68.</p><p> </p><p>

Animal Harker, Nelson Callum&Sweet Tabitha(Babe: 84) strip J-Ro. 10 min. 72. </p><p> </p><p>

Thimbleby Langton and Primus Allen menace The Guru entertains. 10 min. 84. </p><p> </p><p>

Scythe and Busta Capp menace BJ O'Neil entertains. 10 min. 72.</p><p> </p><p>

Marshall Demers/Jim Lou Freebush entertain/Sennet Thomas overs off-screen. 10 min. 87. </p><p> </p><p>

Alex Lesnar/Suzanne Brazzle entertain BJ O'Neil overs. 10 min. 76. </p><p> </p><p>

Kenneth Sapir, Coco, and Naomichi strip Roxy Kitten fully nude. 10 min. 62.</p><p> </p><p>

Nelson Callum over Joanna Silver. 6 min. 66.</p><p> </p><p>

Bradford Peverell, Busta Capp, and Naomichi strip Vanessa Quine. 10 min. 70. </p><p> </p><p>

Vanessa Quine over Ben Williams. 5 min. 41.</p><p> </p><p>

Donnie J, Jamie Quine, and Robbie Retro strip J-Ro. 10 min. 73. </p><p> </p><p>

Bradford Peverell over Bret Heartbreak. 5 min. 50.</p><p> </p><p>

Cheech Kong, Sennet Thomas, and Clark Alexander strip J-Ro. 10 min. 72. </p><p> </p><p>

Kenneth Sapir over Boone Erickson(no-inhibitions). 5 min. 73.</p><p> </p><p>

Haley Buck, Juana Huracan, and Kevin Huerta strip Alina America. 10 min. 80. </p><p> </p><p>

J-Ro over Ryan Taylor. 5 min. 47.</p><p> </p><p>

Honey Golightly, Sister Beth Mercy, and Fro Sure strip Jen Neptune fully nude. 10 min. 66. </p><p> </p><p>

Fro Sure over William Monk(no-inhibitions). 5 min. 77.</p><p> </p><p>

Matt Hocking, Roxy Kitten, and Marshall Demers strip Dharma Gregg to full nudity. 10 min. 60.</p><p> </p><p>

Jack Avatar judges Bikini Contest: (W) Farrah Hasketh (L) Sister Beth Mercy. 10 min. 62.</p><p> </p><p>

Fro Sure, Primus Allen, and Riley McManus bring the E, Hailey Booke brings the XXX. 10 min. 79.</p><p> </p><p>

Corey Lawler, Sennet Thomas, and Houston Handley strip Krissy Angelle. 10 min. 85. </p><p> </p><p>

Marshall Demers over Sennet Thomas(call in ring). 15 min. 98.</p><p> </p><p>

Robbie Retro, jack Avatar, and Kathy Neptune strip J-Ro. 10 min. 80.</p><p> </p><p>

<strong>Jamie Quine over Dean Waldorf(Keep Strong) to win BNBW Heavyweight Title</strong>(all out)(call in ring). 15 min. 74. Burnt out crowd. Dean Waldorf turns face.</p><p> </p><p>

Steven Parker entertains/Dean Waldorf overs. 10 min. 92. </p><p> </p><p>

Show Rating: 88.</p><p> </p><p>

Alex Lesnar 76-77. Animal Harker 59-62. BJ O'Neil 74-75. Bradford Peverell 30-32. Bret Heartbreak 22-23. Busta Capp 70-72. Cheech Kong 71-72. Coco 22-24. Corey Lawler 76-78. Cueball Lynch 60-57. Dean Waldorf 100-98. Donnie J 62-63. Farrah Hasketh 47-48. Haley Buck 25-26. Houston Handley 82-83. Jack Avatar 71-72. Jamie Quine 76-85. Jim Lou Freebush 60-56. Joanna Silver 22-24. Juana Huracan 95-97. Kathy Neptune 45-47. Marshall Demers 91-98. Michelle Brendon 59-62. Pee-Wee 49-50. Robbie Retro 56-58. Scythe (no change)? Sennet Thomas 100-92. Sister Beth Mercy 25-26. <strong>Steven Parker 98-100</strong>. William Monk 8-9.</p><p> </p><p>

I spent about 300K to buy an 11k seat venue in New England. I change music to the 25k band.</p>

Link to comment
Share on other sites

<p>BNBW Emergency</p><p> </p><p>

11000-The BNBW Zone(NE) </p><p> </p><p>

Pre-Show:</p><p> </p><p>

Coco over Dharma Gregg(nude)(work the crowd-fail). 5 min. 46.</p><p> </p><p>

Donnie J over Sister Beth Mercy(comedy)(work the crowd). 5 min. 61.</p><p> </p><p>

Kathy Neptune over Pee-Wee. 5 min. 40. face/face.</p><p> </p><p>

The Guru over Bradford Peverell(comedy). 5 min. 53.</p><p> </p><p>

Cheech Kong over Krissy Angelle(comedy). 5 min. 58.</p><p> </p><p>

Michelle Brendon over Ben Williams(comedy). 3 min. 45.</p><p> </p><p>

Honey Golightly over Ryan Taylor(no-inhibitons comedy). 3 min. 34. face/face.</p><p> </p><p>

Suzanne Brazzle over Hailey Booke(sex). 3 min. 55.</p><p> </p><p>

Alex Lesnar/Busta Capp/Jack Avatar/Kenneth Sapir over Roxy Kitten. 3 min. 62. Disposition Issues.</p><p> </p><p>

BJ O'neil/Vanessa Quine/J-Ro/Nelson Callum over Farrah Hasketh. 3 min. 47. Disposition Issues.</p><p> </p><p>

Main Show:</p><p> </p><p>

Dean Waldorf over Robbie Retro(all-out). 13 min. 81.</p><p> </p><p>

Steven Parker entertains/Dean Waldorf overs. 10 min. 92.</p><p> </p><p>

Juana Huracan dominates Jen Neptune(sex). 6 min. 69.</p><p> </p><p>

Cueball Lynch entertains Sennet Thomas overs. 10 min. 74.</p><p> </p><p>

Animal Harker, Nelson Callum&Sweet Tabitha(Babe: 84) strip J-Ro. 10 min. 63. </p><p> </p><p>

Thimbleby Langton and Primus Allen menace The Guru entertains. 10 min. 80. </p><p> </p><p>

Scythe, Duke Hazzard, and Busta Capp strip BJ O'Neil. 10 min. 70.</p><p> </p><p>

Marshall Demers/Jim Lou Freebush entertain/Sennet Thomas overs off-screen. 10 min. 88. </p><p> </p><p>

Alex Lesnar/Suzanne Brazzle entertain BJ O'Neil overs. 10 min. 72. </p><p> </p><p>

Kenneth Sapir, Coco, and Naomichi strip Roxy Kitten fully nude. 10 min. 63.</p><p> </p><p>

Bradford Peverell, Busta Capp, and Naomichi strip Vanessa Quine. 10 min. 73. </p><p> </p><p>

Donnie J, Jamie Quine, and Robbie Retro strip J-Ro. 10 min. 79. </p><p> </p><p>

Cheech Kong, Sennet Thomas, and Clark Alexander strip J-Ro. 10 min. 70. </p><p> </p><p>

Riley McManus over Gabriel Gurgel. 5 min. 57.</p><p> </p><p>

Haley Buck, Juana Huracan, and Kevin Huerta strip Alina America. 10 min. 74. </p><p> </p><p>

Chikafusa over Boone Erickson(Stepping Stone)(Script)(Overbook). 5 min. 51.</p><p> </p><p>

Honey Golightly, Sister Beth Mercy, and Fro Sure strip Jen Neptune fully nude. 10 min. 68. </p><p> </p><p>

Naomichi dominates Bret Heartbreak. 6 min. 48.</p><p> </p><p>

Matt Hocking, Roxy Kitten, and Marshall Demers strip Dharma Gregg to full nudity. 10 min. 65.</p><p> </p><p>

Fro Sure over Joanna Silver(no-inhibitions). 5 min. 75.</p><p> </p><p>

Jack Avatar judges Bikini Contest: (W) Farrah Hasketh (L) Sister Beth Mercy. 10 min. 56.</p><p> </p><p>

Primus Allen dominates William Monk. 6 min. 68.</p><p> </p><p>

Fro Sure, Primus Allen, and Riley McManus bring the E, Hailey Booke brings the XXX. 10 min. 84.</p><p> </p><p>

Scythe dominates Alina America. 6 min. 65.</p><p> </p><p>

Corey Lawler, Sennet Thomas, and Houston Handley strip Krissy Angelle. 10 min. 81. </p><p> </p><p>

Sennet Thomas dominates Animal Harker. 6 min. 67.</p><p> </p><p>

Robbie Retro, jack Avatar, and Kathy Neptune strip J-Ro. 10 min. 76.</p><p> </p><p>

Houston Handley/Marshall Demers over Kevin Huerta(can't go all out/can't call in ring)/Matt Hocking(all out)(call in ring). 15 min. 80. Farrah Hasketh turns heel.</p><p> </p><p>

<strong>Steven Parker over Jamie Quine to win BNBW Heavyweight Title</strong>(all out)(call in ring but not enough psych). 15 min. 90.</p><p> </p><p>

Steven Parker entertains/Dean Waldorf overs. 10 min. 99. </p><p> </p><p>

Show Rating: 94.</p><p> </p><p>

NE 81-82. Alex Lesnar 77-79. Boone Erickson 24-25. Bradford Peverell 32-33. Busta Capp 72-74. Corey Lawler 78-80. Cueball Lynch 57-59. <strong>Dean Waldorf 98-100</strong>. Haley Buck 26-27. Jack Avatar 72-73. Jim Lou Freebush 56-58. Joanna Silver 24-26. J-Ro 48-49. <strong>Juana Huracan 97-100</strong>. Kathy Neptune 47-52. Matt Hocking 62-63. Michelle Brendon 62-61. Naomichi 77-81(Naomichi can dominate!!!!) Pee-Wee 50-44. Primus Allen 90-95(Primus Allen can dominate!!!!). Riley McManus 84-85. Robbie Retro 58-64. Scythe 92-97. Sennet Thomas 92-95. Suzanne Brazzle 87-88. Sweet Tabitha 47-48.</p>

Link to comment
Share on other sites

<p>BNBW Emergency</p><p> </p><p>

11000-The BNBW Zone(NE) </p><p> </p><p>

Pre-Show:</p><p> </p><p>

Jamie Quine over Jen Neptune(sex)(work the crowd-fail). 5 min. 74.</p><p> </p><p>

Alina America over Dharma Gregg(sex)(work the crowd-fail). 5 min. 58.</p><p> </p><p>

Bradford Peverell over Ben williams(comedy). 5 min. 43. pretty good chem</p><p> </p><p>

Cheech Kong over Krissy Angelle(comedy). 5 min. 58.</p><p> </p><p>

Farrah Hasketh over Coco(sex). 5 min. 44.</p><p> </p><p>

Donnie J over Sister Beth Mercy(comedy). 3 min. 55.</p><p> </p><p>

Honey Golightly over Michelle Brendon(sex). 3 min. 49. face/face.</p><p> </p><p>

Vanessa Quine over Haley Buck(sex). 3 min. 43. Face/face.</p><p> </p><p>

Riley McManus over Duke Hazzard. 3 min. 58.</p><p> </p><p>

Busta Capp/Kenneth Sapir/Nelson Callum(Frat Boy: 92)/Dean Waldorf over Roxy Kitten. 3 min. 74.</p><p> </p><p>

Main Show:</p><p> </p><p>

Marshall Demers/Houston Handley over Kevin Huerta(Biker: 93)/Matt Hocking. 15 min. 83. Burnt out crowd.</p><p> </p><p>

<strong>Steven Parker entertains/Dean Waldorf overs. 10 min. 100.</strong></p><p> </p><p>

Cueball Lynch(Pimp: 87) entertains Sennet Thomas overs. 10 min. 66.</p><p> </p><p>

Animal Harker(Gay(comedy): 69), Nelson Callum&Sweet Tabitha strip J-Ro. 10 min. 74. </p><p> </p><p>

Thimbleby Langton(Monster(Crazy): 81) and Primus Allen menace The Guru entertains. 10 min. 81. </p><p> </p><p>

Scythe, Duke Hazzard, and Busta Capp strip BJ O'Neil. 10 min. 70.</p><p> </p><p>

Marshall Demers/Jim Lou Freebush entertain/Sennet Thomas overs off-screen. 10 min. 88. </p><p> </p><p>

Alex Lesnar/Suzanne Brazzle entertain BJ O'Neil overs. 10 min. 70. </p><p> </p><p>

Kenneth Sapir, Coco, and Naomichi strip Roxy Kitten fully nude. 10 min. 73.</p><p> </p><p>

Bradford Peverell, Busta Capp, and Naomichi strip Vanessa Quine. 10 min. 76. Vanessa Quine turns heel. </p><p> </p><p>

Donnie J, Jamie Quine, and Robbie Retro strip J-Ro. 10 min. 82. </p><p> </p><p>

Cheech Kong, Sennet Thomas, and Clark Alexander strip J-Ro. 10 min. 83. </p><p> </p><p>

Alex Lesnar over Kathy Neptune. 6 min. 68.</p><p> </p><p>

Haley Buck, Juana Huracan, and Kevin Huerta strip Alina America. 10 min. 83. </p><p> </p><p>

Chikafusa over Boone Erickson(Stepping Stone)(Script)(Overbook). 5 min. 46.</p><p> </p><p>

Honey Golightly, Sister Beth Mercy, and Fro Sure strip Jen Neptune fully nude. 10 min. 67. </p><p> </p><p>

Robbie Retro over Animal Harker(comedy). 10 min. 70.</p><p> </p><p>

Matt Hocking, Roxy Kitten, and Marshall Demers strip Dharma Gregg to full nudity. 10 min. 61.</p><p> </p><p>

Jack Avatar dominates Bret Heartbreak. 6 min. 63. Great Chem. Testing dominate for non-Brute/Legitimate Gimmick. Jack Avatar has B+ charisma.</p><p> </p><p>

Jack Avatar judges Bikini Contest: (W) Farrah Hasketh (L) Sister Beth Mercy. 10 min. 64.</p><p> </p><p>

Primus Allen dominates William Monk. 6 min. 68.</p><p> </p><p>

Fro Sure, Primus Allen, and Riley McManus bring the E, Hailey Booke brings the XXX. 10 min. 83.</p><p> </p><p>

Naomichi dominates Joanna Silver(no-inhibitions). 6 min. 51.</p><p> </p><p>

Corey Lawler, Sennet Thomas, and Houston Handley strip Krissy Angelle. 10 min. 74. Krissy Angelle turns face.</p><p> </p><p>

Sennet Thomas/Scythe(excellent tag Chemistry) dominate Gabriel Gurgel/Ryan Taylor. 6 min. 64. Testing tag dominate.</p><p> </p><p>

Robbie Retro, jack Avatar, and Kathy Neptune strip J-Ro. 10 min. 78.</p><p> </p><p>

Suzanne Brazzle over Juana Huracan(sex)(all out). 10 min. 84. Gabriel Gurgel turns heel.</p><p> </p><p>

Steven Parker over Fro Sure(Heavyweight Title)(no-inhibitions)(slow build). 20 min. 95.</p><p> </p><p>

<strong>Steven Parker entertains/Dean Waldorf overs. 10 min. 100. </strong></p><p> </p><p>

Show Rating: 97.</p><p> </p><p>

Alex Lesnar 79-80. Bradford Peverell 33-35. Bret Heartbreak 23-24. Busta Capp 74-75. Cheech Kong 72-74. Clark Alexander 84-85. Coco 24-25. Corey Lawler 80-81. Cueball Lynch 59-60. Dharma Gregg 19-20. Donnie J 63-64. Duke Hazzard 38-39. Haley Buck 27-28. Honey Golightly 61-64. Jack Avatar 73-75(not sure if domination worked). Jamie Quine 85-86. Jen Neptune 10-11. Jim Lou Freebush 58-60. Joanna Silver 26-28. Juana Huracan 100-92. Kathy Neptune 52-53. Kenneth Sapir 93-92. Kevin Huerta 65-69. Marshall Demers 98-97. Michelle Brendon 61-55. Naomichi 81-84. Primus Allen 95-99. Robbie Retro 64-67. <strong>Scythe 97-100</strong>(Tag Dominate works). Sennet Thomas 95-97. Sister Beth Mercy 25-26. Suzanne Brazzle 88-95. Sweet Tabitha 48-49. The Guru 59-60(Hailey Booke will be filling in instead of The Guru when a spot is open on commentary). Thimbleby Langton 97-96. William Monk 9-10.</p>

Link to comment
Share on other sites

BNBW Combat Televesion

 

Pre-Show:

 

Sennet Thomas dominates Fox Mask. 6 min. 81.

 

Michelle Brendon over Cueball Lynch(comedy). 5 min. 59.

 

Kathy Neptune over Jim Lou Freebush(KS). 5 min. 29. Don't click. face/face.

 

Juana Huracan/Naomichi dominate William Monk/Boone Erickson. 6 min. 54.

 

Primus Allen dominates Joanna Silver. 6 min. 68.

 

The rest various entertainment angles with the rest of the roster.

 

Gimmicks:

Alex Lesnar-Underworld(86)

Jen Neptune-Seductress(Cool)(84)

The Guru-Equality Fighter(Weasel)(86)

 

Main Show:

 

Honey Golightly, Krissy Angelle, Donnie J, and Vanessa Quine entertain. 10 min. 73.

 

Farrah Hasketh, Dharma Gregg, Houston Handley, and J-Ro entertain. 10 min. 58.

 

Waldorf, Suzanne Brazzle, Roxy Kitten, and Clark Alexander entertain. 10 min. 76.

 

Kenneth Sapir entertains Primus Allen, Thimbleby Langton, Naomichi, Scythe, and Sennet Thomas menace. 10 min. 87.

 

Kenneth Sapir over Scythe. 13 min. 84. Burnt out crowd.

 

Steven Parker entertains/Dean Waldorf overs. 10 min. 100.

 

Rating: 93.

 

Cueball Lynch 60-59. Hailey Booke 14-15. Jim Lou Freebush 60-60. Juana Huracan 92-93. Kathy Neptune 53-55. Kenneth Sapir 92-94. Michelle Brendon 55-56. Primus Allen 99-100. Scythe 100-98. Sennet Thomas 97-98.

Link to comment
Share on other sites

BNBW Emergency

 

11000-The BNBW Zone(NE)

 

Pre-Show:

 

Joanna Silver over Roxy Kitten(nude)(work the crowd-fail). 5 min. 53.

 

Michelle Brendon over Jim Lou Freebush. 3 min. 43. face/face.

 

Alina America over Dharma Gregg(sex). 5 min. 60.

 

Animal Harker over The Guru(comedy). 5 min. 53.

 

Cueball Lynch over Bradford Peverell(comedy). 5 min. 48.

 

Farrah Hasketh over Coco(sex). 5 min. 49.

 

Kathy Neptune over Krissy Angelle(sex). 4 min. 50. face/face.

 

Cheech Kong/Dean Waldorf/Marshall Demers/Jack Avatar over Bret Heartbreak. 5 min. 81.

 

Alex Lesnar/J-Ro/Kevin Huerta(dominate)/Riley McManus over Sister Beth Mercy. 5 min. 64.

 

Main Show:

 

Nelson Callum over Matt Hocking(all-out)(call in ring). 15 min. 75.

 

Steven Parker entertains/Dean Waldorf overs. 10 min. 92.

 

Juana Huracan dominates Jen Neptune(sex). 6 min. 70.

 

Cueball Lynch entertains Sennet Thomas overs. 10 min. 84.

 

Animal Harker, Nelson Callum&Sweet Tabitha strip J-Ro. 10 min. 66.

 

Thimbleby Langton and Primus Allen menace The Guru entertains. 10 min. 89.

 

Scythe, Duke Hazzard, and Busta Capp strip BJ O'Neil. 10 min. 66.

 

Marshall Demers/Jim Lou Freebush entertain/Sennet Thomas overs off-screen. 10 min. 83.

 

Alex Lesnar/Suzanne Brazzle entertain BJ O'Neil overs. 10 min. 83.

 

Kenneth Sapir, Coco, and Naomichi strip Roxy Kitten fully nude. 10 min. 69.

 

Bradford Peverell, Busta Capp, and Naomichi strip Vanessa Quine. 10 min. 75.

 

Donnie J, Jamie Quine, and Robbie Retro strip J-Ro. 10 min. 85.

 

Cheech Kong, Sennet Thomas, and Clark Alexander strip J-Ro. 10 min. 73.

 

Haley Buck, Juana Huracan, and Kevin Huerta strip Alina America. 10 min. 79.

 

Jamie Quine over Vanessa Quine(sex). 10 min. 83.

 

Honey Golightly, Sister Beth Mercy, and Fro Sure strip Jen Neptune fully nude. 10 min. 65. Jen Neptune turns face. Sister Beth Mercy turns heel.

 

Robbie Retro over Chikafusa(comedy)(non-title). 10 min. 73.

 

Matt Hocking, Roxy Kitten, and Marshall Demers strip Dharma Gregg to full nudity. 10 min. 63.

 

Houston Handley/Kenneth Sapir(LI) over Ben Williams(Geek: 59)/Gabriel Gurgel(bad chem). 5 min. 52.

 

Jack Avatar judges Bikini Contest: (W) Farrah Hasketh (L) Sister Beth Mercy. 10 min. 66.

 

Scythe(dominate)/Sennet Thomas(LI) over Ryan Taylor/Fox Mask. 6 min. 70.

 

Fro Sure, Primus Allen, and Riley McManus bring the E, Hailey Booke brings the XXX. 10 min. 85.

 

Corey Lawler, Sennet Thomas, and Houston Handley strip Krissy Angelle. 10 min. 73.

 

Naomichi(LI)/Busta Capp over William Monk(LI)/Boone Erickson. 5 min. 54.

 

Robbie Retro, jack Avatar, and Kathy Neptune strip J-Ro. 10 min. 72.

 

Donnie J/Suzanne Brazzle over Primus Allen(LI)/Clark Alexander(all out)(call in ring). 15 min. 79.

 

Fro Sure over Steven Parker to win BNBW Heavyweight Title(no-inhibitions)(slow build)(call in ring). 20 min. 82. Lack of selling hurt it as did cold crowd.

 

Steven Parker entertains/Dean Waldorf overs. 10 min. 100.

 

Show Rating: 93.

 

Alex Lesnar 80-82. Bradford Peverell 35-37. Busta Capp 75-76. Cheech Kong 74-76. Clark Alexander 85-78. Coco 25-26. Corey Lawler 81-82. Cueball Lynch 59-60. Donnie J 64-72. Duke Hazzard 39-40. Fro Sure 99-100. Haley Buck 28-30. Houston Handley 83-84. Jack Avatar 75-76. Jim Lou Freebush 60-55. Joanna Silver 28-30. J-Ro 49-50. Juana Huracan 93-95. Kathy Neptune 55-56. Kevin Huerta 69-73 (Kevin Huerta can dominate!!!!). Michelle Brendon 56-60. Primus Allen 100-92. Riley McManus 85-86. Robbie Retro 67-69. Scythe 98-100. Steven Parker 100-92. Suzanne Brazzle 95-100.

 

Changed event distribution to internet.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...